poniedziałek, 25 października 2021

Skeleton - #glamnailschallengeoct

Cześć,

czas na Szkieletorowe paznokcie. To czwarty temat w @glamnailschallenge #glamnailschallengeoct.

Hi,

it's time for some Skeleton nails. That's the fourth theme in @glamnailschallenge #glamnailschallengeoct.

Z powodu zwierzęcych szkieletów to zdobienie kojarzy mi się z książką Cmętarz Zwieżąt Stehpen'a King'a.

Because of the animal skeletons this nailart makes me think of the book Pet Sematary by Stephen King.

Kolor bazowy jakiego użyłam to China Glaze Foie Gras. Najpierw odbiłam kostki jako wzorek w tle a potem szkielety i napis. Wzorki pochodzą z płytek Uber Chic Halloween 02 i Clear Jelly Stamper CjSH-39 Bad To the Bone. Lakiery jakich użyłam to Kaleidoscope od El Corazon 89 Cognac i biały lakier do stempli Nicole Diary. Potem zabezpieczyłam zdobienie Kads Smudge Resistant top coat i pokryłam całość Golden Rose Matte top coat.

The base colour I used is China Glaze Foie Gras. Firstly I stamped some bones as a background design and after that I did the skeletons and inscription. The designs come from Uber Chic Halloween 02 and Clear Jelly Stamper CjSH-39 Bad To The Bone plates. The polishes I used are Kaleidoscope by El Corazon 89 Cognac and Nicole Diary white stamping polish. After that I secured the nails art with Kads Smudge Resistant top coat and covered the whole thing with Golden Rose Matte top coat.

Makijaż inspirowany moimo Szkoletorowymi paznokciami zrobiony został przy pomocy dwóch paletek od ColourPop - Making Mauves i Baroque. W wewnętrznym kąciku dodałam też sypki pigment Who Dreams Of Splitting The World od Tammy Tanuka. Eyeliner jakiego użyłam to Lovely Pump Up Deep Black eyeliner, maskara to Revelash od Eveline a na lini wodnej możecie zobaczyć ColourPop Creme Gel Liner Swerve. Dodałam też rzęsy Ardell Accent 305.

The makeup inspired by my Skeleton nails was made using two ColourPop palettes - Making Mauves and Baroque. In the inner corner of my eye I also added a loose pigment She Who Dreams Of Splitting The World from Tammy Tanuka. The eyeliner I used is Lovely Pump Up Deep Black eyeliner, the mascara is Revelash from Eveline and on my water line You can see ColourPop Creme Gel Liner Swerve. I also added Ardell Accent lashes 305.

 

Do zobaczenia niedługo na paznokcie Jack-O-Lantern.

See You soon for Jak-O-Lanter nails.

Źródło: IG @glamnailschallenge



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.