poniedziałek, 16 maja 2016

Coffee Addict Manicure - Part 4

Brązy i kremy powróciły! Czas na moje czwarte Coffee Addict Manicure :)

Browns and creams are back! It's time for my fourth Coffee Addict Manicure :)


Bazowym kolorem dzisiaj jest Golden Rose Ice Chic 08 i nałożyłam trzy cienkie warstwy dla pełnego krycia. Na tej bazie odbiłam wzór, który imituje water marble z płytki Bundle Monster BM-XL210. Uwielbiam fakt, że ta marka we współpracy z Sloteazzy stworzyła tak neisamowitą płytkę. Nigdy nawet nie próbowałam tradycjonalnego water marble, jestem pewna, że byłaby to katastrofa :D Żeby przenieść wzór na paznokcie użyłam Stempla B. Loves Plates Jumbo i lakieru do stempli BLP02 - B. a Snow White.

The base polish today is Golden Rose Ice Chic 08 and I applied three thin coats for full opacity. On this base I stamped a design, that imitates water marble from Bundle Monster BM-XL210 plate. I love the fact that this brand in collaboration with Sloteazzy created such an amazing plate. I never even tried to do traditional water marbles, I'm sure it would be a disaster :D To transfer the design onto my nails I used B. Loves Plates Jumbo Stamper and BLP02 - B. a Snow White stamping polish.


Odbiłam trochę kubków z kawą na wierzchu water marbli oraz napis mówiący: "Keep Calm & Drink Coffee" żeby całość była powiązana z kawą. Wszystkie te wzory pochodzą z płytki Uber Chic Coffee Addict i odbiłam je idealnie an środku paznokci Stemplem Uber Chic XL Clear. Brązowy lakier do stempli jakiego tutaj użyłam to Born Pretty #15.

I stamped some coffee mugs on top of the water marble and an inscription saying: "Keep Calm & Drink Coffee" to make this manicure coffee related. All of these designs come from Uber Chic Coffe Addict plate and I stamped them perfectly in the middle of my nails with Uber Chic XL Clear Stamper. The brown stamping polish I used here is Born Pretty #15.




















Zdobienie zabezpieczyłam jedną warstwą Golden Rose Gel Look i jedną warstwą INM Out The Door. Zawsze robię to w ten sposób ponieważ GR jest jedynym topem w tej chwili jaki nie rozmazuje moich stempli, a INM zapewnia mi krótki czas schnięcia i długotrwały manicure.

I secured the nail art with one coat of Golden Rose Gel Look and one coat of INM Out The Door. I always do it this way because GR is the only top coat so far that doesn't smudge my stamping and INM provides me with short drying time and a long lasting manicure.


Płytkę Bundle Monster znajdziecie TUTAJ. Poniżej zaś możecie zobaczyć płytkę UC jakiej użyłam..

You'll find the Bundle Monster plate HERE. Below on the other hand You can see the UC plate I used..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

..oraz większość produktów.

..and most of the products.



24 komentarze:

  1. Marble'owy wzorek jest świetny i bardzo użyteczny :) Tło wyszło super, jak kubek z kawą widziany od góry, bardzo fajna całość, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero pierwsze mani z tą płytkę, ale już wiem, że ja pokocham! Marble dla leniwych ;) Super, że całość wpadła w oko.

      Usuń
  2. znowu świetne zdobienie! przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak płytka jest cudna! Chyba muszę taką kupić... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam się opanować przed jej zakupem, ale nie potrafiłam!

      Usuń
  4. chyba najprostsze zdobienie w tej serii, ale nadal śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem w sekrecie, że najprostsze jeszcze przed nami ;)Miło mi bardzo!

      Usuń
  5. Zanim poczytałam to myślałam, że to prawdziwe water marble, a tu takie oszukaństwo :P Zerknęłam na tę marblową płytkę i faktycznie rewelka. Ślicznie dobrałaś kolory i kolejne udane kawowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe marble dla leniwych :D Szczerze mówiąc z nieba mi ta płytka spadła, bo prawdziwe marble to nie dla mnie :D Dzięki Kochana, super mi to słyszeć!

      Usuń
  6. Tło idealnie wpasowało się w kawowe mani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez chwilę miałam ochotę je zostawić nawet ;) Muszę je kiedyś powtórzyć solo.

      Usuń
  7. Ta watermarble płytka jest na mojej wish liście :d super mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam u nich małą wish listę ;) Ostatnio poluję na tą małą dream catcher'ową płytkę BM-S301. Śliczna jest, ale ciągle wyprzedana!

      Usuń
  8. Ta płytka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się tło pod kubeczki, muszę w końcu kupić tą płytkę od BM :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo przypadło do gustu :) Płytka jest super, także polecam!

      Usuń
  10. Aż szkoda, że kawy nie pijam ;-D Bardzo fajne tematyczne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeee tam, to wcale nie przeszkadza ;) Miło!

      Usuń
  11. prześliczna baza pod tymi kawkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Muszę ja koniecznie kiedyś powtórzyć!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.