wtorek, 3 maja 2016

Połączenie Kolorowanych Kwiatów i Geometrycznych Kształtów

Coloured Flowers Meet Geometric Shapes

Hej!
Ostatnio jestem mocno nastawiona na kolorowane stemple, więc dzisiaj znów zobaczycie moje tinty DIY. Tym razem zdecydowałam się użyć wzoru łączącego kwiaty i geometryczne kształty. Co myślicie o takiej kombinacji?

Hey!
Lately I'm really into coloured stamping, so today You'll see my DIY tints in action again. This time I decided to use a design that joins flowers and geometric shapes. How do You feel about such a combination?


Jako bazy użyłam Color Club Poetic Hues i pomalowałam dwie średnie warstwy. Ten lakier ma odcień bardzo jasno waniliowy i jest niesamowity. Pamiętam, że jak używałam po raz pierwszy tego lakieru nie bardzo się z nim polubiłam. Miałam trudności z nałożeniem go równo. Musiał to być na prawdę zły dzień na manicure, bo tym razem nie miałam absolutnie żadnych problemów. Nie mogłam uwierzyć, że tak jasny kolor pokrył moje paznokcie idealnie w dwóch przyjemnych warstwach. Myślę, że będę go często używać w przyszłości.

For my base I used Color Club Poetic Hues and I painted two medium coats. This polish is a very light vanilla shade and it's stunning. I remember that when I first used this polish I didn't really like it that much. I had difficulties with applying it evenly. It had to be a really bad day for a manicure, because this time I had no trouble at all. I couldn't believe that such a light colour covered my nails perfectly in two easy coats. I think I'll be using this polish a lot in the future.


Wzorek jaki możecie zobaczyć na moich paznokciach pochodzi z płytki Pueen Lace Blossom z Kolekcji Celebration. Użyłam My Secret Dressed In Black i Stempla Uber Chic  XL Clear żeby przenieść obrazek idealnie.

The design You can see on my nails comes from Pueen Lace Blossom plate from the Celebration Collection. I used My Secret Dressed In Black and the Uber Chic XL Clear Stamper to transfer the image perfectly.




















Wiedziałam, że kwiaty z tego wzoru chcę wypełnić tintami, ale nie byłam pewna jaki wybrać kolor. Koniec końców zrobiłam tęczowe kwiatki :) Użyłam tintów DIY w kolorze żółtym (2), różowym (8) i niebieskim (13). Wszystkie inne kolory jakie możecie zobaczyć na płatkach to pary tintów zmieszane razem.

I knew I wanted to fill the flowers in this design with sheer tints, but I wasn't sure what colour to choose. In the end I made rainbow flowers :) I used my DIY tints in yellow (2), pink (8) and blue (13). All the other colour You can see ont he petals are pairs of tints blended together.


Poniżej są produkty jakich użyłam.

Below are the products I used.



29 komentarzy:

  1. Wzory geometryczne + kwiaty = pięknie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinacja wzorów przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolory. Znów jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie :-) te kwiaty tęczowe są obłędne :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie Ci wyszło to cieniowanie kwiatów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mani, takie popartowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zdobienie się spodobało :)

      Usuń
  8. I oby tego typu zdobień było u Ciebie jak najwięcej bo nigdy mi się nie znudzą! Przepiękne kolorowanie, cudny wzór i podziw dla clear stampera za tak dokładnie odbicie wzoru <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego możesz być pewna. Kolorowanie tintami uwielbiam :D Bardzo fajnie sobie radzi z większością wzorów. "Słoneczników" z hehe006 nie chciał podnieść, ale ich żaden clear nie ruszył. Dopiero zwykły ślicznie odbił.. także no, kolekcja różnych stempli nie jest w żadnym razie zbędna - jest wskazana :D

      Usuń
  9. Śliczne! Twoje kolorowanki mnie niezmiennie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo to świetnie! Bardzo mnie motywują wasze miłe słowa!

      Usuń
  10. brak mi słów - przepiękne zdobienie i to cieniowane kolorowanie znów - mistrzostwo świata <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak piszesz. Nawet nie macie pojęcia, jak mi poprawiacie nastrój takimi słowami!

      Usuń
  11. Łał, efekt genialny, nie mogę się napatrzeć jak Ci wychodzą te tintowe stemple <3

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.