sobota, 23 października 2021

Spiders - #glamnailschallengeoct and Gothic - #nailnerdchallengeoct

Cześć,

Gotyckie zdobienia są moimi faworytami i często je noszę, więc tak na prawdę nie trzeba mi Halloween. Tym razem jednak zrobiłam tą czarno czerwoną kombinację na temat Pająki z  #glamnailschallengeoct oraz Gotyckie z #nailnerdchallengeoct.

Hi,

Gothic designs are my favourite and I wear them often, so I don't really need Halloween for that. This time though I did this black and red combination for #glamnailschallengeoct Spiders theme and #nailnerdchallengeoct Gothic theme.

Zaczęłam od stworzenia gradientowej bazy używając Essie Aperitif, Dress To Kill i Eveline MiniMax 192. Na tej bazie odbiłam wzór z płytki MoYou London Gothic 03 czerwonym lakierem do stempli Nicole Diary. Następnie dodałam pająki z płytek MoYou London Halloween 13 i Clear Jelly Stamper CjSH-39. Odbiłam je czarnym lakierem do stempli Nicole Diary. Potem już tylko zabezpieczyłam wzory Kads Smudge Resistant Top Coat i położyłam Golden Rose Matte Top Coat.

I started by creating a gradient base using Essie Aperitif, Dress To Kill and Eveline MiniMAX 192. Over this combo I stamped a design from MoYou London Gothic 03 plate with Nicole Diary red stamping polish. Next I added some spiders from MoYou London Halloween 13 and Clear Jelly Stamper CjSH-39 plates. I stamped them using Nicole Diary black stamping polish. After that I just secured the designs with Kads Smudge Resistant Top Coat and applied Golden Rose Matte Top Coat.

Czerwono czarny manicure oznacza czerwono czarne oko. Tym razem użyłam paletki Glam Shop Paprika, czarnego cienia Glam Shop Baba Jaga oraz sypkiego pigmentu Pigmentovelove Słodka Zemsta. Świetnym akcentem jest czerwień na linii wodnej czyli ColourPop Creme Gel Liner Cherry Pie oraz czerwone diamenciki. Rzęsy jakie mam to Ardell Natural 106. Użyłam też tuszu Eveline Revelash.

Red and black manicure means a red and black eye look. This time I used the Glam Shop Paprika palette, Glam Shop Baba Jaga black eyeshadow and a loose pigment from Pigmentovelove Słodka Zemsta. A great accent is red on the water line which is ColourPop Creme Gel Liner Cherry Pie and some red rhinestones. The lashes I have here are Ardell Natural 106. I also used Eveline Revelash mascara.


Poniżej możecie zobaczyć kolejne tematy w obu wyzwaniach.

Below You can see the next themes in both challenges.

Źródło: IG @glamnailschallenge

Źródło: IG @nail.nerd.challenge


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.