czwartek, 28 stycznia 2016

Kolejne Stemplowe Mani

Another Stamping Manicure

Hej :)
Tym razem mam Wam do pokazania starszy manicure, to dlatego moje paznokcie są na tych zdjęciach trochę krótsze. Wciąż mam trochę nieopublikowanych mani, więc bądźcie przygotowani na misz masz kształtów i długości paznokci ;)

Hey :)
This time I have an older manicure to show You, that's why my nails are a bit shorter on these photos. I still have a bunch of unpublished manicures, so be prepared for a mishmash of shapes and nail lengths ;)


Bazowy lakier to piękny, niebieskofioletowy odcień - Essie Boxer Shorts. Całkowicie kocham ten lakier! Wystarczy dwie cienkie warswt do całkowitego pokrycia paznokci, a aplikacja jest bajeczna. Na moim komputerze kolor wygląda na całkiem nieźle oddany, ale miejcie na uwadze, że tego typu odcienie są niesamowicie ciężkie do uchwycenia.

The base polish is a beautiful, periwinkle shade - Essie Boxer Shorts. I absolutely love this nail polish! It takes two thin coats to fully cover my nails and the application is a dream. On my computer the colour looks quite accurate, but mind that this type of shades are extremely hard to capture.


Sparowałam ten kolor z białym stemplem. Użyłam lakieru do stempli B. Loves Plates BPL02 B. a Snow White i jak widzicie jest świetny. Jak do tej pory nie znalazłam lepszego.

I pared this colour with a white stamping designs. I used B. Loves Plate BPL02 B. a Snow White stamping polish and as You can see it's great. So far I didn't come a cross a better one.




















Kiedy robiłam to mani chciałam zrobić coś prostego i bezawaryjnego, ale jednocześnie interesującego. Stemple byłe oczywistym wyborem, ale sam wzór również miał być łatwy. Abstrakcyjny i nierównomiernie rozłożony typ wzoru jest zawsze idealny na szybkie mani, więc w tym kierunku poszłam. Nie musiałam się martwić o ustawienie go prosto, a fakt, że każdy paznokieć wygląda inaczej jest w tym wypadku zaletą. Wzór jaki tutaj widzicie pochodzi z płytki Uber Chic 3-03.

When I was doing this manicure I wanted something simple and failure-free, but still interesting. Stamping was an obvious choice, but the design itself was also supposed to be easy. An abstract and unevenly scattered type of design is always perfect for a quick manicure, so that's what I went for. I didn't have to worry about placing it straight and the fact that each nail looks different is, in this case, an advantage. The pattern You see here comes from  Uber Chic 3-03 plate.


Jak zwykle użyłam dwóch top coat'ów żeby zabezpieczyć ten stemplowy manicure. Najpierw nałożyłam jedną warstwę Golden Rose Gel Look, ponieważ jest jedynym który nie rozmazuje mi zdobień. Następnie użyłam INM Out The Door dla szybciego schnięcia.

As usual I used two top coats to secure this stamping manicure. First I applied one coat of Golden Rose Gel Look, because it's the only one that doesn't smudge my nail art. Next I used INM Out The Door for quick drying.


Poniżej możecie zobaczyć lakiery jakich użyłam oraz płytkę Uber Chic.

Below You can see the polishes I used and the Uber Chic image plate.



Źródło: http://uberchicbeauty.com/

Mam też makijaż! Do tego mani postawiłam na jasne, szare odcienie. Akcent kolorystyczny nawiązujący do niebieskofioletowych paznokci znajduje się tylko na dolnej powiece.

I have a make-up as well! To match this manicure I decided to do soft, grey shades. The coloristic accent that refers to periwinkle nails is only on my lower lid. 



Mam nadzieję, że spodoba Wam się moje zdobieniowo, makijażowe kombo!

Hope You'll like my nail art, make-up combo!

15 komentarzy:

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.