piątek, 4 marca 2016

Kolorowy Brokat

Colourful Glitter

Cześć,
pamiętacie mój poprzedni glitter placement? Tak mi się spodobał, że dzisiaj pokaże Wam moją kolejną próbę w tym typie zdobienia.

Hallo,
do You remember my previous glitter placement? I liked it so much, that today I'll show You my next attempt at this type of nail art.


Chciałam w tym mani użyć tak dużo kolorów brokatu jak to tylko możliwe, więc jako bazę wybrałam zwykły czarny lakier. Użyłam Dewi L01 i nałożyłam dwie cienkie warstwy.

In this manicure I wanted to use as much colours of glitter as possible, so as a base I picked a simple black polish. I used Dewi L01 and I applied two thin coats.
























Jak moja baza wyschła nałożyłam jedną warstwę Golden Rose Gel Look (po jednym paznokciu) i przykleiłam brokat w rzędzie po środku paznokci. Brokat pochodzi z zestawu dostępnego w sklepie Lady Queen. Zdobienie zabezpieczyłam warstwą INM Out The Door.

After my base colour dried I applied one coat of Golden Rose Gel Look (one nail at a time) and stuck the glitter in a row in the middle of my nails. The glitters I used comes from a set available at Lady Queen store. I secured this nail art with a layer of INM Out The Door.


Poniżej możecie zobaczyć produkty jakich użyłam żeby stworzyć ten glitter placement.

Below You can see the products I used to create this glitter placement.


19 komentarzy:

  1. świetne zdobienie! wygląda trochę jak na dyskotekę z dawnych lat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale precyzja wykonania, piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo.. kosztowało mnie to trochę zachodu, bo ogólnie to ciężko mi prostą linię wyznaczyć od ręki ;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł, prosty a efektowny, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, że tak uważasz. Czasem wcale nie trzeba mega kombinacji ;)

      Usuń
  4. prosto, ale efektownie - też mam ostatnio ochotę w ten sposób ozdobić paznokcie, może w końcu się zmobilizuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję. Mobilizuj się koniecznie ;)

      Usuń
  5. Lubię! Przez te Twoje zdobienia z glitterem i ja mam ochotę na taką zabawę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) To dawaj! Ja za to po twoim ostatnim mam chęć na stemple w eleganckim wydaniu i mat :D Dzięki śliczne!

      Usuń
  6. Jak zwykle podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak równiutko! Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam co mogłam, żeby tak wyszło. Dzięki!

      Usuń
  8. ale piękne glitterowe tęcze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo, aż oczu nie można oderwać :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.