poniedziałek, 19 czerwca 2017

Roses Are.. Blue?!

Cześć!
Tak, róże jakie dla Was mam są niebieski. Chciałam zrobić coś nietuzinkowego ;) Mam nadzięje, że ta szalona wersja Wam się spodoba.

Hi there!
Yes, the roses I've got for You are blue. I wanted to do something out of the ordinary ;) I hope You'll like this crazy version.


Kolor bazowy jaki wybrałam do tego mani nie jest czarny, chociaż może tak wyglądać na pierwszy rzut oka. To Essie After School Boy Blazer i jest to ekstremalnie ciemny niebieski. Nałożyłam dwie cienkie warstwy, ale ten lakier jest tak napigmentowany, że z łatwością kryje paznokieć już po jednej.

The base colour I chose for this manicure isn't black, although it might look like that at first. It's Essie After School Boy Blazer and it's an extremely dark blue. I applied two thin coats, but this polish is so pigmented it easily covers the nail in just one coat.


Uber Chic ma dużo świetnych wzorów na swoich płytkach, ale róże z płytki 12-03 jakie możecie zobaczyć na moich paznokciach są po prostu genialne. Kocham nakładane na siebie obrazki i możliwości jakie dają. Dla mnie to najłatwiejszy sposób na wielokolorowe wzorki na paznokciach. Wszystko czego potrzebuję to przezroczysty stemple i voile. 

Uber Chic has a lot of awesome designs on their plates, but the roses from plate 12-03  You can see on my nails are just brilliant. I love layered images and the possibilities they give. For me their the easiest way to get multicoloured designs on my nails. All I need is a clear stamper and voile.


Lakiery jakich użyłam do zrobienia moich ślicznych, niebieskich różyczek to Colour Alike B. a Blue Ocean, B. a Rainy Mood oraz B. a Fresh Mojito. Wzór odbiłam Stemplem B. Loves Plates Crystal Clear.

The polishes I used to make my lovely, blue roses are Colour Alike B. a Blue Ocean, B. a Rainy Mood and B. a Fresh Mojito. I stamped the design with B. Loves Plates Crystal Clear Stamper.


Poniżej możecie zobaczyć płytke UC..

Below You can see the UC plate..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/
..i większość pozostałych produktów jakich potrzebowałam żeby stworzyć to zdobienie.

..and most of the other products I needed to create this nail art.



10 komentarzy:

  1. Płyteczka genialna, jak z resztą wszystkie UC :) A mani świetne! Faktycznie lakier sprawia wrażenie czarnego. Ja tam lubię niebieskie róże, raz nawet taką dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam płytki UC :) Dzięki za komplementy na temat mani. Oooo zazdroszczę niebieskiej różyczki. Bardzo oryginalne :)

      Usuń
  2. O, zmiana tła na blogu! Pewnie już od dawna tylko ja taka "kapnięta" jestem ;-P
    Bardzo podoba mi się, że UC wprowadziło warstwowe wzory - jak dla mnie jest to przyszłość stemplowania :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu wzięło mnie na zmiany ;) Dokładnie! Warstwowe wzory podbiły moje serce. Czaję się koło płytek Clear Jelly, tylko czemu nie ma ich gdzieś w Europie...

      Usuń
  3. Wreszcie coś dla miłośników podwójnego stemplowania. :D Świetne mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez to, że róże są w takiej a nie innej kolorystyce to podobają mi się chyba jeszcze bardziej. Płytki UC od dawna mi się marzą i chętnie wypróbowałabym takie nakładane/łączone wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że trafiłam z kolorem :) Płytki UC to prawdziwe uzależnienie, wzory są genialne.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.