poniedziałek, 13 września 2021

Tropical Leaves

Aloha!

dzisiaj jestm z bardzo letnim mani, ale myślę, że to już ostatni w tym roku. Już prawie mój ulubiony czas w roku - sezon dyń i czarownic!

Aloha!

I'm here with a very summery manicure today, but I think it's the last one this year. It's almost my favourite time of the year - pumpkin and witches season!

Neonowa baza jaką wybrałam tym razem to Color Club Not-So-Mellow Yellow. Nie wiem czy widać to na moich zdjęciach przez matowy top coat, ale ten lakier ma bardzo ładny shimmer. Myślę, że dzięki niemu lakier jest o niebo bardziej interesujący. Liście monstery są z płytki Clear Jelly Stamper CjS-38 Tropical, a odbiłąm je używając dwóch lakierów do stempli Kads: 11 Grass Green, 29 Green. Później zabezpieczyłam zdobienie topem Kads Smudge Resistant i dołożyłam top Golden Rose Matte.

The neon base I chose this time is Color Club Not-So-Mellow Yellow. I'm not sure if You can see on my photos because of the matte top coat, but this polish has a very pretty shimmer. I think it makes it way more interesting. The monstera leaves come from Clear Jelly Stamper CjS-38 Tropical plate and I stamped them using two Kads stamping polishes: 11 Grass Green, 29 Green. I then secured the nail art with Kads Smudge Resistant top coat and added Golden Rose Matte top coat.

Manicure wyszedł świetnie. Uwielbiam liściaste motywy a te były tak proste do osiągnięcia. Jestem antytalentem w kwestii ręcznych zdobień więc stemple to dla mnie najlepsze wyjście.

The manicure came out great. I really love leaf motives and these were so easy to achieve. I'm talentless when it comes to free hand design and stamping is my way to go.

Zielony i neonowy żółty świetnie razem grają więc żeby dopasować makijaż oka do paznokci użyłam tych samych kolorów. Większość makijażu zrobiłąm używając paletki Glam Shop W Zielone, a neonowy eyeliner to mieszanka sypkiego pigmentu Glam Shop Kanarkowy z Glam Glue. Zwykły, czarny eyeliner jaki mam na oku to Lovely Pump Up Deep Black, tusz to Maybelline Sky High. Dodałam też rzęsy Ardell Accent 308.

Green and neon yellow go great together and to match my tropical nails I did an eye look in the same colours. Most of the makeup was created using Glam Shop W Zielone palette and the neon liner was done with the Glam Shop Kanarkowy loose pigment combined with Glam Glue. The regular black eyeliner I have here is Lovely Pump Up Deep Black, the mascara is Maybelline Sky High. I also added Ardell Accent 308 lashes.


Jesteście gotowi żeby pożegnać lato?

Are You ready to say goodbye to Summer?


2 komentarze:

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.