czwartek, 21 października 2021

Skull - #glamnailschallengeoct and Bats - #nail.nerd.challengeoct

Cześć Wam,

Czaszka to pierwszy temat w październikowym @glamnailschallenge. U mnie w towarzystwie kilku Nietoperków, które jak się okazuje są pierwszym tematem w @nail.nerd.challenge. To z całą pewnością znak, że mam dołączyć do wyzwania!

Hi there,

Skull, that's the first theme of October's @glamnailschallenge. In my case with some Bats, which happen to be the first theme in @nail.nerd.challenge. It's most certainly a sign I have to join the challenge!

Podoba mi się jak wyszedł ten manicure. Jako bazy użyłam Salon Perfect Foggy Night i nałożyłam dwie grubsze warstwy dla pełnego krycia. Pierwsze wzorek jaki odbiłam pochodzi z płytki MoYou London Gothic 04, odbi łam go lakierem B. Loves Plates B. a Cozy Blanket. Następna warstwa stempli to nietoperze, pochodzą one z płytki MoYou London Halloween 13 i odbiłąm je kolejnym lakierem od B. Lover Plates - B. a Black Hole. Oba lakiery do stempli świetnie pracowały, Mam jeszcze kilka lakierów od B. Loves Plates i bardzo je lubię. Jeśli macie okazję je zgarnąć to polecam.

I really like how this manicure turned out. As a base I used Salon Perfect Foggy Night and applied two thicker coats for full opacity. The first design I stamped on comes from MoYou Londod Gothic 04 plate, I stamped it with B. Loves Plates B. a Cozy Blanket polish. The next layer of stamping I did on most of my nails are the bats, they come from MoYou London Halloween 13 plate and I stamped them with another stamping polish from B. Loves Plates - B. a Black Hole. Both stamping polishes worked great, I have a few more polishes from B Loves Plates and I really like them. If You have the chance to get them I highly recommend.


Jeden z panokci ma na sobie naklejkę stemplową. Wzorek pochodzi z płytki MoYou London Halloween 13, kontury odbiłam lakierem B. Loves Plates B. a black Hole i wypełniłam Color Club Macaroon Swoon oraz Kiko French White For Tips. Ostatnim akcentem jest dodanie kilku nietoperze z tej samej płytki, potem zabezpieczyłam stemple Kads Smudge Resistant Top coat i pokryłam wszystkie paznokcie Golden Rose Matte Top Coat.

One of the nails has a stamping decal on it. The design is from MoYou London Halloween 13 plate, I stamped the contours with B. Loves Plates B. a Black Hole polish and filled it in with Color Club Macaroon Swoon and Kiko French White For Tips. My last touch was adding a few bats from the same plate after that I secured the stamping with Kads Smudge Resistant Top Coat and covered all of the nails with Golden Rose Matte Top Coat.

Ten manicure wołał o szary makijaż oka. Swój stworzyłam używając paletki ColourPop Baroque. Fajnie mi się pracowało z tą paletą, cienie dobrze się blendowały, kolorki są tak chłodne jak tego chciałam, różnią się też od siebie więc faktycznie dostajemy szarawe odcienie, które nie wyglądają tak samo na oku. Dodałam kreskę z jaskółką używając Lovely Pump Up Deep Black Eyeliner (kocham go!) i trochę czerni na linię wodną używając ColourPop Creme Gel Liner Swerve. Rzęsy jakie mam na sobie to Ardell Accent Lashes 305, maskara jakiej użyłam to Eveline Revelash.

This manicure needed a grey eye look. I created mine using ColourPop Baroque palette. I enjoyed working with this palette, the shadows blended well, the colours as cool as I wanted them to be, they also vary from each other so You really do get grayish shade that don't look all the same on the eye. I added a winged eyeliner using Lovely Pump Up Deep Black Eyeliner (I absolutely love it!) and some black on the water line using ColourPop Creme Gel Liner Swerve. The lashes I have on are Ardell Accent Lashes 305, the mascara I used is Eveline Revelash.

Dajcie znać co myślicie o tym duecie, lubicie Halloween'owe zdobienia?

Let me know what do You think about this duo, do You like Halloween themed nail art?

Źródło: IG @glamnailschallenge

Źródło: IG @nail.nerd.challenge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.