czwartek, 5 maja 2016

Coffee Addict Manicure - Part 1

Cześć :)

Co byście powiedziały na małą Serię Zdobień? Wiecie, że mam słabość do tego typu rzeczy ;) Jedna z moich nowych płytek Uber Chic zainspirowała mnie do zrobienia kawowego zdobienia, ale niedługo potem zdałam sobie sprawę, że mam dużo pomysłów związanych z tym tematem. Więęęęęc... zdecydowałam się zrobić całą Serię Coffee Addict Manicure :D Man nadzieję, że Wam się spodoba.

Hallo :)

What would You say for a little Nail Art Series? You know I have a soft spot for this kind of thing ;) One of my new Uber Chic stamping plates inspired me to do a coffee themed nail art, but not long after that I realized I have a lot of ideas related to this theme. Soooo... I decided to do a whole Coffee Addict Manicure Series :D I hope You'll enjoy it.


Na początek mam manicure w brązowych i różowo kremowych kolorach. Jako bazy użyłam Colour Alike Cumel na środkowym i serdecznym oraz Kiko 324 Dark Chocolate na pozostałych. Oba te lakiery nałożyłam w dwóch warstwach.

For starters I have a manicure in brown and pink cream colours. As a base I used Colour Alike Cumel for my middle and ring finger and Kiko 324 Dark Chocolate for the rest. I applied both these polishes in two coats.


Kiedy moje bazowe lakiery były suche zaczęłam stemplować. Wybrałam śliczną filiżankę kawy z sercami na środkowy palec i napis mówiący "Coffee brings us together" na palec serdeczny. Odbiłam te wzorki ciemno brązowym lakierem DIY. Nie miałam brązowego lakieru do stempli, który pasowałby do Kiko, więc po prostu połączyłam normalny brązowy lakier z czarnym. Ta mikstura nie stemplowałam wybitnie, ale na jasnej bazie zrobiła swoje.

When my base polishes were dry I started stamping. I chose a lovely cup of coffee with some hearts for my middle finger and an inscription saying "Coffee brings us together" for my ring finger. I stamped these designs with a DIY dark brown polish. I didn't have a brown stamping polish matching Kiko, so I just combined a regular brown nail polish with black. This mixture didn't stamp very well, but on a light base it did the trick.


Na ciemnej bazie odbiłam wzór z różnymi typami kawy. Użyłam lakieru do stempli Colour Alike B. an Ice Coffee i zgrał on się prawie idealnie z bazowym lakierem na pozostałych paznokciach. Wszystkie wzorki jakich dzisiaj użyłam pochodzą z płytki Uber Chic Coffee Addict i mniejsze odbijałam Stemplem B. Loves Plates Crystal Clear a całopaznokciowe Stemplem Jumbo.

Tutaj jest płytka jakiej użyłam..

On the dark base I stamped a design with different types of coffee. I used Colour Alike B. an Ice Coffee stamping polish and it was an almost perfect match with the base colour on my other nails. All of the designs I used today come from Uber Chic Coffee Addict plate and I stamped the smaller ones with B. Loves Plates Crystal Clear Stamper and the wholenail designs with the Jumbo Stamper.

 Here's the plate I used..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

..i produkty.

..an the products.



26 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na serię zdobień :) Zwłaszcza o kawie bo bardzo lubię:) Aż za bardzo niestety ale cóż, lepszy taki nałóg niż inny ;) A paznokcie super wyszły, najbardziej podoba mi się ta filiżanka lakierem diy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie pomyślałam ;) Fajnie, że mani się spodobało! Filiżanka jest urocza, też mi się strasznie podoba.

      Usuń
  2. Cudowne, fantastyczne i z kawusią :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł, szukałam takiej kawowej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Ja mam w sumie dwie takie typowo kawowe. Tą i MoYou London, którą zobaczycie przy którymś mani na pewno :)

      Usuń
  4. świetne! śliczne wzory ma ta płytka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na początku myślałam, że może sobie odpuszczę tą płytkę, ale mi nie wyszło :D

      Usuń
  5. Akurat teraz piję kawę :) Bardzo fajne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo to akurat się wpasowałam w klimat z tym mani :) Dziękuję!

      Usuń
  6. płytka genialna, uwielbiam kawę. Na pazurkach jeszcze jej nie miałam :) świetny pomysł na serię zdobień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba :) Fajnie, niedługo kolejne części :D

      Usuń
  7. Uwielbiam kawę, a ta płytka jest genialna! Czekam na kolejne super zdobienia z serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jutro powinno się pokazać następne :)

      Usuń
  8. śliczne i jak zwykle perfekcyjnie wykonane :D świetny ten wzór z napisami na ciemnych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne za komplement! Strasznie fajnie słyszeć!

      Usuń
  9. Super pomysł na serię :D uwielbiam kawę! Mani bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nie będzie jedyna seria w najbliższej przyszłości ;) Dzieki!

      Usuń
  10. cudna płytka i świetny pomysł na posty - na pewno będę śledzić na bieżąco! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, kawusia <3 Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.