czwartek, 15 czerwca 2017

REVIEW: Lakier Do Stempli Born Pretty Store #2603

Hej!
Czas podzielić się z Wami moimi przemyśleniami na temat ostatniego Lakieru Do Stempli Born Pretty Store - fioletowego #2603.

Hey!
It's time to share with You my thoughts on the last Born Pretty Store Stamping Polish - the purple #2603.


To średni, chłodny odcień fioletu i możecie go znaleźć TUTAJ. Tak jak wszystkie pozostałe lakiery do stempli BPS ma on prostokątną buteleczkę zawierającą 15ml produktu i standardowy, nie zbyt gruby pędzelek.

This is a medium, cool shade of purple and You can find it HERE. Just like all the others BPS stamping polishes it has a rectangular bottle containing 15ml of products and a standard, not too thick brush.


Jakość tego lakieru jest dobra. Lubię z nim pracować ponieważ nie wysycha zbyt szybko na stemplu i zostawia nam wystarczająco dużo czasu żeby przenieść wzór na paznokieć. Formuła również jest fajna, nie zbyt wodnista i nie zbyt gęsta. Tak jak wszystkie odcienie jakie dostałam w ostatniej paczce, ten także lubi być odbijany na jaśniejszych bazowych kolorach. Nie polecałabym go jeśli chcecie widoczny wzór na czrnej bądź jakiejkolwiek ciemniejszej bazie. Poniżej możecie zobaczyć BPS #2603 na czerni, bieli oraz porównanie do kilku innych fioletowych lakierach do stempli jakie mam.

The quality of this polish is good. I like working with it because it doesn't dry to fast on the stamper and leaves us enough time to transfer the image on to the nail. The formula is nice as well, not too watery and not too thick. Just like all the shades I got in my last package, this one also likes to be stamped over lighter base colours. I wouldn't recommend it if You want a vibrant design on a black or any other dark base. Below You can see BPS #2603 on black, white and a comparison to some other purple stamping polishes I have.


Już widziałyście pierwszy manicure jaki zrobiłam przy pomocy tego lakieru, ale jeśli nie pamiętacie - jest tutaj:

You've already seen the first manicure I did with this polish, but in case You don't remember - here it is:


Jeśli jesteście zainteresowane szczegółami dotyczącymi tego zobienia, TUTAJ jest bezpośredni link to mojego posta o nim. Jak widzicie lakier do stempli spisał się świetnie.

If You're interested in the details of this nail art, HERE is a direct link to my post about it. As You can see the stamping polish did great.




















Poniżej z kolei są produkty jakich użyłam.

Below on the other hand are the products I used.

Źródło: http://uberchicbeauty.com/


Moje drugie zdobienie jest kwiatową kompozycją. Jako bazę wybrałam jasny błękitny odcień Essie Blossom Dandy. Ten lakier ma na prawdę dobrą pigmentację, myślę że niektóre osoby mogłyby dać radę nałozyć tylko jedną warstwę, ja jednak jak zwykle wolałam dwie cienkie.

My second nail art is a flowery composition. As a base colour I chose a light blue shade Essie Blossom Dandy. This polish has really good pigmentation, I think some people might get away with just one coat, buy I as always preferred to apply two thin ones.


Wzór jaki możecie zobaczyć na moich paznokciach pochodzi z płytki Lina Nail Art Supplies 4 Seasons Spring 01. Odbiłam go lakierem BPS #2603 i Stemplem Born Pretty Store 3.9cm Clear Jelly Silicone.

The design You can see on my nails comes from Lina Nail Art Supplies 4 Seasons Spring 01 plate. I stamped it with BPS #2603 and Born Pretty Store 3.9cm Clear Jelly Silicone Stamper.


Jako ostatni detal dodałam trochę kropek w środku każdego z kwiatów używając lakieru Kaleidoscope by El Corazon 17 Turquoise i małej sondy.

As a last touch I added some dots in the middle of each flower using Kaleidoscope by El Corazon 17 Turquoise and a small dotting tool.




















Cały manicure jest zabezpieczony jedną warstwą top coat'u Kads (żeby przeciwdziałać rozmazaniu wzoru) i jedną warstwą INM Out The Door (żeby przyśpieszyć wysychanie).

The whole manicure is secured with one layer of Kads top coat (to prevent smudging the design) and on layer of INM Out The Door (to quicken the drying process).


Poniżej możecie zobaczyć produkty jakich uzyłam żeby stworzyć to zdobienie.

Below You can see the products I used to create this nail art.

Źródło: http://linanailartsupplies.com/


Podczas zakupów na stronie Born Pretty Store pamiętajcie o kodzie rabatowym HMG10 z mojego bloga. Uprawnia on do 10% zniżki na zakupy (tylko nieprzecenione produkty). Przesyłka jest darmowa!

While shopping on the Born Pretty Store site remember about the discount code HMG10 from my blog. It entitles to a 10% discount for your purchase (only products in full price). The shipping is free!

10 komentarzy:

  1. Ja ogólnie za fioletami nie przepadam, ale szalenie podobają mi się wzory na tej płytce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Obie płyteczki są super. Uber Chic fajnie kombinuje z tymi nakładanymi na siebie wzorami.

      Usuń
  2. Fajnie, że pokazujesz jak te lakiery odbijają na czerni i szkoda, że sobie na tej czerni nie radzą ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Jeśli odbijamy na czerni, to są lepsze lakiery.

      Usuń
  3. Szkoda, że na czerni tak marnie, bo w sumie taki efekt to można osiągnąć zwykłym fioletowym lakierem. :( A mani "w krateczkę" bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaletą tego fioletu jest to, że odbija się ładnie, ostro itp. Czasem przy zwykłych lakierach wzorek się rozmazuje przy odbijaniu czy jkoś tak nieostro wychodzi. Ale fakt, zazwyczaj od lakieru do stempli oczekuję czegoś więcej.

      Usuń
  4. Mam kilka lakierów z tej serii BPS i całkiem lubię - wszystkie fajnie sobie radzą na jasnych bazach ale nie wszystkie na ciemnych :(Tego fioletu nie mam i już raczej nie kupię. Mani zrobiłaś śliczne :) A płytki mają cudowne wzory *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nawet całkiem sporo lakierów BPS do stempli i do tej pory byłam bardzo zadowolona. Radziły sobie na czerni fajnie. Nie wiem co się zmieniło..

      Usuń
  5. Oba mani b. mi się podobają! Szkoda, że fiolet nie radzi sobie na czerni :/ Ale za to widzę, że Kaleidoscope jest przegenialny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, cieszę się. Nooo niestety, jakoś nie bardzo pod tym względem. Kaleidoscope wymiatają :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.