sobota, 20 maja 2017

REVIEW: Lakier do Stempli Born Pretty Store #219

Cześć Wam!
Nie tak dawno pytałam na Instagramie od którego z czterech Lakierów Do Stempli Born Pretty Store jakie dostałam do recenzji powinnam zacząć. Był tylko jeden komentarz, więc zdecydowaną większością głosów biorę się za odcień różowy.

Hi there!
Not long ago I asked on Instagram which one of the four Born Pretty Store Stamping Polishes I got for review should I start with. There was just one comment, so by an absolute majority of votes I'm going with the pink shade.


Lakier jaki recenzuję jest w prostokątnej buteleczce, która zawiera 15ml produktu dokładnie jak wszystkie Lakiery Do Stempli BPS jakie do tej pory Wam pokazywałam. Kolor to średni odcień różu i nazywa się #219. Możecie go znaleźć TUTAJ.

The nail polish I'm reviewing comes in a rectangular bottle that contains 15ml of product just like all the BPS Stamping Polishes I've shown You up till now. The colour is a medium dark shade of pink and it's called #219. You can find this polish HERE.


To nie jest moja pierwsza recenzja Lakierów Do Stempli Born Pretty Store. Mam też sporo kolorów, które kupiłam sama, więc myślę, że sporo już wypróbowałam i zazwyczaj byłam na prawdę zadowolona z ich jakości. Przez jakiś czas były to nawet moje ulubione lakiery do stempli. Moje poprzednie recenzje możecie przeczytać TUTAJ i TUTAJ. Z żalem muszę przyznać, że te ostatnie cztery kolory w tym omawiany dzisiah róż nie są aż tak niesamowite jak się spodziewałam. Nie zrozumcie mnie źle, nadal stemplują dobrze i są warte kupna. Konsystencja jest świetna, dają fajne krycie, nie wysychają za szybko więc mamy wystarczająco dużo czasu żeby przenieść wzór na paznokcieć, jest tylko jedno "ale".. kolory nie są tak widoczne na czerni jakbym chciała. To jedyna cecha jakiej mi brakuje zwłaszcza, że lakiery BPS jakie testowałam wcześniej radziły sobie dobrze w tej kwestii. Poniżej możecie zobaczyć kilka wzorników jakie przygotowałam żeby Wam pokazać jak sprawdził się BPS na czerni i bieli w porównaniu z kilkoma innymi różowymi lakierami do stempli jakie mam w zbiorach.

This isn't my first review of Born Pretty Store Stamping Polishes. I also have a lot of colours I bought myself, so I think I tried a lot of them and usually I was really happy with their quality. For a while they even were my favourite stamping polishes. You can read my previous reviews HERE and HERE. Regrettably these last four colours including the pink we're looking at today aren't as amazing as I anticipated. Don't get me wrong, they still stamp good and they're worth purchasing. The consistency is great, they give a nice opacity, don't dry too fast, so we have enough time to transfer the design on to the nail, there's just one "but".. the colours aren't as visible on black as I would like them to be. That's the one quality I'm missing here especially when the BPS polishes I tested before we're good in that department. Below You can see some nail displays I prepared to show You how BPS performed over black and white in comparison to some other pink stamping polishes I had in my stash.


Poniżej z kolei możecie zobaczyć mój pierwszy manicure z BPS #219. Jako bazę pod to stemplowe zdobienie wybrałam El Corazon Active Bio-gel Termo No 423/818. To termiczny lakier, który zmienia się z bardzo jasnego do ciemnego szarego.

Below on the other hand You can see my first manicure made with BPS #219. As a base for this stamping nail art I chose El Corazon Active Bio-gel Termo No 423/818. It's a thermal nail polish that shifts from a very light to dark grey.


Niestety mam problem ze wszystkimi moimi termicznymi lakierami El Corazon. Mają one nierozmuszczone drobinki pigmentu w formule, więc nie ma opcji żeby pomalować paznokcie i nie mieć ciemnych kropek albo smug pigmentu na nich. Staram się wyłowić te drobinki ze świeżo pomalowanej warstwy lakieru patyczkiem do skórek i zalatać dziury, ale potem potrzebuję brokatowego top coat'u żeby ukryć niedoskonałości na powierzchni. Przy tym mani użyłam INM Northern Lights Silver żeby to zrobić.

Unfortunately I have an issue with all of my El Corazon thermal polishes. They have unresolved pigment particles in the formula, so there's no way to paint nails and not get some darker spots or smears of pigment on them. I try to fish the particles out of a freshly painted coat of polish with an orange stick and patch up the holes, but after that I need a glitter top coat to hide the imperfections on the surface. In this manicure I used INM Northern Lights Silver to do that.




















Wzór na moich paznokciach pochodzi z płytki Lina Nail Art Supplies Feeling Shapely 08. Odbiłam go tak idealnie prostu przy pomocy Stempla Aliexpress Blue Metal Handle XL. Użyty tutaj lakier to oczywiście Lakier Do Stempli Born Pretty Store #219. Całość mani zabezpieczona jest top coat'em Kads i INM Out The Door.

The  design on my nails comes from Lina Nail Art Supplies Feeling Shapely 08 plate. I stamped it so perfectly straight with the help of Aliexpress Blue Metal Handle XL Stamper. The polish used here is of course Born Pretty Store Stamping Polish #219. The whole manicure is secured with Kads top coat and INM Out The Door.


Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć stan "w pomiędzy" mojego lakieru bazowego, kiedy tylko końcówki paznokci są chłodne i ciemne. Niektóre termiczne lakiery maja bardzo ostra linię między dwoma kolorami i końcówki moich migdałowych paznokci wyglądaja jak małe którkąty. Tutaj mamy ładny i delikatny gradient. Na prawde podoba mi się ten efekt. Poniżej z kolei jest najchłodniejszy odcień tego lakiery - ciemny szary.

