wtorek, 12 sierpnia 2014

Projekt Kwiaty: Tydzień Czwarty - Kwiat Wiśni

Już kilka razy pojawiały się u mnie kwiatowe propozycje do Projektu Kwiaty u Red Rouge. Dzisiaj jest to Kwiat Wiśni. Przynajmniej miał to być kwiat wiśni :D


Nie jestem pewna czy dzisiaj popatrzyłam na to mani przychylniejszym okiem, czy aparat po prostu był dla niego wyjątkowo łaskawy.. Zaraz po zmalowaniu byłam o krok od zmywania. Totalnie mi się nie podobało! Tak, jestem nadambitna.. Zwyczajnie w mojej głowie jakoś lepiej miało to mani wyglądać i już. Przed zmyciem powstrzymała mnie tylko 3 w nocy..




















Na drugi dzień zdjęcia mimo wszystko zrobiłam i jak je obejrzałam  stwierdziłam, że nada się do publikacji. Nie jest to może jakiś popis plastycznych zdolności, ale ja mam dwie lewe rączki do takich rzeczy, więc ujdzie w tłoku.


Bazą mani jest zwykły, kremowy, czarny lakier. Ja dałam dwie warstwy Sensique 121. To obecnie mój ulubiony czarny lakier, ponieważ fajnie kryje. Jakby się postarać może nawet jednowarstwowiec.


Teraz trochę o "malunkach". Użyłam farbek akrylowych w trzech kolorach: ciemny róż, biel i przybrudzona żółć. Obramowania kwiatków to mieszanka bieli i różu, środki to ciemniejszy róż i owa żółć.


Do malowania użyłam pędzelków do zdobień i sondy. W zasadzie ciapałam pędzelkami aż coś sensownego wyszło. Mniej lub bardziej sensownego ;)




















Mani pokryłam najpierw topem Golden Rose Gel Look, potem INM Out The Door. Nawet nie próbowałam od razu wysuszaczem malować, bo z doświadczenia wiem, że rozmazuje mi wszelkie wzorki.


Jak Wam się podoba? Bez szału, ale ja chyba nie nadaję się do odręcznych zdobień. Potrzeba do tego trochę talentu i dużo czasu do ćwiczeń. Niestety ani jednego, ani drugiego nie mam.


Poniżej użyte kosmetyki.


14 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło, bardzo eleganckie mani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, serio? To strasznie mi miło, dziękuję. A mi się tak nie podobały..

      Usuń
  2. bez szału?! są piękne! eleganckie, nieprzesadzone, kolorystycznie wręcz prześliczne. bardzo mi się podobają. gdybym miała pewniejszą rękę w malowaniu paznokci to bym zgapiła ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo no to jestem bardzo mile zaskoczona. Jakoś miałam co do nich mieszane uczucia. Dziękuję! No i akurat ja pewnej ręki to specjalnie nie mam, więc spokojnie możesz próbować. Jak mi się udało, to Tobie na pewno też wyjdzie!

      Usuń
  3. Ja mam zbyt drżące ręce do farbek, niestety, jak również niedoczas nonstop, co oznacza jak u ciebie - brak ćwiczeń.
    Tylko że u ciebie efekt jest bardzo przyjemny i podoba mi się wyjątkowo - proste, nienachalne kwiatki, nietypowe dla takiego zdobienia tło, jest fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej z tym brakiem czasu, może jakby się ćwiczyło...
      Dziękuję zatem, zwłaszcza, że prawie je od razu zmyłam. Tylko późna pora w nocy mnie powstrzymała.

      Usuń
  4. Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wyszło bardzo ładnie - masz talent a czas.... chyba wszystkim nam go brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłyście mnie, na prawdę. Bardzo mnie cieszy, że kwiatki się spodobały. Ehhh ten czas.. Szkoła i praca zdecydowanie kolidują z życiem :D

      Usuń
  6. całość wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na prawdę strasznie się cieszę!

      Usuń
  7. Ejjj co Ty chcesz od tego mani..... jest bardzo urocze !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miałam wieczór (noc w zasadzie) pod tytułem jestem brzydka, nie umiem malować itp. Stąd taka pełna krytyki byłam w stosunku do tego mani.. Dobrze, że jednak je opublikowałam skoro tak Wam się spodobało :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.