poniedziałek, 20 czerwca 2016

Optymistyczne Listki

Optimistic Leaves

Hej,
tym razem mam starsze mani do pokazania. W najbliższej przyszłości będziecie pewnie oglądać moje paznokcie w róznych kształtach i długościach, niekoniecznie w chronologicznej kolejności. Dzisiejsza propozycja jest świeża i optymistyczna dzięki wzorowi i kolorom jakie wybrałam. Jest idealna na ciepłe i słoneczne dni.

Hey,
this time I have an older manicure to show You. In the nearest future You'll probably see my nails in a lot of different shapes and lengths, not necessarily in chronological order. Today's proposition is fresh and optimistic thanks to the design and colours I chose. It's perfect for warm and sunny days.


Zielony odcień jakiego użyłam jako bazy to Dewi L026. Możecie go zobaczyć solo i przeczytać o nim parę rzeczy w mojej recenzji TUTAJ. Musiałam nałożyć trzy warstwy żeby odpowiednio pokryć końcówki, ale ten kolor był idealny do tego mani.

The green shade I used as a base is Dewi L026. You can see it solo and read a few things about it in my review HERE. I had to apply three coats to cover my tips properly, but the colour was perfect for this manicure.




















Kiedy moja baza była sucha odbiłam wzór z płytki B. Loves Plates Leaves Of Happiness. Użyłam lakieru do stempli Born Pretty #12 i Stempla B. Loves Plates Jumbo.

When my base was dry I stamped a design from B. Loves Plates Leaves Of Happiness plate. I used Born Pretty #12 stamping polish and B. Loves Plates Jumbo Stamper.


Tutaj jest płytka od B. Loves Plates..

Here is the plate from B. Loves Plates..

Źródło: Źródło: http://allegro.pl/show_user.php?uid=37818237


..i większość użytych produktów.

..and most of the the used products.


30 komentarzy:

  1. śliczny jest ten zielony lakier do stempli :) fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się tutaj odbił. Bardzo fajnie nosiło mi się to połączenie.

      Usuń
  2. Ślicznie. Motyw liści fajnie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też tak myślę, cała ta płytka bardzo mi się podoba!

      Usuń
  3. Faktycznie świeżo i zielono. Ja też pokazuję mani niekoniecznie chronologicznie. W zasadzie to rzadko chronologicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :D Ja tak mam jak nie mam czasu pisać i nazbiera mi się zdjęć ;)

      Usuń
  4. Super wyglądają, mnie kojarzą się z pajęczynami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, pozytywne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie, bo właśnie taki efekt zamierzałam osiągnąć :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chyba coś jest na rzeczy z tymi pajęczynami :D Na Halloween będzie jak znalazł ;)

      Usuń
  7. ładne mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Energetyczne listki. Do tego zielone oczka bym z chęcią zobaczyła, dawno nie było makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak! Jakoś ostatnio maluję się bardzo nudno, ale następnym razem postaram się o coś zielonego ;)

      Usuń
  9. Ale świetne odcienie zieleni! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny mani :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.