niedziela, 26 listopada 2017

REVIEW: BeautyBigBang 3D Flower Nail Art Stickers

Cześć,
dzisiaj przychodzę do Was z recenzją. Dobre trochę czasu temu dostałam Naklejki 3D ze sklepu BeautyBigBang i juz najwyższy czas o nich napisać.

Hi there,
today I come to You with a review. Quite some time ago I got some 3D Nail Art Stickers from BeautyBigBang and it's high time to write about them.


Naklejki przychodzą dużym plastikowym arkuszu, około 18x22cm. Dostajemy 9 rzędów różnych typów wzorów, każdy składający się z 12 indywidualnych naklejek. Większość z nich jest w założeniu całopaznokciowa, możemy jednak łatwo wyciąć z nich kawałek i użyć jako mniejszą naklejkę. Arkusz jaki recenzuję ma symbol J003 (na stronie SKU: 26627-RD) i jest metaliczno czerwony. Możecie go znelźć TUTAJ.

The stickers come on a big sheet of plastic, about 18x22cm. We get 9 rows of different types of designs and each of them consists of 12 individual stickers. Most of them are meant to be full nail designs, but we can easily cut out a part of them and use as a smaller sticker. The sheet I'm reviewing here has the symbol J003 (on the site SKU: 26627-RD) and it's metallic red. You can find it HERE.


Moja pierwsza próba użycia tych naklejek nie poszła za dobrze. Chciałam użyć jednego z całopaznokciowych wzorów i nałozyć go na dwa paznokcie. Jako bazę wybrałam srebrny, holograficzny lakier. Naklejki nie są tak cienkie jak naklejki wodne, ale wydawały się całkie eleastyczne. Myślałam, że będą ładnie przylegać do powierzchni paznokci, ale w niektorych miejscach nie mogłam ich zmusić do przyklejenia się. Przykład możecie zobaczyc na moim kciuku poniżej. Jest tam fałdka na brzegu paznokcia, która nie chciała się wygładzić.

My first attempt at using these stickers didn't go too well. I wanted to use one of the full nail designs and put it on two of my nails. As a base I chose over a silver, holographic polish. The stickers aren't as thin as water decals, but they seemed quite elastic. I thought they would adhere nicely to the nail surface, but in some areas I couldn't get them to stick. You can see an example on my thumb below. There's a wrinkle on the side of my nail that didn't want to stay put.




















Kolejną rzeczą jaka mi przeszkadzała były koncówki paznokci. Przycięłam naklejki żeby pazowały do moich paznokci przy pomocy cążek do skórek już po nałożeniu. Próbowałam zrobić to jak najprecyzyjniej, ale nie chciały sie one dobrze przykleić do koncówek. Myślalam, że kiedy nałożę top coat na zakładnkę, rozpuści on trochę naklejkę i wszystko się wyrówna i wygładzi. Niestety.. Koniec naklejki dalej odstawał.

Another thing that bugged me were my tips. I cut the stickers to fit my nails with cuticle nippers after I applied them. I tried to do it as precisely as possible, but they didn't stick firmly to my tips. I thought that when I apply a top coat and wrap the tip it would dissolve the sticker a bit and even the whole thing out.. No such thing.. The end of the sticker still stuck out.


Top coat zrobił za to cos innego. Rozmazał naklejkę.. Nawet nie pomyślałam o użyciu top coat'u przyjaznego zdobieniom, ponieważ niegdy mi się cos takiego nie zdażyło przy użyciu naklejek. INM Out The Door zrujnował wszystko.

The top coat did do something else though. It smudged the sticker.. I didn't think to use a nail art friendly top coat, because something like this never happened to me before while using stickers. INM Out The Door ruined the whole thing.


Tak łatwo się nie poddałam! Jak widzicie za drugim razem użyłam tylko kawałka wzoru. Tym sposobem uniknełam wpadek przy brzegach paznokci. Pokryłam też naklejki top coat'em Kads żeby je zabezpieczyć i dopiero potem INM Out The Door. Do tego momentu wszystko szło gładko. Nawet spodobało mi się jak wyszło to zdobienie.

I didn't give up that easily! You can see that the second time round I used just a part of a design. This way I could avoid any fails on the edge of my nails. I also covered the stickers with Kads top coat first to secure them and then INM Out The Door. Up to this point all went smoothly. I even liked how this nail art turned out.




















Jedune "ale" tutaj to fakt, że można zobaczyć gdzie konczy się naklejka. Tło jest idealnie przezroczyste, ale brzeg jest leciuuuutko widoczny. Posądzam, że wchodzi to w grę tylko jak używamy bardzo jasnej bazy, chciałam o tym jednak wspomnieć.

