piątek, 27 maja 2016

Coffee Addict Manicure - Part 7

Cześć!
Czas na moje ostatnie mani w serii Coffee Addict. Mam nadzieję, że podobało Wam się ostatnie kilka tygodni i nie zanudziłam Was na śmierć kawą ;)

Hallo!
It's time for my last manicure in the Coffee Addict series. I hope You enjoyed these couple of weeks and that I didn't bore You to death with coffee ;)


Bazą w tym mani jest miks pastelowych odcieni nałożonych gąbką na bieli. Zaczęłam od pomalowania dwóch warstw Golden Rose Ice Chic 04. Nie były one idealnie kryjące, ale zostawiłam je tak wiedząc, że następne lakiery zbudują krycie. Piękne pastele jakie tutaj widzicie to prawie wszystkie odcienie z kolekcji Color Club Poptastic Pastel Neon: Feathered Hair Out To There, Meet Me At The Rink, Diggin The Dancing Queen, Hot Hot Hot Pants, 'Til The Record Stops i Under The Blacklight. Tak jak wspominałam wcześniej po prostu losowo nalozylam je gąbką.

The base in this manicure is a mix of pastel shades sponged on white. I started by painting two coats of Golden Rose Ice Chic 04. They weren't perfectly opaque, but I left them like that because I knew the next polishes would build up the coverage. The beautiful pastels You can see here are almost all of the shades from Color Club Poptastic Pastel Neon: Feathered Hair Out To There, Meet Me At The Rink, Diggin The Dancing Queen, Hot Hot Hot Pants, 'Til The Record Stops and Under The Blacklight. Like I mentioned before I just applied them randomly with a sponge.


Stemple tym razem również są brązowe, użyłam lakieru do stempli Born Pretty #15 i Stempla B. Loves Plates Jumobo. Wzorek jaki wybrałam pochodzi z płytki Uber Chic Coffee Addict i jest największym na niej. Lubię to, że prawie na każdej ich płytce można znależć wzory dużo większe niż standardowe całopaznokciowe wzorki. Przydają się kiedy moje paznokcie są ekstremalnie długie. Nie zdarza się to często, ale czasami szukam właśnie tego typu wzorów.

The stamping this time is also brown, I used the Born Pretty stamping polish #15 and the B. Loves Plates Jumbo Stamper. The design I chose comes from Uber Chic Coffee Addict Plate and it's the biggest one on it. I really like that on almost all of their plates You can find designs that are much bigger than average full nail designs. They come in handy when my nails are extremely long. It doesn't happen often, but sometimes I find myself searching for this type of designs.




















Jak zwykle zabezpieczyłam zdobienie jedną warstwą Golden Rose Gel Look, jak dotąd jedynym lakierem, który użyty ostrożnie nie rozmazuje stempli. Na wierzch dodałam jedną warstwę INM Out The Door, ktory z kolei jest moim ulubionym szybko schnącym top coat'em.

As usual I secured my nail art with one coat of Golden Rose Gel Look, which is the only nail polish so far, that used carefully doesn't smudge stamping. On top I added one coat of INM Out The Door, which on the other hand is my favourite fast drying top coat.


Poniżej jest płytka jakiej użyłam..

Below is the plate I used..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

..i większość produktów.

..and most of the products.



28 komentarzy:

  1. Piękne mani. Cała ta kawowa seria bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna seria, mam nadzieję, że jeszcze nas kiedyś zaszczycisz podobną ;) Bo na kawową zawsze czekałam z dużą ciekawością. Przy okazji jest to moje drugie ulubione mani z serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super słyszeć! Na pewno podejmę sie kolejnej serii, ale to za jakiś czas. Miło bardzo!

      Usuń
  3. śliczne! nie czuję się znudzona, wręcz przeciwnie, piękne te Twoje kawowe twory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Bałam się, że może co za dużo to niezdrowo. Starałam się jak najbardziej urozmaicać ten beżowo brązowy klimat kawy. Cieszę się ogromnie, że seria się przyjęła!

      Usuń
  4. Przepiękne te Twoje kawowe mani ;) bardzo mi się podoba i uwielbiam kawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tle! śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wyglądają takie rzeczy pod stemplami :) Dzięki wielkie!

      Usuń
  6. Boże, znów kusisz CC :D Piękne tło, śliczne mani, a zamiast jeść obiad, właśnie piję kawę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak wiem - jestem straszna :D Dziękuję za komplementy ;)

      Usuń
    2. Idę sprawdzić te CC :D

      Usuń
    3. Hehehe ja na Euro Fashion kupowalam swoje ;)

      Usuń
  7. Kawowa seria w twoim wykonaniu jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dzięki Wam mam ogromną motywację do kolejnych takich projektów!

      Usuń
  8. Zdobienie pięknie wygląda, idealne dla kawoholików :D Szkoda, że sama nie umiem za bardzo robić stempli :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne! Może to wkestia narzędzi? Dużo osób zraziło się do stempli używając kiepskiego stempla, albo słabo grawerowanych płytek.. Wprawa też swoje robi, także warto ćwiczyć.
      Super!

      Usuń
  9. Świetne tło! Uwielbiam tę serię CC, choć mam z niej tylko 4 miniaturki :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.