poniedziałek, 16 grudnia 2013

Biżuteryjnie

Dzisiaj będzie post na temat moich nowych "wytworów". Rekreacyjnie robię biżuterię, bo w końcu co robić z tak ogromnymi złożami lakierów do paznokci?! Dzięki temu pozakosmetycznemu hobby zaczęłam spać spokojnie. Nie wisi już nade mną ta okropna myśl, że nigdy nie będę w stanie zużyć nawet połowy mojej kolekcji.

Będę w stanie!
Pod warunkiem, że zrobię tonę biżuterii...  :)

Tak czy owak tutaj trochę nowości:



Color Club Beyond The Mistletoe


Pierścionek i dość duże kolczyki. Lakier oczywiście lśni holograficznymi drobinkami. Jest piękny! Pochodzi z kolekcji o tej samej nazwie czyli Beyond the mistletoe. Kolczyki z kompletu mają (o ile mnie pamięć nie myli) 18mm. Pierścionek ciut mniej.


Essence Gold Fever


Tutaj pierścionek i medalion tej samej wielkości. Uwielbiam połączenie złota i czerwieni! Bardzo lubię też duże pierścionki. Oczka w tym komplecie maja wielkość 18x25mm. Ten lakier tak mnie zauroczył, że powyższy komplet zrobiłam dla siebie. niedługo potem moja siostra też się zakochała.


Orly Rapture + mgiełka Simple Beauty 07


Tutaj komplet zrobiony dla koleżanki. Bardzo duży, choć delikatny medalion z oczkiem wielkości 30x40mm. Śliczny zdobiony pierścionek i drobne kolczyki. Zarówno pierścionek jak i kolczyki maja oczka wielkości 13x18mm.


Mam nadzieję, że nowości Wam się spodobają.



7 komentarzy:

  1. Piękne, szczególnie pierwszy komplet :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi :) na żywo wyglądał jeszcze lepiej *.* taaak błyszczał!!!

      Usuń
  2. Oj biżuteria śliczna, na prezenty świąteczne w sam raz :) wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, zwłaszcza, że jest to zawsze prezent wykonany ręcznie :) Cieszę się, że kompleciki się spodobały.

      Usuń
  3. Mgiełko, a gdzie się kupuje, że tak się wyrażę, "półprodukt", czyli bazę na pierścionek, kolczyki, itd? Grzebałam na allegro, ale nieudolnie chyba :( a też mam tony lakierów do przerobienia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często robiłam zakupy w sklepie passionroom ;)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.