The only "but" here is the fact that You can see where the sticker ends. The background is perfectly clear, but the edge is juuuuust slightly visible. I suppose this only comes out when we use a very light base colour, but still I wanted to mention it.


Poniżej są produkty jakich użyłam w moim udanym mani. Lakier bazowy pod naklejkami to OPI My Vampire Is Buff (dwie warstwy) pokryty jedną warstwą INP Scarlet. Brokatowo czerwone paznokcie zostały stworzone przez nałożenie jednej warstwy Essie Russian Roulette i dwóch warstw China Glaze Ring In The Red.

Below are the products I used in my successful manicure. The base polish under the stickers was OPI My Vampire Is Buff (two coats) covered with a layer of ILNP Scarlet. The glittery red nails we're created by applying one coat of Essie Russian Roulette and two coats of China Glaze Ring In The Red.


Wracając do Naklejek 3D od BeautyBigBang. Myślę, że można stworzyć z nimi bardzo ąłdne mani, trzeba tylko poznać produkt. Podoba mi się ich metalicznych, wygląda bardzo elegancko na paznokciach. Aplikacja była dość szybka i łatwa kiedy wiedziało sie już czego unikać. Być może niektórym z Was uda się nawet użyć tych naklejek jak wzorów całopaznokciowych z lepszym ode mnie skutkiem. W moim przypadku będą one zdecydowanie służyć jako mniejsze naklejki. Nastepnym razem muszę je przetestować na ciemniejszej bazie i zobaczyć jak pójdzie (spoiler: mam jeszcze arkusz niebieski).

Back to the 3D Flower Nail Art Stickers from BeautyBigBang. I think You can create some very nice manicures with them, You just have to get to know the product. I like the metallic colour, it looks very elegant on the nail. The application was quite quick and easy when I knew what to avoid. Perhaps some of You can even use these stickers as full nail designs and get better results then I did. In my case they'll definitively serve as smaller stickers. Next time I'll have to test them on a darker base and see how it goes (spoiler: I have a blue sheet as well ;)).


Kiedy robicie zakupy na BeautyBigBang pamiętajcie o moim 10% kodzie rabatowym MGIE10.

When Your shopping at BeautyBigBang be sure to use my 10% discount code: MGIE10.
 

10 komentarzy:

  1. Och, dobrze że napisałaś tego posta, bo właśnie chciałam zamawiać takie naklejki z BPS, ale w takim razie chyba zrezygnuję. :( Nie lubię kiedy z naklejkami się ciężko współpracuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo widzisz, to przynajmniej pomogłam w decyzji. Ja napewno nie pokuszę się o nakładanie ich na cały paznokcieć, chociaż niewykluczone, że to tylko ja niepotrafiłam się z nimi obejść. Zastosowane jako takie mniejsze elementy wyglądały bardzo fajnie.

      Usuń
  2. Poluję na nie od dawna, ale na Ali. Mimo tego, że ciężko z nimi czasami i tak je zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że Tobie pójdzie z nimi lepiej. Koniecznie daj znać!

      Usuń
  3. Mam dokładnie te same wzory naklejek tylko w czarnym kolorze i z innego sklepu. Sprawują się niestety tak samo jak u Ciebie ;( wzory odstają a top je rozmazuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo widzisz, czyli odczucia mamy podobne. Nie można im odmówić uroku, ale zdecydowanie łatwiej mi je używać w kawałkach niż w całości. W weekend postaram się obadać niebieskie, na jakimś ciemnym tle. Myślę, że mogą wyglądać nieźle tylko też na pewno wybiorę jakiś mniejszy element a nie cały płat, na cały paznokieć.

      Usuń
  4. Kurcze, szkoda, że nie współpracują tak jak trzeba. A wczoraj przeglądając strony z takimi rzeczami nawet się zastanawiałam czy nie kupić takich naklejek (srebrnych) i nie dać im szansy. Ale widzę, że chyba zostanę wierna naklejkom wodnym. A Twój mani b. elegancki. Ta czerwień od CG jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć na nie sposób ;) Są one jednak trochę inne niż wodne, dają całkiem inny efekt na paznokciach. Może teraz jak już wiem czego przy ich użyciu unikać wrażenia będą lepsze :) Dziękuję! CG ogólnie ma mnóstwo cudnych brokatów ;)

      Usuń
  5. Naklejki ładne, nawet powiedziałabym bardzo ładne! Mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. Czego jak czego, ale uroku odmówić im nie można!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.