środa, 2 marca 2016

Kolorowane Tulipany

Coloured Tulips

Cześć Wam,
w moim ostatnim poście pokazywałam Wam kolorowane orchidee. Strasznie podobało mi się jak wyglądały i postanowiłam zrobić coś podobnego. Tulipany niestety się nie sprawdziły. Nie jestem pewna czy to kwestia wzoru jaki wybrałam czy kolorów, ale moim zdaniem mani nie wygląda tak ładnie jak poprzednie.

Hi there,
in my last post I've shown You some coloured orchids. I loved how they looked like and I decided I want to do something similar. Tulips unfortunately didn't do the trick. I'm not sure if it's the design I picked or the colours, but in my opinion this manicure doesn't look as nice as the previous one.



Bazowy lakier jakiego tutaj użyłam to Bell Glam Wear 601. Musiałam nałożyć trzy grubsze warstwy żeby osiągnąć zadowalający poziom krycia, więc na pewno nie jest to najłatwiejszy w obsłudze lakier. Kolor z kolei jest bardzo oryginalny, to biel z odrobiną żółci. Użyłam podobnego lakieru Bell w TYM mani, tylko o niebieskawym odcieniu. Oba są niepowtarzalne, o ile mi wiadomo.

The base polish I used here is Bell Glam Wear 601. I had to apply three thick coats to achieve a satisfying level of opacity, so it's definitely not the easiest polish to work with. The colour on the other hand is very original, it's a white with a hint of yellow. I used a similar Bell polish in THIS manicure, just with a blueish undertone. Both of them are one of a kind, as far as I can tell.




















Do tego mani wybrałam tulipany z płytki Uber Chic 4-01. Tak jak przy orchideach producent oferuje nam wzór i jego zbliżenie. Osobiście uwielbiam coś takiego, możemy wymieszać obrazki żeby mani nie było monotonne, a tworzy ono dalej harmonijną całość. Stemplowałam przy pomocy My Secret Dressed In Black i stempla Uber Chic Sticky. Wzór jest pokolorowany tintami robionymi w domu.

For this manicure I picked tulips from Uber Chic 4-01 plate. Just like with the orchids the producer offers us a design and it's close-up. I personally love this type of thing, we can mix the images to make the manicure less monotonous, but still keep it harmonious. I stamped with My Secret Dressed In Black and the Uber Chic Sticky stamper. The design is coloured with DIY sheer tints.


Tutaj jest płytka jakiej użyłam...

Here is the plate  I used...

http://uberchicbeauty.com/
... i wszystkie produkty.

... and all the products.


24 komentarze:

  1. Ślicznie wyszło :) Inspirujesz mnie, a ostatnio mam okropnego lenia :D Napakowałam brokatu teraz żeby jakiś czas mieć spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo słyszeć, bo mi jakos niespecjalnie podeszły. Hahaha ja sama od tygodnia z brokatem własnie chodzą. Jakoś nie miałam czasu na nic wymyślnego :D

      Usuń
  2. Jest piękne, tak samo jak poprzednie. Jeśli musiałabym wybierać to tak pewnie wybrałabym pierwsze, być może jest to winą wzoru bo same wykonanie i kolorki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się. Dobrze, że zrobiłam zdjęcia jednak, bo miałam pominąc to mani.

      Usuń
  3. Piękne manicure. Taki ma specyficzny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolorowanki na paznokciach! śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanie tintami to dla mnie idealna metoda, z naklejkami stemplowymi mi w ogóle nie szło. Dzięki!

      Usuń
  5. piękne jest to mani! :) wygląda jak jakiś stary obrazek malowany pastelami :D nie wiem dlaczego tak mi się kojarzy. A poza tym świetny lakier bazowy - mam podobny kolor z Miyo, nazywa się Coco i pachnie kokosowo ;) czy ja na tej płytce widzę hortensję? <3 jejku uwielbiam te kwiaty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super mi to słyszeć. Ja pierwszy raz widzę taki rozbielony kolorek, bardzo mi się spodobał. Owszem, wygląda na to, że to hortensje :) Uber Chic ma ogromną gamę wszelkich kwiatów na swoich płytkach!

      Usuń
  6. Kolejne arcydzieło ♥ zbieram szczękę tak jak poprzednio *_* cudowneee

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To świetnie. Chyba zbyt krytycznie na nie popatrzyłam, że mi się tak nie spodobały.

      Usuń
  8. Zapachniało wiosną :) śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo oby mi się udało ją przywołać :) Dzięki!

      Usuń
  9. Mi się podoba, chociaż przyznam, że orchidee rządzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, orchidee zdecydowanie lepiej mi wyszły!

      Usuń
  10. Te kwiaty też wyszły ci przepięknie - może po prostu inne kolory i wzory niż poprzednio - te są mniej w twoim guście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sam wzór mnie aż tak nie zauroczył jak orchidee, ale gusta są różne jak widać. Fajnie, że Wam się spodobało :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.