sobota, 9 sierpnia 2014

Ozdoby na paznokcie z Born Pretty Store!

Kolejnym produktem jaki wybrałam do recenzji ze sklepu Born Pretty Store są kolorowe ozdoby na paznokcie. Poniżej mani jakie zrobiłam z ich użyciem.


Zacznę od lakierów jakich użyłam. Zielony to China Glaze Be More Pacific z kolekcji Off Shore, natomiast fiolet to China Glaze Urban Night z kolekcji Metro.




















China Glaze Be More Pacific okazał się dość przyjemnym kolorem. Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. W niektórych miejscach dołożyłam trzecią, bo jak zwykle wygenerowałam sobie prześwity zbyt mocnym dociskaniem pędzelka przy skórkach


China Glaze Urban Night to bardzo fajny odcień fioletu. Może nie odkrywczy, ale fajny. Formuła lakieru była śmiesznie wodnista. Przyznam szczerze, że pozalewałam skórki. Dobrze, że ładnie się domywał :) Krycie w tym lakierze to zagadka, mimo dość przezroczystej pierwszej warstwy, dwie ogółem wystarczyły do krycia. Dwie grubsze co prawda, ale jednak dwie. Jak już opanowałam rozlewanie się lakieru, malowało się przyjemnie.





















Do tego zestawu kolorystycznego pasowały jak ulał moje nowe ćwieki w kolorze limonkowej zieleni. Prawie idealnie zgrały się z lakierem ChG Be More Pacific. Postanowiłam dodać po jednej ozdobie okrągłej i jednej kwadratowej.


Ozdoby przytwierdziłam do paznokcie w zasadzie na kropeczkę bezbarwnego lakieru. Następnie całość zalałam jedną warstwą bezbarwnego lakieru Color Club oraz jedną warstwą INM Out The Door. Żadna z ozdób nie odpadła podczas noszenia.


Paznokcie bez ozdób dostały tylko po jednej warstwie INM. Także efekt na zdjęciach to kolor bazowy z top coatem.


Teraz troszkę więcej o ozdobach. "Kółeczko" jakie dostałam ze sklepu Born Pretty Store zawiera ćwieki w dwóch kształtach: okrągłe i kwadratowe, oraz w sześciu pastelowych kolorach: fioletowe, brzoskwiniowe, różowe, zielone, niebieskie i limonkowe. Ozdoby mają wielkość ok. 2mm. Możecie je znaleźć TUTAJ.


Bardzo spodobały mi się manicure właśnie z takimi dodatkami. To dość łatwe zdobienie, a efektowne. Następnym moim zakupem będzie wersja neonowa takiego kółeczka. Widziałam też gwiazdki o ile się nie mylę :)

Tak jak pisałam już wcześniej na moim blogu możecie znaleźć baner z kodem rabatowym do sklepu Born Pretty Store. Kod to HMG10 i uprawnia on do 10% zniżki. Przesyłka w tym sklepie jest darmowa.

Do tego mani powstał też makijaż.. hmmm artystyczny? Długo wahałam się czy go publikować, bo nie do końca wyszedł tak jak miał wyjść. No, ale to moja pierwsza próba z czymś taki więc musicie mi wybaczyć niedociągnięcia.




Po raz kolejny tutaj wykorzystałam paletkę Sleek Candy, uwielbiam ją! Zieleń to mieszanka cienia Pear Drop i Cream Soda, dla ochłodzenia zieleni. Fiolet to Perma Violet.




Mogłam rozetrzeć bardziej górną granicę cienia.. ale z drugiej strony to taki graficzny makijaż. Dół jest "od linijki", hmmm sama nie wiem. Jak Wam się podoba? Oczywiście jest to totalnie nienadający się do wychodzenia makijaż. Nawet dość dziwnie wyglądałam w tak bardzo wyciągniętych na boki cieniach :D Ale na potrzeby kwadracików nie dało się inaczej.

Poniżej użyte kosmetyki.



P.S Dziewczyny poproszę o komentarze pod nowym postem, niestety stary musiałam usunąć łącznie z komentarzami. Wybaczcie. Literówka zabawna w sumie.. no ale.. (btw link posta zostaje na stałe, mimo edycji tytułu - nie wiedziałam o tym :D).

6 komentarzy:

  1. mani to wiesz, że jak zawsze cudowne :D
    makijaż bardzo ciekawy, ja bym chyba zrezygnowała z tych największych kwadracików, ale cienie fajnie wyciągnięte, tak wachlarzowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze :) Dziękuję :*

      Makijaż to wiesz... pierwsze koty za ploty w sumie. Wpadł mi do głowy pomysł i niewiele się zastanawiając wymalowałam, co wymalowałam. Heheh to wyciągnięcie komicznie wyglądało na mnie (na zdjęciach całej twarzy) ale uznałam, że jak wklejam same oczka - to się nada :D

      Usuń
  2. Muszę się zaopatrzyć w takie ozdoby, bo póki co mam tylko złote.. makijaż bardzo fanie wyszedł- piękny kształt brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozdoby polecam, bardzo fajne są. Sama czaję się na wersje neonową. Cieszę się, że makijaż się podoba. Brwi to zasługa kochanych pazurkomaniaczek, to one zasugerowały taki kształt :)

      Usuń
  3. Ciekawy ten makijaż, podoba mi się pomysł z tym odwzorowaniem kształtu ćwieków. Może pawie oczka następnym razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten pomysł na kwadraciki mi tak utknął w głowie. No i zmalowałam :) Nie wiem kiedy i czy będę powtarzać takie bardziej ekstrawaganckie makijaże, ale moooooże ;)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.