niedziela, 9 lutego 2014

Vampowy piasek!

Mam dla Was ciemny piaseczek. Bardzo podobają mi się te lakiery w wersji brokatowej. Tutaj to Golden Rose Holiday 58.


Tak jak mam w zwyczaju pod spód położyłam jedną warstwę zwykłego kremu, Joko J114 Tiger Eye. Piasek Golden Rose jest dość kryjący więc w ogóle tego nie potrzebuje, ale zawsze łatwiej mi w ten sposób ładnie pomalować przy skórkach.




















Jeżeli chodzi o bazowy lakier, to bardzo lubię Joko. Mam ich całe pudełko. Ten ma kolor dość ciemnego brązu, ale daleko mu do ciemnej czekolady. Jest ciut cieplejszy, ale nie tak ciepły jak np. ChG Mahogany Magic. Maluje się przyjemnie, kryje dobrze przy dwóch warstwach. Ma szeroki, ścięty na okrągło pędzelek. Tutaj niestety w ogóle go nie widać. Tu cały kolor dał piasek na wierzchu.


Golden Rose bardzo ostatnio nam dogadza wymyślnymi kolekcjami. Kolekcja Holiday jest na prawdę fajna, ma piaski w przeróżnej formie i kolorach. Mi najbardziej podobały się na początku brokatowe, o jednej wielkości drobinek. Takie właśnie jak Golden Rose Holiday 58. To ciemna baza z drobinkami w kolorach złota i koralowego różu. Niestety strasznie ciężko było mi je uchwycić na zdjęciach.




















Pozostała część kolekcji to zarówno piaski bez brokatu, jak te o dwóch wielkościach brokatu. Bezbrokatowe trochę przypominają mi tynk strukturalny i sama nie wiem czy mi się podobają czy nie.. "Lusterkowe", czyli te z drobnym brokatem i większymi heksami/lusterkami przekonały mnie już do siebie.


Oczywiście obecnie piasków jest co nie miara. Niemal każda firma na rynku ma swoje. Golden Rose mi bardzo odpowiadają, mam też kilka kolorków Wibo, Paese, Delii. Na pewno przyjdzie pora na nie na blogu :)





















Poniżej lakiery jakich użyłam, jednak Joko na żywo jest zdecydowanie cieplejszy.



 I jak, może być? Jak Wam się widzi kształt paznokci? Ostatnio znów mam kryzys przy piłowaniu..



6 komentarzy:

  1. Super piasek, a kształt bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten piasek u Ciebie wygląda ☺ pazurki jak najbardziej ok, tylko mam wrażenie, że fakulec zbyt ostry ? ale to może wina zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, możliwe, że ciut za ostry. W zasadzie wszystkie miały być bardziej jak on :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.