czwartek, 13 marca 2014

Pixy Stix and Cotton Candy

Dzisiaj pokaże mani z przepychem. Są i dwa kolory bazowe, i wzorek, i brokat, i paski!


To może od początku :) Ciemniejszy lakier bazowy to Orly Pixy Stix, który okrutnie mnie męczył. Kupiłam w końcu i absolutnie nie żałuję. Lakier może nie jest idealnym jednowarstwowcen, ale malowało się przyjemnie. Nie pamiętam ile warstw dałam, ale chyba trzy. Znając zycie gdzieś jakiś prześwit sobie zrobiłam :D


Jasne kolorek to Orly Cotton Candy. Piękny odcień idealnie zgrywał się z Pixy Stix. Naczytałam się w internecie jaki to on nie jest ciężki w obsłudze, że smuży, że nie kryje. Ku mojemu zaskoczeniu, byłam całkiem zadowolona. Fakt, trzy warstwy to wręcz konieczność, ale nie było tak źle jak to sobie wyobrażałam. Warstwy schły szybko, nakładając następną nie rolowało się poprzedniej. Na prawdę pozytywne zaskoczenie :)




















To mani jest jednym z tych "pod wpływem impulsu". Sama nie wiedziałam co tu dołożyć, więc jakoś tak w ruch poszło wszystko.


Na początek zaczęłam od wzorków z płytki XL PRO 03 firmy MoYou London. Wiecie już na pewno, że jestem w nich zakochana. Mam jednak małe "ale". Ostatnio mam wrażenie, że nie wszystkie moje płytki są równie WOW. Niektóre wzory usilnie nie chcą mi się odbijać.. sama nie wiem czy to moje wina, czy płytek.



Wzorki wykonałam lakierem magnetycznym Essence 09 Magic Red Carper. Całość jak zwykle pokryłam Golden Rose Gel Look i INM Out The Door.


Potem wpadłam jeszcze na pomysł brokatowych pasków. Brokat to Simple Beauty 164. Nałożyłam go od pasków do french'a ze szczelinkami. Bardzo lubię brokaty SB, fajnie się nakładają, mają świetne kolory, duży wybór. Niestety miejsce gdzie je do tej pory kupowałam zniknęło :(


Przez chwilę myślałam, że może trochę przedobrzyłam z tym wszystkim. Jakoś specjalnie nie byłam zachwycona efektem. Mani dość szybko poszło do zmycia. Chyba w moim wypadku co za dużo to nie zdrowo :D



Poniżej użyte cudeńka


I zbliżenie na lakiery



Jak Wam się podoba, za dużo dobroci na raz?


11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie nic nie za dużo, wszystko mi się podoba, brokatowe paski.... Nie wpadłam na to 😁 pewnie wykorzystam tą nowość ☺ kolory też mi się bardzo podobają. Idealnie jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie jak nie za dużo wszystkiego ;) Paski w sumie fajnie mogłyby wyjść też z taśmy do zdobień, ale akurat paski do french miałam pod ręką :D

      Usuń
  2. wow, no dzieje się! ;) nie jest zbyt nachalnie i kolorki się zgrywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepych, przepych :D Dobrze, że się to zgrało wszystko ładnie.

      Usuń
  3. Szaleństwo, ale wygląda ładnie. Moja pierwsza płytka leży, nie idzie mi zupełnie jej "obsługa" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh nooo tak szaleństwo :) A czemu nie idzie? Jakiej firmy masz płytkę, może stempelek kiepski? Coś trzeba na to poradzić ;)

      Usuń
    2. Mam zestaw od Essence, generalnie dziewczyny są zadowolone. Ale jakiego lakieru bym nie użyła, nic nie chce się odbić. :(

      Usuń
    3. Mam od nich jedną płytkę chyba, ale używam stempla Konad, bo ten ich chyba nie był zbyt dobry. Może powinnaś zainwestować w dobry stempelek. Chociaż ostatnio mamy spore dylematy z dziewczynami w tej kwestii.. Próbowałaś lakierów magnetycznych Essence? One mi się sprawdzają najlepiej, lepiej niż te dedykowane do stempli nawet. Stempelek próbowałaś lekko spolerować, żeby lepiej łapał?

      Usuń
    4. Hmm, to może być wina stempelka. Lakierów magnetycznych szczerze mówiąc nawet nie widziałam nigdzie.

      Usuń
    5. W Naturach są, bo to te z Essence tak mi przypadły do gustu. Na górze w tym poście masz zdjęcie nawet jednego z nich.

      Usuń
    6. Naturę mam niestety na drugim końcu miasta, ehh. Ale jeśli będę w pobliżu, na pewno się rozejrzę. :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.