sobota, 2 marca 2019

REVIEW: Born Pretty Store BP-I02 Hoh-Xil

Hej, hej, hej!!!
Minęło tyle czasu odkąd ostatni raz pisałam post! Miałam szalone parę miesięcy, więc proszę wybaczcie. Ostatnio blogi nie są aż tak popularne jak Instagram czy inne platformy, ale chciałąbym kontynuować pisanie postów tutaj. Mam nadzieję, że zostało jeszcze parę osób które lubią czytać moje wypociny ;)

Hey, hey, hey!!!
It's been so long since I wrote a post! I had the craziest few months, so please be forgiving. Lately blogs aren't as popular as Instagram or other platforms, but I want to continue writing posts here. I hope there's still a few people left that like to read my content ;)


Na dzisiaj przygotowałam recenzję interesującego lakieru do stempli - Born Pretty Store BP-I02 Hoh-Xil. Jest to termiczny lakier do stempli zmieniający się z malinowego różu jak jest ciepło w bardzo ciemny, prawie czarny burgund jak jest zimno. Możecie go znaleźć TUTAJ, numer produktu #42853.

For today I prepared a review of a pretty interesting stamping polish - Born Pretty Store BP-I02 Hoh-Xil. This is a thermal stamping polish changing from a raspberry pink when it's warm to a very dark, almost black burgundy when it's cold. You can find this polish HERE, product ID #42853.


Pierwszą rzeczą jaką mogę Wam o tym lakierze powiedzieć to to, że na prawdę podoba mi się kombinacja kolorystyczna. Róż jest bardzo ładny a ciemny burgund daje całości odrobinę gotyckiego klimatu.

The first thing I can tell You about this polish is that I really love the colour combination. The pink is very pretty and the dark burgundy gives a bit of a gothic vibe to the whole thing. Very, very nice.


Następną i prawdopodobnie najważniejszą kwestią jest jakość stemplowania. Lakier odbija się świetnie! Mój Jumbo Stempel od B. Loves Plates podniósł obrazek z łatwością i jak widzicie wzór wygląda idealnie ostro.

Next and probably most important matter is the quality of stamping. The polish stamps great! My B. Loves Plates Jumbo Stamper picked the image easily and as You can see the design looks perfectly crisp.


Nie liczyłabym że ten lakier będzie super widoczny na czerni, ale na jasnych i średnich kolorach powinien działać dobrze. Ja wybrałam jasny, lekko brzoskwiniowy nudziak jako bazę do tego mani i wzór zdecydowanie się wyróżniał. Zmiana koloru i gradient jaki się tworzy na paznokciach jest bardzo wyraźny.

I wouldn't count on this polish to be super visible over black, but on light and medium base colours it should work fine. I picked a light, slightly peachy nude as my base for this manicure and the design definitely stood out. The colour change and the gradient that forms on the nails is very noticeable.


Jeśli chodzi o cenę produktu, to jest tani jak barszcz. W tym momencie kosztuje 1,99$ i wiem, że buteleczka jest mała (tylko 6ml), ale to w końcu lakier do stempli. Myślę, że za taki świetny efekt termiczny cena jest dobra. Jestem pewna, że to nie jest ostatni lakier z tej lini w mojej kolekcji :)

When it comes to the price of this product, it's cheap as hell. At this moment You can buy it for 1,99$ and I know the bottle is quite small (only 6ml), but it's a stamping polish after all. For the great thermal effect it gives, I think the price is pretty good. I'm sure this isn't the last polish from this line in my collection :)




W moim mani użyłam:
Golden Rose Ice Chic 140
płytki Lina Nail Art Supplies License To Be Sexy 02
lakieru do stempli Born Pretty Store BP-I02 Hoh-Xil
top coat'u Kads Smudge Resistant

In my manicure I used:
Golden Rose Ice Chic 140
Lina Nail Art Supplies License To Be Sexy 02 plate
Born Pretty Store BP-I02 Hoh-Xil stamping polish
Kads Smudge Resistant top coat


Jak podoba Wam się ten lakier BPS? Jeśli planujecie zakupy na stronie Born Pretty Store pamiętajcie o moim 10% kodzie rabatowym HMG10.

How You like this BPS polish? If You plan on shopping at Born Pretty Store site remember about my 10% off code HMG10.
 
 
Użyto próbek PR od Born Pretty Store / Born Pretty Store PR Samples used

2 komentarze:

  1. świetny efekt! ja się na tym lakierze trochę przejechałam, wybrałam lakier, który wg strony zmienia się z prawie białego, na błękit, już sobie wyobraziłam efekt śnieżynek, które znikają na białej bazie, a potem pojawiają się, gdy mam zimne dłonie... niestety efekt zmienia się z błękitu na ciut jaśniejszy błękit, czyli prawie wcale :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :D Aj to szkoda, że taka mała zmiana przy twoim lakierze. Tutaj kolorki bardzo widocznie przechodziły jeden w drugi.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.