wtorek, 22 sierpnia 2017

Wakacyjny Paznokciowy Projekt - Tydzień 6: Neonowo

Summer Vacation Nail Project - Week 6: Neon

Cześć!
To musiało się stać w którymś momencie.. Nie zdażyłam z moim postem na Wakacyjny Paznokciowy Projekt Malinowej. Termin był do niedzieli, ale miałam wesele koleżanki i po prostu nie znalazłam czasu na pisanie. Manicure z kolei był zrobiony na długo przed rozpoczęciem projektu. Na szczęście temat pasuje idealnie. Doznałam kolejnego złamania i teraz jestem pewna, że w tym projekcie nie będzie żadnych nowych zdobień, Mam nadzieję, że mi wybaczycie..

Hi!
This was bound to happen at some point.. I didn't make it with my post for Malinowa's Summer Vacation Nail Project. The deadline was on Sunday, but I was at my friend's wedding and just couldn't find the time to write. The manicure on the other hand was made a long time before the project started. Happily it fits the theme perfectly. I suffered from another nail break and now I'm sure I won't be posting any new nail arts in this project. I hope You'll forgive me..


Dwa moje paznokcie są pokryte zwykłym czarnym lakierem - My Secret Dressed In Black (dwie warwty). Na pozostalych mam białą bazę, nałożyłam na nie dwie warstwy Kiko 203 French White For Tips. Kiedy paznokci wyschły, zaczęłam odbijać wzory splatter z płytki Lina Nail Art Supplies Make Your Mark 01 przy pomocy kilku neonowych kolorów (Kaleidoscope 09 Yellow Neon, 16 Green Neon, 71 Pink Neon).

Two of my nails are covered with a plain black polish - My Secret Dressed In Black (two coats). On the other ones I have a white base, I applied on them two coats of Kiko 203 French White For Tips. When the nails were dry, I started stamping some splatter design from Lina Nail Art Supplies Make Your Mark 01 plate with a bunch of neon colours (Kaleidoscope 09 Yellow Neon, 16 Green Neon, 71 Pink Neon).
 

Ostatni wzór jaki dodałam do tego mani to motyle. Odbiłam je lakierem Kaleidoscope 01 Black i Stemplem Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow.Wzór również pochodzi z płytki Lina Nail Art Supplies Make Your Mark 01. Zdobienie zabezpieczyłam top coatem Kads, a nstepnie już wszystkie paznokcie INM Out The Door

The last design I added to this manicure were butterflies. I stamped them with Kaleidoscope 01 Black and Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper. The design comes from Lina Nail Art Supplies Make Your Mark 01 plate as well. I secured the nail art with Kads top coat and after that all of my nails with INM Out The Door.


Poniżej możecie zobaczyć wspaniałą płytkę Make You Mark..

Below You can see the amazing Make Your Mark plate..

Źródło: http://linanailartsupplies.com/

..i większośc pozostałych produktów jakich użyłam.

..and most of the products I used.


Do zobaczenia przy moim następnym zdobieniu na projekt. Miejmy nadzieję, że będzie na czas ;)

See You soon with my next nail art for the project. Hopefully I'll be on time ;)


16 komentarzy:

  1. Super zdobienie! ;-) Nie szkodzi, że spóźnione!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdobienie całkowicie mnie urzekło :) Nie mogę oderwać oczu *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!! Bardzo, bardzo dziekuję za takie miłe słowa!

      Usuń
  3. ale fajnie, dzieje się ! ;p ale to dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielokrotne stemple pojawiaja sie u mnie ostatnio bardzo często. Swietna techniak. Dziękuję pięlnie!

      Usuń
  4. Prześliczne! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te plamy farby. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka jest genialna do takich a'la splatterowych mani :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.