środa, 13 grudnia 2017

Poinsettia - #glamnailschallengedec

Cześć!
Boże Narodzenie jest coraz bliżej, a miks kolorów w moim mani aż krzyczy Święta. Dzisiaj w wyzwaniu #glamnailschallengedec robimy Poinsecje.

Hi!
Christmas is closer and closer and the mix of colours in my manicure screams Holidays. Today in #glamnailschallengedec we're doing Poinsettia's.


Najpierw nałożyłam na paznokcie dwa kremowe lakiery jako bazę pod brokaty. Na serdecznym i kciuku jedną warstwę O.P.I Christmas Gone Plaid, a na reszcie paznokci jedną warstwę Kiko 240 Apple Red. Na tym etapie zrobiłam wszelkie poprawki i byłam gotowa żeby przejść do brokatowych lakierów.

First I applied two cream polishes on my nails as a base for the glitters. On my ring finger and thumb one coat of O.P.I Christmas Gone Plaid and on the rest of the nails one coat of Kiko 240 Apple Red. At this point I made all the clean-ups and I was ready to go in with the glitter polishes.




















Zielone paznokcie pokryłam China Glaze Glittering Garland (dwie cienkie warstwy), a czerwone China Glaze Ruby Pumps (również dwie warstwy). Być może nie zobaczycie tego na moich zdjęciach, ale ta kombinacja brokatowych lakierów wygląda wspaniale. Próbowałam uchwycić ten efekt na zdjęciach w sztucznym świetle i dodam je na końcu postu, ale w rzeczywistości był o wiele bardziej magiczny.

I covered the green nails with China Glaze Glittering Garland (two thin coats) and the red nails with China Glaze Ruby Pumps (two coats as well). Perhaps You can't see it on my photos, but this combination of glitter polishes looks amazing. I tried to catch this effect on photos in artificial light and will put them in the end of this post, but in real life it's much more magical.


Oba wzory jakie mam na paznokciach pochodzą z płytki Uber Chic Holiday Jingle. Odbiłam je lakierem do stempli Born Pretty Store #1 i pokolorowałam tymi samymi brokatowymi lakierami których uzyłam wcześniej. Na koniec zabezpieczyłam tylko stemple top coat'em Kads i pokryłam wszystko INM Out The Door.

The designs I have on my nails both come from Uber Chic Holiday Jingle plate. I stamped them with Born Pretty Store stamping polish #1 and coloured with the same glitter polishes I used before. In the end I just secured the stamping with Kads top coat and covered the the whole thing with INM Out The Door.


Tutaj są zdjęcia, które zrobiłam w sztucznym świetle, ale nawet one nie pokazują jak pięknie wyglądały brokaty.

Here are the photos I took in artificial light, but they still don't show how beautiful the glitters looked.




Poniżej możecie zobaczyć płytke UC jakiej użyłam..

Below You can see the UC plate I used..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/
..i większość produktów.

..and most of the other products.


Niestety mam złe wieści.. To będzie prawdopodobnie moje ostatnie zdobienie w #glamnailschallengedec. Musiałam skrócić paznokcie do całkowitych króciaków i myślę, że nie będę miała serca stworzyć na nich czegokolwiek wartego pokazania. Może w przyszłym roku będę miala więcej szczęścia ;)

Unfortunately I have some bad news.. This will probably be my last nail art in #glamnailschallengedec. I had to shorten my nails to total nubs and I think I won't have the heart to create anything worth sharing on them. Maybe I'll have better luck next year.

Źródło: IG @nbnailart

12 komentarzy:

  1. piękne i perfekcyjnie wykonane! :)

    ps. dodałam do obserwujących to będę mogła teraz śledzić wszystkie zdobienia Mgiełki a nie tylko ze słyszenia od MatMaja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, strasznie mi miło! Aaaaahh to muszę podziękować Maji za polecenie :)

      Usuń
  2. przepiękne zdobienie! uwielbiam świąteczny klimat i nie mogłam się doczekać tych wszystkich śnieżynek, sweterków i poinsecji <3 moje też się połamały i chwilowo wróciłam do kwadratów, nie sądziłam, że kiedykolwiek to nastąpi.. i nawet mi się podobają ;) ale i tak czekam aż odrosną moje ukochane owale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też mam ogromną słabość do wszelkich świątecznych zdobień. U mnie to nawet nie złamanie.. od jakiegoś czasu pazurki tak mi sie zawijają w różnych miejscach, że nie mogłam juz na nie patrzeć.. ciąglę wyglądało to jakbym z którejś strony źle je wypiłowała. Może jak pobędą trochę na zero to im się odmieni :/

      Usuń
  3. Zdobienie cudne! Te dwie chinki marzą mi się od dawna :) Za to nie lubię zimy - brak słońca i przyzwoitych możliwości do robienia zdjęć :/
    Współczuję króciaczków, ale może jednak coś na nich zmalujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi bardzo! Ohhh Kochana Ruby Pumps to must have!!! Serio serio, mam mnóstwo pięknych lakierów ale ten to jak Boże Narodzenie zamknięte w butelce. Ja z kolei w pochmurne dni mogę robić zdjęcia, fajnie wychodzą. Tylko za szybko dzień się kończy w zimie :D Ajjjj sama nie wiem.. moje pazurki w wersji mini jakoś nie zachęcają do zdobień.

      Usuń
  4. O rany, jakie piękne! :D Bardzo mi się podobają, i faktycznie są magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdobienie. Widziałam ostatnio bardzo podobne na yt i byłam pod wrażaniem, jak ślicznie to wygląda. Tobie wyszło jeszcze dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.