wtorek, 10 maja 2016

Coffee Addict Manicure - Part 3

Cześć :)
Mam nadzieję, że nie znudziła Wam się kawa, bo jeszcze nie skończyłam! Tym razem mam bardziej entuzjastyczną paletę kolorów na paznokciach, więc powinna to być miła odskocznia od tych wszystkich beżów, kremów i brązów jakie ostatnio Wam pokazywałam.

Hi :)
I hope You're not bored with coffee, because I'm not finished yet! This time I have a more enthusiastic colour range on my nails, so it should be a nice getaway from beiges, creams and browns I've been showing You lately.


Piękny, jasny żółty na moich paznokciach to Color Club Macaroon Swoon. Nałożyłam dwie warstwy, tak samo jak w moim mani Kolorowane Słoneczniki. Napisałam w tym poście również więcej na temat formuły tego lakieru. Swój mam z Euro Fasion.

The beautiful, light yellow on my nails is Color Club Macaroon Swoon. I applied two coats just like in my Coloured Sunflowers manicure. I also wrote more about the formula of this polish in that post. I got mine from Euro Fashion.


Kiedy mój bazowy kolor był całkowicie suchy odbiłam trochę uroczych wzorków z płytki Uber Chic Coffee Addict lakierem do stempli Born Pretty #15. Użyłam mojego Stempla B. Loves Plates Crystal Clear żaby umieścić idealnie napis "COFFEE" na kciuku i słodkie kubeczki na serdecznym. Wzory na pozostałych paznokciach były zrobione przy pomocy Stempla B. Loves Plates Jumbo.

When my base colour was completely dry I stamped some cute designs from Uber Chic Coffee Addict plate with Born Pretty #15 stamping polish. I used my B. Loves Plates Crystal Clear Stamper to place perfectly the "COFFEE" inscription on my thumb and the sweet cups on my ring finger. The stamping on the rest of my nails was made with the B. Loves Plates Jumbo Stamper.


Jak widzicie brązowy lakier od Born Pretty Store ma bardzo dobrą jakość, mogliście go już oglądać w moim poprzednim mani. Odbijał fajnie dzięki swojej pigmentacji. Musicie jednak pamiętać, że wysoka pigmentacja w tym wypadku może być też wrogiem jeśli chodzi o czyszczenie skórek. Ja swoje zabezpieczyłam lateksem, ale nawet małe pozostałości nie był łatwe w usunięciu. Moja płytka też była cała pokryta tym brązowym lakierem i potrzebowałam dużej ilości zmywacza żeby ją wyczyścić. Kiedy mój wzór był gotowy zaczęłam kolorować wszystkie filiżanki na biało i wszystkie serca na różowo. Użyłam My Secret Snow White, mojego różowego tint'u DIY o numerze 8 i małego pędzelka do zdobień. Żeby zabezpieczyć zdobienie nałożyłam jedną warstwę Golden Rose Gel Look i jedną warstwę INM Out The Door.

As You can see the brown stamping polish from Born Pretty Store has very good quality, You saw it in my previous manicure as well. It stamped nicely thanks to it's pigmentation. You have to remember though that high pigmentation in this case can also be an enemy when it comes to cleaning cuticles. I used some latex to secure mine, but even the tiny bits left weren't that easy to get rig off. My plate was also all covered in this brown polish and I needed lots of nail polish remover to clean it. After my design was ready I started colouring all the cups white and all the hearts pink. I used My Secret Snow White, my pink DIY tint number 8 and a little nail art brush. To secure the nail art I applied one coat of Golden Rose Gel Look and one coat of INM Out The Door.




Poniżej możecie zobaczyć płytkę Uber Chic Coffee Addict..

Below You can see the Uber Chic Coffee Addict plate..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/


..oraz produkty jakich tutaj użyłam. 

..and the products I used here.



26 komentarzy:

  1. Urocza ta Twoja seria kawowego mani :) To zdobienie chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę! Myślę, że to nie ostatnia seria zdobień u mnie ;) To mani jest trochę w innym stylu, odbiega od brązów, beżów i kremów. Dzięki!

      Usuń
  2. Śliczne jest! Kolorki i wykonanie super.
    Mam prośbę: mogłabyś w wolnej chwili cyknąć kiedyś fotkę składu tego CC i przesłać mi na maila? Niby znalazłam info, że bez formaldehydu (mam uczulenie), ale czasem firmy dodają żywice go uwalniające i nie traktują tego jak formaldehyd. Ten kolor jest boski! Tylko czy ja mogę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa dziękuję, dziękuję ;) Jasne, podeślę fotkę gdzieś wieczorkiem.

      Usuń
  3. Zdecydowanie najweselsze kawowe mani ze wszystkich pokazywanych do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to, to na pewno ;) Jakoś jak już kawa to mam raczej beżowe i brązowe skojarzenia tylko :D

      Usuń
  4. kolejne świetne zdobienie! *.* wzory z tej płytki nigdy mi się nie znudzą na twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) To dobrze, bo wzory z niej na pewno się jeszcze pojawią!

      Usuń
  5. Ale super <3 świetnie dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pomyślałam, że przyda nam się odmiana :D

      Usuń
  6. jakie piękne! ♥ każde nowe zdobienie z serii podoba mi się jeszcze bardziej niż poprzednie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo fajnie też, że seria się przyjęła :)

      Usuń
  7. Za każdym razem jak tu wchodzę, mam ochotę odnaleźć Cię, gdziekolwiek mieszkasz i zmusić do robienia mi takich mani CODZIENNIE xD
    To jest cudowne! Kocham całym serduszkiem, chociaż nie lubię kawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha czytając to zobaczyłam oczami wyobraźni ten filmik u Simplynailogical jak porywa Svetę prosto z Rosji :D Ty na pewno miałabyś zdecydowanie bliżej do mnie :D Dzięki śliczne za taki pochwały :* Ja jakoś też kawy nie piję, ale na paznokciach mogę nosić do woli!

      Usuń
  8. O kurczę, co zdobienie to piękniejsze! Na razie mój kawowy faworyt, ale czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no to się cieszę! Na dniach pewnie pojawi się kolejne. Muszę tylko napisać parę słów ;)

      Usuń
  9. zdobienie cudne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszły :) Bardzo delikatne, jednak mają w sobie to coś co potafi przyciągnąć wzrok i zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz. Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  11. This is a lovely manicure!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.