poniedziałek, 19 czerwca 2017

Roses Are.. Blue?!

Cześć!
Tak, róże jakie dla Was mam są niebieski. Chciałam zrobić coś nietuzinkowego ;) Mam nadzięje, że ta szalona wersja Wam się spodoba.

Hi there!
Yes, the roses I've got for You are blue. I wanted to do something out of the ordinary ;) I hope You'll like this crazy version.


Kolor bazowy jaki wybrałam do tego mani nie jest czarny, chociaż może tak wyglądać na pierwszy rzut oka. To Essie After School Boy Blazer i jest to ekstremalnie ciemny niebieski. Nałożyłam dwie cienkie warstwy, ale ten lakier jest tak napigmentowany, że z łatwością kryje paznokieć już po jednej.

The base colour I chose for this manicure isn't black, although it might look like that at first. It's Essie After School Boy Blazer and it's an extremely dark blue. I applied two thin coats, but this polish is so pigmented it easily covers the nail in just one coat.


Uber Chic ma dużo świetnych wzorów na swoich płytkach, ale róże z płytki 12-03 jakie możecie zobaczyć na moich paznokciach są po prostu genialne. Kocham nakładane na siebie obrazki i możliwości jakie dają. Dla mnie to najłatwiejszy sposób na wielokolorowe wzorki na paznokciach. Wszystko czego potrzebuję to przezroczysty stemple i voile. 

Uber Chic has a lot of awesome designs on their plates, but the roses from plate 12-03  You can see on my nails are just brilliant. I love layered images and the possibilities they give. For me their the easiest way to get multicoloured designs on my nails. All I need is a clear stamper and voile.


Lakiery jakich użyłam do zrobienia moich ślicznych, niebieskich różyczek to Colour Alike B. a Blue Ocean, B. a Rainy Mood oraz B. a Fresh Mojito. Wzór odbiłam Stemplem B. Loves Plates Crystal Clear.

The polishes I used to make my lovely, blue roses are Colour Alike B. a Blue Ocean, B. a Rainy Mood and B. a Fresh Mojito. I stamped the design with B. Loves Plates Crystal Clear Stamper.


Poniżej możecie zobaczyć płytke UC..

Below You can see the UC plate..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/
..i większość pozostałych produktów jakich potrzebowałam żeby stworzyć to zdobienie.

..and most of the other products I needed to create this nail art.



8 komentarzy:

  1. Płyteczka genialna, jak z resztą wszystkie UC :) A mani świetne! Faktycznie lakier sprawia wrażenie czarnego. Ja tam lubię niebieskie róże, raz nawet taką dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam płytki UC :) Dzięki za komplementy na temat mani. Oooo zazdroszczę niebieskiej różyczki. Bardzo oryginalne :)

      Usuń
  2. O, zmiana tła na blogu! Pewnie już od dawna tylko ja taka "kapnięta" jestem ;-P
    Bardzo podoba mi się, że UC wprowadziło warstwowe wzory - jak dla mnie jest to przyszłość stemplowania :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu wzięło mnie na zmiany ;) Dokładnie! Warstwowe wzory podbiły moje serce. Czaję się koło płytek Clear Jelly, tylko czemu nie ma ich gdzieś w Europie...

      Usuń
  3. Wreszcie coś dla miłośników podwójnego stemplowania. :D Świetne mani. :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.