sobota, 8 listopada 2014

Mani Inspirowane z Orly Rococo A Go Go.

Dzisiaj mam dla Was mani, które zaplanowałam jak zobaczyłam TEN post u Sabbathy ze SpookyNails. Urzekło mnie niesamowicie to połączenie - kolory są rewelacyjne, wzorek super.. Wiedziałam, że prędzej czy później je odgapię :D Dziękuję Ci Sabb za inspirację :*


Niestety w swoich zbiorach nie miałam lakieru takiego jak Nubar Sabb, ale pomyślałam, że użyję Orly Rococo A Go Go. Wydaje mi się, ze klimat zachowałam :D




















Pod lakierem Orly - krem. Tym razem był to ponownie Essie Bahama Mama. Dałam jedną warstwę tej bazy i dwie lakieru Orly - zestaw był całkowicie kryjący.


Wzorek mogłam zastosować ten sam co Sabbatha, ponieważ mam płytki Pueen Stamping Buffet. Zdecydowałam się jednak na inny, ale z tego samego kompletu. Użyłam płytki Pueen 73.




















Do stemplowania użyłam złotego lakieru Essence A Piece Of Forever z limitki Twilight Saga Breaking Dawn. Rewelacyjnie się sprawdził! Żałuję, że jak miałam okazję, nie wzięłam tego kolorku na zapas..


Mani utrwaliłam top coatem Golden Rose Gel Look. Następnie dla szybszego wyschnięcia dałam INM Out The Door.



Wszystkie powyższe zdjęcia zrobiłam w sztucznym świetle, pod lampa pierścieniową. Zaczęłam od tych zdjęć, bo są zwyczajnie lepsze niż te w dziennym świetle. Dzienne są poniżej.


Sama nie wiem jak zorganizować się z fotografowaniem mani, bo mam ku temu możliwość jak się ledwie rozwidnia z rana.. albo jak się ściemnia popołudniu. Nie lubię natomiast publikować zdjęć w sztucznym świetle, bo mogą onę przekłamywać kolory itp. Robię to w zasadzie tylko w przypadku takich lakierów jak ten - jego urok widać dopiero pod lampą! Dzienne zdjęcia zabrały mu całą głębię!




















Poniżej użyte lakiery.


To mani podobało mi się do tego stopnia, że postanowiłam stworzyć też makijaż w tych kolorach. Użyłam następujących cieni: Inglot AMC S 110 (wewnętrzny kącik), Sleek Valley Of Diamonds z paletki Arabian Nights (środek powieki) oraz Inglot AMC 64 (zewnętrzny kącik). Całość zwieńczył złoty eyeliner Golden Rose Style Liner Metallic. Byłam zadowolona z całości, na żywo złota kreska świetnie wyglądała, ale ile się nadenerwowałam to moje. Na co dzień nie używam eyelinera, więc uciapałam sobie na złoto połowę rzęs!!! Jakoś nie mogłam dosięgnąć linii rzęs nie uciapując ich przy okazji :D




Poniżej użyte cienie i eyeliner.


Jak Wam się podoba mój zestaw?


6 komentarzy:

  1. Prześliczne pazurki i makijaż rewelacyjny :) uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że mi też się podobało ;) Dziękuję!

      Usuń
  2. Faktycznie przypomina trochę mani Spookynails. Super jest też ten makijaż, pasują ci fiolety, od razu robi się zielony błysk w oku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł ;) Zdecydowanie fiolety to mój kolor, bardzo często używam w makijażu. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Super, zarówno manicure jak i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.