niedziela, 6 lutego 2022

Gold Snowflakes

Cześć,

oto kolejny śnieżynkowy manicure, tym razem użyłam nietypowego połączenia kolorystycznego - fioletu i miedzi. Użyłam także ostatniego lakieru do stempli z kolekcji Colour Alike Pearl & Sparkle jaki dostałam.

Hi,

here's another snowflake manicure, this time I used an unusual colour combination - purple and copper. I also used the last stamping polish from Colour Alike Pearl & Sparkle collection which I got.


164 Avant garde to miedziany odcień ze srebrnymi iskierkami.

164 Avant garde is a copper shade with silver sparks.

W tym mani użyłam następujących produktów / In this manicure I used the fallowing products:
KBShimmer Best Buds
Maniology BM XL27 plate
Colour Alike Avant garde stamping polish
Kads Smudge Resistant Top Coat

Mam oko z dość unikatowym połączeniem kolorystycznym.

Here's an eyelook with a unique colour combination.

Użyłam dwóch odcieni fioletu żeby zbudować kształt oka - Glam Shop Matowy Granit i Indygo. Na środku powieki mam niesamowity marmurek - Glam Shop Delicja. To jasny fiolet z mnóstwem różowych, złotych i miedzianych drobinek. Uwielbiam ten cień. To właśnie ten miedziany błysk scala całość, więc na górną i dolną linię rzęs oraz linię wodną dałam miedziany brąz - Glam Shop Galówka i ColourPop Creme Gel Liner Red Rock. Inne produkty użyte tutaj to rzęsy Ardell Accent 305 i tusz Maybelline Sensational.

I used two shades of matte purple to build my eye shape - Glam Shop Matowy Granit and Indygo. On the center of my lid I have an amazing marble shade - Glam Shop Delicja. It's a light purple with lots of pink, gold and copper sparks. I absolutely love this eyeshadow. The copper shimmer is what makes the look come together, so I added a copper brown on my upper and lower lash line and on the water line. I used Glam Shop Galówka and ColourPop  Creme Gel Liner Red Rock. The other products used here are Ardell Accent Lashes 305 and Maybelline Sensational mascara.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.