środa, 15 sierpnia 2018

Ruby Wing Crowd Surf With A Lace Design

Hej!
Chcielibyście zobaczyć kolejny reagujący na promienie UV lakier od Ruby Wing? Zakochałam się w tej marce jakiś czas temu i od tego czasu zebrałam całkiem niezłą kolekcję ich lakierów. Widzieliście już niektóre z posiadanych przeze mnie kolorów (TUTAJ jest link do tych postów). Dzisiaj chciałąbym pokazać Wam Ruby Wing Crowd Surf ze ślicznym, koronkowym wzorem.

Hey!
How would You like to see another UV responsive nail polish from Ruby Wing? I fell in love with this brand a while ago and gathered quite a collection of they're polishes since then. You've already seen some of the colours I own (HERE is the link to those posts). Today I'd like to show You Ruby Wing Crowd Surf with a lovely lace design.


Zaczęłam to mani przez nałożenie dwóch średnich warstw lakieru bazowego (Ruby Wing Crowd Surf) i to wystarczyło do pełnego krycia.

I started this manicure by applying the base polish (Ruby Wing Crowd Surf) in two medium coats and that was enough for full opacity.


Kiedy lakier trochę wysechł dodałam wasrtwę ILNP Scarlet z kolekcji Real Magic Toppers żeby całość miała trochę błysku. Lakiery z tej kolekcji są spektakularne i używam ich teraz niemal w każdym mani.

When the polish dried a bit I added a layer of ILNP Scarlet from the Real Magic Toppers collection to give the whole thing a little sparkle. The polishes from this collection are spectacular and I use them in almost every manicure now.


Kiedy moja baza byłą gotowa zaczęłam odbijać przepiękny wzór z płytki MoYou London Lace 03. Użyłąm lakieru Kaleidoscope by El Corazon 01 Black i Stempla B. Loves Plates Jumbo.

When my base was ready I started stamping a gorgeous design from MoYou London Lace 03 plate. I used Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and B. Loves Plate Jumbo Stamper.


Zabezpieczyłam mój manicure używając dwóch top coat'ów. Najpierw nałożyłam Kads Smudge Resistant a potem INM Out The Door.

I secured my manicure using two top coats. First I applied Kads Smudge Resistant and next INM Out The Door.



Na większości moich zdjęć możecie zobaczyć Ruby Wing Crowd Surf w świetle normalnym. W bezpośrednim słońcu jest dużo, dużo ciemniejszy. Poniżej wrzucam zdjęcie prezentujące lakier w obu wersjach. Na żywo kiedy lakier stał się ciemny można było zobaczyć stemple dość wyraźnie. Niestety na moich zdjęciach wszystko się zlało.

On most of my photos You can see Ruby Wing Crowd Surf in normal light. In direct sunlight it turns much, much darker. Below I'm posting a photo presenting the polish in both versions. In real life when the polish turned darker You could still see the stamping design quite clearly. Unfortunately on my photo it all merged together.


Jak Wam się podoba mój manicure? Macie jakieś lakiery reagujące na promienie UV w swojej kolekcji?

How do You like my manicure? Do You have any UV responsive polishes in Your collection?


6 komentarzy:

  1. Widziałam parę razy te lakiery, ale jakoś nigdy na żaden nie mogłam się zdecydować, pewnie mam uraz przez skojarzenie z lakierami termicznymi ;)
    Mani prezentuj się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A termiczne źle się u Ciebie sprawdzały? Ruby Wing też ma różne egzemplarze w swoim dorobku. Te nowsze już fajnie kryją i nie mam co do nich zastrzeżeń, ale pamiętam, że jeden z pierwszych jakie kupiłam był strasznie kiepski pod względem krycia.

      Usuń
  2. Widziałam lakiery i pyłki reagujące na światło gdzieś w sprzedaży (chyba na BPS tak mi się wydaje) ale jakoś nie byłam skłonna się na nie skusić. Na Twoich zdjęciach pierwszy raz widzę taki lakier w akcji :) Niby ciekawe rozwiązanie, ale manicure zmienia się niezależnie od tego czy tego chcemy czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, BPS to w ogóle ma takie termiczno/UV. Nie dość, że zmieniają się na słońcu to jeszcze pod wpływem temperatury :D Te Ruby Wing mnie mega w sobie rozkochały i nawet w pracy u mnie zrobiły furorę. Tanie nie są, a za taki bajer nawet koleżanki "nielakierowe" były w stanie swoje zapłacić.

      Usuń
  3. Kocham koronki :) a w takim połączeniu kolorystycznym jestem zakochana. Kuszą mnie lakiery reagujące na UV i na pewno kupię przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie, że moja propozycja przypadła Ci do gustu. Ja mam tylko Ruby Wing, ale teraz już sporo innych firm ma takie lakiery solarne.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.