wtorek, 22 lutego 2022

#whatsupnailsFeb - Foil Nail Art

 Witam,

najnowszy temat w wyzwaniu @whatsupnails #whatsupnailsFeb to Foil Nail Art i oto co ja wymyśliłam. Więcej o tym jak powstała ta minimalistyczna kompozycja dalej, bo było to dla mnie faktycznie wyzwanie 😂

Welcome,

the new theme in @whatsupnails #whatsupnailsFeb is Foil Nail Art and this is what I came up with. More about how this minimalistic composition below, because for me it really was a challenge 😂

W tym mani zdecydowałam się zrobić po raz pierwszy foliowe stemple i nie jest to takie łatwe. Mam specjalny lakier do stemplowania z folią, ale nie dałam rady przykleić folii idealnie do całego wzoru. Repsułam kilka paznokci próbując. Żeby nie przemalowywać ciągle paznokci, od teraz próbowałam na koszulce. Kilka godzin później ukończyłam manicure. Koniec końców zrobiłam foliowe, stemplowe naklejki, koniecznie pokryte top coat'em Smudge Resistant (każdy inny rozpuszczał kolor folii). To było niezłe wyzwanie.


In this manicure I decided to do foil stamping designs for the first time and it's not that easy. I have a special stamping polish, but I couldn't get the foil to stick perfectly to the whole design. I ruined a few nails trying. To avoid repainting my nails over and over again I decided to try on a piece of plastic from now on. A few hours later I completed my manicure. In the end I did foil, stamping decals, necessarily covered with a Smudge Resistant Top Coat (any other dissolved the colour of the foil). It was a struggle.



Użyte produkty to / The products used are:
Kiko 275 Black
Uber Chic 6-01 plate
Moyra Foil Polish for stamping Black
Born Pretty Store foil
Kads Smudge Resistant Top Coat
INM Out The Door

Zdobienie skojarzyło mi się z czymś ognistym, więc przy tworzeniu makijażu użyłam paletki Glam Shop Paprika. Idealnie się wpasowuje w ten klimat.

The nail art made me think about something fiery, so creating the make up I reach out for Glam Shop Paprika palette. It perfectly fit this mood.

Oko pasujące do mojego mani było całkowicie zaimprowizowane, nie miałam planu i po prostu malowałam. Oto rezultat.

The eye look matching my manicure was totally improvised, I had no plan and just painted. This is what resulted.

Użyłam / I used:
Glam Shop Paprika palette
Lovely Pump Up eyeliner
ColourPop Creme Gel Liner Swerve
Ardell Accent Lashes 305
Maybelline Sensational mascara


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.