niedziela, 13 sierpnia 2017

Wakacyjny Paznokciowy Projekt - Tydzień 5: Zachód Słońca

Witajcie!
Czas strasznie ostatnio goni. Zdaje się jakbyśmy wczoraj zaczynały Wakacyjny Paznokciowy Projekt, a już jest on w połowie! Temat jaki na ten tydzień przygotowała dla nas Malinowa to Zachód Słońca.

Welcome!
Time really flies lately. It seems like yesterday we were starting the Summer Vacation Nail Project and now it's already in the middle! The theme Malinowa prepared for us this week is Sunset.


Paznokcie dalej mi odrastają, więc pokazuję Wam manicure jaki zrobiłam dawno temu. Myślę jednak, że fajnie pasuje do tematu. Kolory od razu przniosły mi na myśl piękny zachód słońca.

I'm still growing my nails back, so I'm showing a manicure I did a long time ago. I think it fits the theme nicely though. The colours reminded me of a beautiful sunset right away.


Baza jaką mam na paznokciach to Colour Alike Orange Fizz i myślę, że nałożyłam na paznokcie tylko dwie warstwy. Nie jestem jednak całkowicie pewna. Zazwyczaj takie neony potrzebują co najmniej trzech warstw żeby osiągnąć pełne krycie, więc dwie byłyby na prawdę dobrym wynikiem.

The base I have on my nails is Colour Alike Orange Fizz and I think I put only two coats on my nails. I'm not entirely sure though. Normally neons like this take at least three to achieve full coverage, so two would be a really good result.


Pamiętam, że nie byłam pewna co wąłściwie chcę zrobic na tym pomarańczowym neonie. Wybrałam płytkę Bundle Monster BM-XL210 dość losowo i byłam zdziwiona jak bardzo spodobało mi się to mani. Lakier do stempli jakiego użyłam to Colour Alike & B. Loves Plates B. a Fuchsia Flash. Lakier jest właściwie różowy, jednak na tej bazie wydaje się dużo bardziej czerwonawy. Wzór był odbity Stemplem B. Loves Plates Jumbo.

I remember that I wasn't sure what I wanted to do on this neon orange. I picked Bundle Monser BM-XL210 plate quite randomly and I was surprised how much I liked this manicure. The stamping polish I used was Colour Alike & B. Loves Plates B. a Fuchsia Flash. This polish is actually pink, however on this base it appears much more reddish. The design was stamped with B. Loves Plates Jumbo Stamper.


Poniżej możecie zobaczyć świetną płytkę BM, jakiej użyłam..

Below You can see the awesome BM plate I used..

Źródło: https://bundlemonster.com/

 ..i pozostałe produkty.

..and the rest of the products.


Tak jak pisałam wcześniej, jesteśmy w połowie Wakacyjnego Paznokciowego Projektu. Tutaj możecie zobaczyć jakie jeszcze tematy nam zostały :)

Like I wrote before, we're in the middle of the Summer Vacation Nail Project. Here You can see the themes we have left :)


10 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy mani, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt, bardzo słoneczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super słyszeć. Też pomyślałam, że to mani będzie idealne na ten tydzień.

      Usuń
  3. ale to super wygląda! niby takie proste a jaki efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem takie niepozorne mani wyglądają najlepiej :)

      Usuń
  4. Wyszło b. ciekawie choć faktycznie ten stemplowy róż wygląda jak czerwień. Sam wzór bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.