sobota, 18 października 2014

Halloween'owe Pająki :)

Dzisiaj mam do pokazania kolejne halloween'owe mani. Tym razem stempelkowe pająki :)


To też jedno z tych mani, które za mną chodziły od dawna. Coś podobnego widziałam kiedyś u Scrangie i od tamtej pory siedzi mi w głowie. W końcu się za nie zabrałam :)


Bazą jest tutaj zwykły czarny, kremowy lakier - My Secret 121. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. To chyba jedna z moich ulubionych czerni. Bardzo ładnie zmywa się ze skórek, nieźle kryje, nie ma na co narzekać.




















Stemple są tutaj główną atrakcją. Wszystkie wzorki związane miały być z pająkami, a więc są przede wszystkim pajęczyny w dużej ilości :)


Użyłam tutaj płytek Bundle Monster BM 013 oraz BMH 07.




















Stemplowałam lakierem Essence Magnetics 01 Miracle Shine. Bardzo lubię odbijać lakierami z tej serii, świetnie się u mnie sprawdzają.


Poniżej wszystko czego użyłam.

Jak Wam się tym razem podoba?

8 komentarzy:

  1. Świetne ! Ogólnie bardzo mi się podobają stylizacje halloweenowe :) szkoda, że nie mam ani jednej płytki z takimi wzorkami..choć z drugiej strony to zmusza mnie do prób malowania ich ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę płytek mam jednak, ale ręcznie też warto z tej okazji popróbować. Ja zazwyczaj jestem tylko średnio zadowolona z tych odręcznych malunków. No, nie mam takiego talentu jak czasem widzę u dziewczyn.

      Usuń
  2. ale superrrr! świetnie dobrane te wzorki i świetnie odbite. szukam właśnie jakiegoś porządnego sreberka i złotka do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się ;) Te Essence mi służą świetnie, ale z kolei koleżance nie do końca. Chyba trzeba samemu popróbować i poszukać.

      Usuń
  3. Wyszło nastrojowo! Odbite idealnie, mrok zapanował.
    Muszę sprawdzić kiedyś do stempli taki lakier magnetyczny, gdześ widziałam w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje zamierzenia spełnione, miało być i nastrojowo i mrocznie :) Spróbuj, zwłaszcza jak w promocji. Mi służą bardzo dobrze.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.