On the photo above You can see the "in between" state of my base polish, when only the tips of the nails are cool and darker. Some thermal polishes have a very harsh line between the two colours and the tips of my alomnd shaped nails look like little triangles. Here we have a nice and gentle gradient. I really like this effect. Below on the other hand is the coolest shade of this polish - a dark grey.


Tutaj jest płytka i wiekszośc produktów jakich użyłam żeby stworzyć to mani.

Here is the plate and most of the products I used to create this manicure.
Źródło: http://linanailartsupplies.com/


Moja druga propozycja z użyciem BPS #219 to podwójna, stemplowa kompozycja. Muszę przyznać, że byłam bardzo zadowolona z tego zdobienia i nawet wczoraj nosiłam bardzo podobne :)

My second proposition with the usage of BPS #219 is a double stamping composition. I have to say I was really happy with this nail art and wore a very similar one just yesterday :)


Bazowy lakier jaki mam pod podwójnymi stemplami to Golden Rose Ice Chic 06 (trzy warstwy), a czerni na moich pozostałych paznokciach to Kiko 275 Black (dwie warstwy).

The base polish I have under the double stamping is Golden Rose Ice Chic 06 (three coats) and the black on my other nails is Kiko 275 Black (two coats).


Pierwszy wzór jaki odbiłam pochodzi z płytki Uber Chic 1-03, a lakier jakiego użyłam to oczywiście Born Pretty Store #219. Drugi wzór jaki tutaj widzicie również był z płytki Uber Chic, tym razem 3-03. Odbiłam go Kaleidoscope 01 Black. Oba wzory przenosiłam na paznokcie Stemplem Aliexpress Blue Metal Handle XL żeby uzyskać idealne rozmieszczenie i zabezpieczyłam top coat'em Kads żeby uniknąć rozmazania.

The first design I stamped comes from Uber Chic 1-03 plate and the polish I used was obviously Born Pretty Store #219. The second design You can see here was also from Uber Chic plate, this time 3-03. I stamped it with Kaleidoscope 01 Black. Both design we're transferred on to the nail with Aliexpress Blue Metal Handle XL Stamper to achieve perfect placement and secured with Kads top coat to avoid smudging.




















Na wierzch każdego paznokcia dodałam również warstwę INM Out The Door.

On top of each nail I also added a layer of INM Out The Door.


Poniżej są płytki jakich użyłam..

Below are the plates I used..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

..i większość produktów.

..and most of the products.


Podsumowując muszę powiedzieć, że Lakier Do Stempli Born Pretty Store #219 sprawił sie dobrze. W dwóch mani jakie zaprezentowałam nie mam sie czego przyczepić. Był czas kiedy na rynku nie było dostepnych lakierów, które dobrze odbijały się na czerni i byłyśmy szczęśliwe jak kolor był ładnie widoczny na jaśniejszej bazie. Samo to było duzym osiągnięciem. Wystarczało żeby nazwać lakier świetnym lakierem do stempli. Teraz sytuacja trochę się zmieniła i dla mnie (fanki ciemnych lakierów) ważne jest żeby mój lakier do stempli był widoczny i jaskrawy na ciemnej bazie. BPS nei był, więc nie mogę powiedzieć żebym była z niego w 100% zadowolona, ale jest to jedno jedyne "ale" jakie do niego mam.

All in all I have to say that Born Pretty Store Stamping Polish #219 did a good job. In the two manicures I presented there's nothing I could find fault with. There was a time when no polish available on the market stamped good over black and we were happy when the colour was nicely visible on a lighter base. That alone was a big accomplishment. That was enough to call a polish a great stamping polish. Nowadays the situation is a bit different and for me (a dark polish lover) it's important that my stamping polishes are visible and vibrant over a dark base. BPS wasn't, so I can't say I'm 100% pleased with its performance, but that's also the one and only issue I had with this polish.


Dajcie znać który z tych lakierów chiałybyście zobaczyć następnym razem i pamiętajcie, że jesli robicie zakupy na Born Pretty Store możecie użyć mojego kodu HMG10 żeby dostać 10% rabaty na wszystkie nieprzecenione produkty .

Let me know which of these polishes would You like to see next and remeber that if You shop on Born Pretty Store You can use my code HMG10 to get 10% off any products that arn't already on sale.

8 komentarzy:

  1. Obie propozycje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne I jedne i drugie <3 Właśnie mi uświadomiłaś, jaka piękna krateczka jest na płytce UC, jakość wcześniej jej nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć! Na płytkach UC to w ogóle jest tyle świetnych rozmaitości, że czasem dopiero u kogoś się je odkrywa na nowo :D

      Usuń
  3. Rzeczywiście na czerni słabo wygląda ten róż od BPS. Oba zdobienia są super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc trochę mnie to zdziwiło, bo do tej pory byłam z ich lakierów bardzo zadowolona.. Ta partia kolorów musiała im wybitnie nie wyjść. Dziękuję za komplement!

      Usuń
  4. Oba zdobienia świetne! Szkoda tylko, że ten róż jest tak słabo widoczny na czerni - i tak jak już pisałam na IG - Fuchsia od BLP wygrywa tę konkurencję :)
    A jeśli to możliwe to kolejny możesz pokazać miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nooo niestety mało udany pod tym względem ten lakier. Dobrze, że mam inne które ma czerni widać. Ten będzie do jaśniejszych baz. Oooo tak Fuchsia wymiata! Oooo chyba jakaś telepatia, bo dopiero teraz przeczytałam komentarz, a turkusik już na blogu :D

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.