sobota, 19 maja 2018

#CREATIVENAILPARTY - Tydzień 3 - Kwietny Wianek

#CREATIVENAILPARTY - Week 3 - Flowers

Cześć,
tydzień 3 #CREATIVENAILPARTY już prawie się skończył! Nie mogę uwierzyć jak czas ostatnio leci. Naszym tematem jest "Kwietny Wianek" i po moim bardzo niekonwencjonalnym podejściu do poprzedniego, tym razem zdecydowałam się zrobić przewidywanly, pastelowy manicure. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Hi,
week 3 of #CREATIVENAILPARTY is almost over! I just can't believe how time flies lately. Our theme is "Flowers" and after my very unconventional approach to the previous one, this time I decided to do a predictable, pastel manicure. I hope You'll like it.


Zacznijmy od bazowego lakieru jakiego użyłam - Essence Colour Boost 01 Instant Friendship. Firma reklamowała tą linię jako mocno napigmentowane lakiery 1 coat & go i muszę powiedzieć, że ten kolor faktycznie świetnie kryje. Nie jest jednowarstwowcem, ale potrzebowałam tylko dwóch cienkich warstw do pełnego krycia i jest to rzadkość przy tak jasnych odcianiach. Wczoraj chciałam nawet kupić zapasową buteleczkę tego lakieru i wszystkie pozostałe, ale najwyraźniej nie są dostępne :( Mam nadzieję, że firma nie zrezygnowała z całej linii..

Let's start from the base polish I used - Essence Colour Boost 01 Instant Friendship. The brand advertised this line as high pigmented 1 coat & go polishes and I have to say that this colour actually has great coverage. It's not a one-coater, but I did only use two thin coats for full coverage and that's very rare when it comes to such pale shades. Yesterday I even wanted to buy a back-up bottle of this polish and all the other shades, but apparently they're no longer available :( I hope the brand didn't give up on the whole line..


Kiedy baza byłą gotowa odbiłam biały, wijący się wzorek na wszystkich paznokciach. Jest ledwie widoczny na zdjęciach, ale na żywo można było dostrzec wszystkie szczegóły. Wzorek pochodzi z płytki Lina Nail Art Supplies Twirls & Swirls 01 i odstemplowałam go lakierem Color Club French Tip.

When my base was ready I stamped a white, swirly design on all of my nails. It's barely visible on the photos, but in real life You could definitely see all the details. The design comes from Lina Nail Art Supplies Twirls & Swirls 01 plate and I stamped it with Color Club French Tip.


Moim kolejnym krokiem było dodanie kwiatków zrobionych techniką reverse stamping. Wzorek pochodzi z płytki Lina Nail Art Supplies Let's Doodle 01. Odbiłam go lakierem Kaleidoscope by El Corazon 88 Vinous i wypełniłam kontur przy pomocy Color Club Flamingo, Color Club Macaroon Swoon oraz China Glaze Petal To The Metal.

My next step was adding flowers made using the reverse stamping technique. The design comes from Lina Nail Art Supplies Let's Doodle 01 plate. I stamped the flowers with Kaleidoscope by El Corazon 88 Vinous and filled in the contour with Color Club Flamingo, Color Club Macaroon Swoon and China Glaze Petal To The Metal.


Tak jak zazwyczaj zabezpieczyłam stemple moim ulubionym Kads Smudge Resistant. Kiedy trochę podsechł nałożyłam INM Out The Door.

Just like usual I secured the stamping with my favorite Kads Smudge Resistant top coat. When it dried a little I added INM Out The Door.


Jak podoba Wam się moja interpretacja tematy z tego tygodnia? Zbyt oczywista? Pomyślałam o zrobieniu czarnych róż i czaszek, ale myślę, że to byłoby za dużo Halloween jak na jeden wiosenny projekt paznokciowy :D

How do You like my interpretation of this weeks theme? To obvious? I did think about doing some black roses and sculls, but I think it would be too much Halloween in one Spring themed nail art project :D


Poniżej możecie zobaczyć płytki jakich użyłam..

Below You can see the plates I used..

Źródło: http://linanailartsupplies.com/

Źródło: http://linanailartsupplies.com/

..a tutaj jest ostatnie spojrzenie na mój manicure.

..and heres one last look of my manicure.


Przed sobą mamy już tylko jeden temat w projekcie #CREATIVENAILPARTY, ale dalej możecie do nas dołączyć! Wszystkie szczegóły, jak również podsumowania zgłoszeń z poszczególnych tygodni są na blogu Pauliny - Cienistość.pl.

We only have one theme in #CREATIVENAILPARTY left ahead of us, but You can still join us! All of the details as well as summaries of each weeks entries are on Paulina's blog - Cienistość.pl.



8 komentarzy:

  1. Swietne mani. Baza pod kwiatki bardzo mi sie podoba i moglabym ja nosic solo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Faktycznie ten zawijaskowy wzór świetnie się prezentował.

      Usuń
  2. Piękne, wiosenne i perfekcyjnie wykonane zdobienie. I do tego te śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że tak sądzisz. Staram się jak mogę ;)

      Usuń
  3. Przepięknie Ci wyszło *_*

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.