sobota, 9 stycznia 2016

REVIEW: Lakiery Do Stempli Born Pretty Store #16, #9, #7, #18

REVIEW: Born Pretty Store Stamping Polishes

Hej :)
Myślę, że wiecie już jak bardzo lubię stemple i jak dużo mam rzeczy z tym związanych. Obecnie dużo łatwiej jest znaleźć stempelki i plytki, firmy ciągle wypuszczają nowości. Duża gama produktów jest dostępna w cenach tak niskich, że aż niewiarygodnych, a ich jakoś potrafi nas zaskoczyć. Jednym z miejsc gdzie często kupuję różne produkty związane ze zdobieniem paznokci jest Born Pretty Store. Kocham ich naklejki wodne, ćwieki i wiele innych. Recenzowałam niektóre ich płytki do stempli (a mam niemal wszystkie), polecałam je też wielu znajomym. Także, wiele rzeczy jest tam wartych uwagi. Dzisiaj chciałbym pokazać Wam ich lakiery do stempli.

Hey :)
I think You know by now that I'm really into stamping and that I have lots of stuff stamping related. Nowadays it's much easier to find stampers and plates, companies lunch new thing all the time. A variety of products is available in prices so low that it's almost unbelievable and their quality can really surprise us. One of the places I often buy all sorts of nail art products is Born Pretty Store. I love their water decals, studs and many other. I've reviewed some of their stamping plates (and I have almost all of them), I also recommended them to a lot of my friends. So, many things are worth checking out. Today I'd like to show You their stamping polishes.


Sklep oferuje dużo kolorów i możecie je wszystkie zobaczyć TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ. Kolory jakie ja wybrałam do recenzji to #16, #9, #7, #18. Na początek chciałabym pokazać Wam te lakiery w porównaniu z kilkoma innymi markami w mojej kolekcji. Niektóre z nich są dedykowane do stemplowania, niektóre to po prostu zwykłe lakiery.

The store offers a lot of colours and You can see all of them HERE, HERE and HERE. The colours I chose for review are #16, #9, #7, #18. First I'd like to show You these polishes in comparison to some other brands I had in my collection. Some of them are dedicated for stamping, some are just regular polishes.








Jak widzicie lakiery Born Pretty Store są tak samo dobre jak na przykład Mundo de Unas czy Colour Alike. Zauważyłam, że są one rzadsze  od MdU, ale osiągają taki sam poziom krycia i tak samo jaskrawe kolory. Jaśniejsze odcienie wyglądają niesamowicie zarówno na czerni jak i bieli co jest świetną cechą w lakierach do stempli. Używałam ich z przyjemnością, jednak pachna one silniej niż zwykłe lakiery. Może nie tak silny jak MdU, ale wciąż. Dla mnie nie jest to problem ale wiem, że dla niektórych osób możę to być istotne.

Poniżej możecie zobaczyć kilka mani zrobionych z użyciem lakierów do stempli Born Pretty Store.

As You can see the Born Pretty Store polishes are just as good as for example Mundo de Unas or Colour Alike. I noticed that they're a thinner than MdU, but achieve as good coverage and as bright colours. The lighter shades look amazing both on black and white what is a great feature in stamping polishes. I used them with pleasure, though they smell stronger than regular polishes. Maybe not as strong as MdU, but still. For me it's not an issue, but I know that for some people it might be important.

Below You can see a few manicures I did using Born Pretty Store stamping polishes.

Dalej Zimowo
Urocze Różowe Kropeczki!




















Kolejne Chłodne Mani
Fiolet I Morska Zieleń




















Lakiery te są obecnie w promocji i kosztują 4,79$, ich regularna cena jest dużo wyższa - 7,99$. Pamiętajcie, że jeśli robicie zakupy na Born Pretty Store możecie dostać 10% zniżki z kodem HMG10, jednak tylko na produkty w normalnej cenie.

These polishes are actually on sale and they cost 4,79$, they're regular price is much higher - 7,99$. Remember that if You shop at Born Pretty Store You can get a 10% discount with the code HMG10, but only on products in regular price.

16 komentarzy:

  1. Aqua z Mundo de Unas bardzo mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ładny kolorek.. tylko szkoda, że one są dość trudno dostepne :/

      Usuń
  2. ja właśnie wczoraj dostałam mój pierwszy lakier z tej serii, wybrałam srebrny (co z tego, że pomylili naklejkę i dali tą od peel off haha) lakier spisuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe nooo jak widzisz ja dostałam jeden z naklejką, resztę bez ;) Najważniejsze co w środku! Srebrnego akurat nie mam, bo lubię te z Avon'u i Sally Hansen. Dobrze, że też się fajnie spisuje.

      Usuń
  3. Te lakiery naprawdę dają radę :) Muszę się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam bardzo mile zaskoczona. Dokupiłam już kilka kolorów sama i też będę testować pewnie niedługo. Zdaje mi się, że był nawet taki moment jak miały cenę 2,99$ także to już całkiem okazja.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fajne płytki i bardzo dobre lakiery, oto cały sekret ;) Dzięki śliczne!

      Usuń
  5. Świetnie wyglądają :) Muszę zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj sprzatając biurko stwierdziłam, że mam ich już 10 :)

      Usuń
  6. Ostatnio kuszą mnie coraz bardziej. Są lepiej dostępne od MdU i mają ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja.. Zakup MdU to jednak problem, chociaż u nich też masa kolorów mnie strasznie kusi.

      Usuń
  7. Dają radę!
    Też ubolewam nad tym, że Mundziaki są trudno dostępne ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie.
      Ja w sumie mam sporo kolorów MdU, ale jakoś rzadko używam.. Muszę to zmienić, bo aż szkoda.. choć zapach jest trochę uciążliwy.

      Usuń
  8. całkiem fajna alternatywa dla MdU :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że coraz częściej będziemy oglądać kolejne marki produkujące takie rzeczy. Stemple chyba przeżywają swój boom ;)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.