czwartek, 7 stycznia 2016

Fiolet I Morska Zieleń

Purple And Sea Green

Cześć Wam!
Dzisiaj mam Wam do pokazania prosty stemplowy manicure. Ciągle testuję moje płytki Uber Chic i oto na co tym razem wpadłam.

Hi there!
Today I have a simple stamping manicure to show You. I'm still testing my Uber Chic plates and this is what I came up with this time.


Bazowy kolor w tym mani to bardzo ciemny fiolet, niestety na moich zdjęciach wygląda prawie jak czarny. Użyłam dwóch warstw China Glaze Charmed I'm Sure.

The base colour for this manicure was a very dark purple, unfortunately on my photos it looks almost black. I used two coats of China Glaze Charmed I'm Sure.


Wzorek jaki wykonałam tym razem pochodzi z płytki Uber Chic 6-02. Mam nadzieję, że jeszcze Wam się nie znudziły stemple, bo ja dopiero się rozkręcam z płytkami Uber Chic :D

The design I did this time comes from Uber Chic 6-02 plate. I hope You're not bored with stamping yet, because I'm just getting started with the Uber Chic plates :D




















Morsko zielony lakier jakiego użyłam do zrobienia wzorka to stemplowy lakier Born Pretty #18. To ostatni kolor jaki dostałam do recenzji i jest tak dobry jak poprzednie. Nawet na ciemnej bazie jest jaskrawy i widoczny. Możecie znaleźć ten lakier TUTAJ.

The sea green polish I used for the design is Born Pretty #18 Stamping Polish. This is the last colour I got for review and it's as good as the last ones. Even on a dark base it's very bright and visible. You can find this polish HERE.


Poniżej są lakiery jakich użyłam..

Below are the polishes I used..


..a tutaj jest plytka.

..and here's the image plate.

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

Udało mi się zrobić również makijaż. Znalazłam podobny kolory do tych na paznokciach w paletce cieni Sleek Sparkle 2. Jak widzicie ta kombinacja kolorów wygląda tak samo dobrze na oczach jak na paznokciach!

I managed to do a make-up as well. I found similar colours to the ones on my nails in the Sleek Sparkle 2 eyeshadow palette. As You can see this colour combination look as good on eyes as it did on nails!



12 komentarzy:

  1. Ślicznie!Piękny stempelek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na tych płytkah niemal wszystkie wzory powodują u mnie ślinotok :D

      Usuń
  2. śliczna płytka, super mani, i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie. Stemplowego mani nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że nie zanudzam Was ;) Dziękuję!

      Usuń
  4. Paznokcie odrosły :D, pięknie im z tymi stemplami, uwielbiam stemple na ciemnych bazach, świetne wzorki.
    Oczka wyszły dość delikatnie, mimo dość ciemnych barw - mogłabym nosić taki makijaż, podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja też bardzo lubię taką wersję stempli, a teraz mamy co raz więcej lakierów do stempli sprawdzających się w tym temacie.
      Ostatnio moja mroczna strona trochę się schowała i mimo ciemnych zamiarów często wychodzą mi bardzo rozświetlone i lżejsze makijaże :) Dzięki śliczne!!!

      Usuń
  5. wow, ta płytka jest niesamowita! a mani śliczne, bardzo mi się podobają kolory

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.