niedziela, 17 listopada 2019

REVIEW: Born Pretty Store BP-I11 Pumpkin Fairy

Cześć Wam!
Minęło tak dużo czasu odkąd coś opublikowałam. Mam nadzieję, że ludzie jeszcze czytają blogi.. albo chociaż przewijają zdjęcia.

Hi there!
It's been soooo long since I posted anything. I hope there's still people that read blogs.. or at least scroll through pictures.


Chcę wam pokazać kolejny zmieniający kolory lakier do stempli od Born Pretty Store. Jakiś czas temu wrzuciłam TĄ recenzję z lakierem s tej samej kolekcji - BP-I02 Hoh-Xil, a dzisiaj przyszedł czas na BP-I11 Pumpkin Fairy.

I want to show You another colour changing stamping polish from Born Pretty Store. I posted THIS review a while back with a polish from the same collection - BP-I02 Hoh-Xil and today it's time for BP-I11 Pumpkin Fairy.


Lakier zmienia kolory od słonecznego żółtego kiedy jest ciepło do przybrudzonego pomarańczu kiedy jest zimno. Myślę, że nazwa Pumpkin Fairy na prawdę pasuje do tego lakieru, jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że pojawi się na blogu w jesiennym mani.

The polish changes colour from a sunny yellow when it's warm to a dusty orange when it's cold. I think the name Pumpkin Fairy really suits this polish, as soon as I saw it, I knew it's going to appear on my blog in an autumn manicure.


Zdecydowałam się sparować go z jasnym, pastelowym żółtym jako bazowym kolorem. Wybrałam mój ulubiony - Color Club Macaroon Swoon. Wypróbowałam ten lakier stemplowy również na czerni, żeby zobaczyć czy będzie go widać, ale nie jest aż tak napigmentowany, był tylko delikatnie zauważalny.

I decided to pare this stamping polish with a light pastel yellow as a base colour. I chose my all time favourite - Color Club Macaroon Swoon. I tried this stamping polish over black as well to see if it will show, but it's not that pigmented, it was just slightly noticeable.


Jeśli chodzi o właściwości tego lakieru w kwestii odbijania, świetnie się sprawdził. Do stempli użyłam płytki Uber Chic Lovely Leaves 03 i przezroczystego stempla BPS.

When it comes to the transfer properties of this polish, it worked great. For the stamping I used Uber Chic Lovely Leaves 03 plate and BPS Clear Stamper.


Jeśli jesteście zainteresowani tym lakierem, możecie go znaleźć TUTAJ, ID produktu #42853. Podczas zakupów w sklepie internetowym BPS pamiętajcie o moim 10% kodzie rabatowym HMG10. Działa ze wszystkimi poza promocyjnymi produktami.

If You're interested in this polish, You can find it HERE, product ID #42853. While shopping in BPS online store remember about my 10% off code HMG10. It works with all non sale products.


4 komentarze:

  1. I joined recently :-)

    This is a nice mani and love the colours :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very happy You did! Autumn manicures usually have such warm and "cozy" colours :)

      Usuń
  2. Lubie lakiery stemplowe od BPS, jedyne ale to to ze ciezko je zmyc ze skorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zależy od kolorów, ten to akurat był iezbyt napigmentowany i nie było problemów. Poza tym odkąd stosuję lateks na skórki to już i tak jest niebo lepiej niż jak kiedyś zaczynałam przygodę paznokciową. Wtedy to nie raz przez dwa dni nie można było palców domyć po jakimś czarnym lakierze, który akurat nadawał się do stempli :D

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.