wtorek, 1 lipca 2014

Miętka Joko

Dzisiaj pokażę Wam troszkę może bardziej stonowane mani. Mięta Joko J147 Gunpowder With Mint z małym dodatkiem :)


Dzień w którym robiłam to mani nie był moim najlepszym. Robiłam podejście do neonowego koralu i dwa razy zepsułam. Było już tak późno.. No i wyjściem "na szybko" był właśnie lakier Joko. To taki bezproblemowy lakier!


Na moich zdjęciach są dwie warstwy Joko i jedna warstwa kolorowej mgiełki Golden Rose. Lakiery Joko bardzo lubię, niemal wszystkie są dwu warstwowe i bardzo pasuje mi ich konsystencja. Szerokie, wyprofilowane pędzelki w tych lakierach też bardzo mi odpowiadają.




















Wiedziałam, że do tej miętki pasuje jakiś dodatek. Wybór padł na jedną z moich ulubionych brokatowych mgiełek - Golden Rose Paris 98. To wdzięczna, delikatna, kolorowa mgiełka, która każdemu mani dodaje to "coś". Uwielbiam ją!


Po ostatnim mani z lakierem Zoya, skróciłam trochę paznokcie i je wyostrzyłam. Mam nadzieję, że wszystko ładnie?


Mam tez oczywiście makijaż. Tym razem połączenie mięty i fioletu. Rewelacyjnie czułam się w tym makijażu. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów. Tym razem użyłam cieni z paletki Sleek Candy oraz moich ulubieńców firmy Inglot. Od wewnętrznego kącika jest Inglot Matte 330 i Sleek Cream Soda razem, Sleek Mint Cream, Sleek Parma Violet, Inglot Matte 335. Na dolnej powiece odrobina czarnego cienia Sleek Liquorice.




Poniżej użyte kosmetyki.


Jak Wam się podoba mój zestaw?


6 komentarzy:

  1. cudny, mam :D
    i to połączenie kolorów na oczach też :)
    ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo ja wiem, że masz :D Dzięki, bardzo mi miło!

      Usuń
  2. Ślicznie, pazurki wyglądają wyśmienicie po piłowaniu. Makijaż zwraca uwagę ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już trochę odrosły, ale w tych miętowych bardzo mi się podobały :) Dziękuję!

      Usuń
  3. myślę, że sam bazowy nie zrobiłby takiego wrażenia jak z tą mgiełką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację, ta mgiełka z każdego mani robi wow!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.