wtorek, 8 lutego 2022

#whatsupnailsFeb - Glitter Placement

Hej,

dzisiaj mam Glitter Placement na konkurs @whatsupnails #whatsupnailsFeb.

Hey,

today I have a  Glitter Placement for @whatsupnails #whatsupnailsFeb contest.

Nie zdążyłam na pierwszy temat w konkursie Whats Up Beauty, ale teraz już działam!

I didn't make it for the first theme in Whats Up Beauty contest, but now I'm sooooo in!

Do tego mani użyłam / For this manicure I used:
China Glaze Tart-y For The Party
ILNP Downpour

No name glitter
China Glaze Fast Forward top coat



Na paznokciach glitter placement więc na oczach postawiłąm na coś podobnego.

On my nails I have a glitter placement, so on the eyes I went for something similar.

Użyłam / I used:
Glam Shop Ulubieńcy palette
Glam Shop Idol eye pencil
Ardell Accent 305 lashes
Eveline Big Volume mascara



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.