poniedziałek, 7 marca 2016

Kwiatki z Brokatem

Flowers With Glitter

Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny sposób w jaki wykorzystałam drobinki brokatu z setu od Lady Queen. Tym razem jest to połączenie stempli z brokatem.

Hallo!
Today I'd like to show You another way I used glitter particles from Lady Queen's set. This time it's a combination of stamping and glitter.


Ten uroczy, blady róż jaki widzicie jako kolor bazowy to Dewi L18. Recenzowałam ten lakier razem z kilkoma innymi TUTAJ. Wzorek stemplowy jaki wybrałam do tego mani pochodzi z płytki Born Pretty Store BP-08. Użyłam lakieru My Secret Dressed In Black oraz Stempla Jumbo od B. Loves Plates żeby przenieść go na paznokcie.

The nice, pale pink You can see as a base colour is Dewi L18. I reviewed this polish among a few others HERE. The stamping design I picked for this manicure comes from Born Pretty Store BP-08 plate. I used My Secret Dressed In Black and B. Loves Plates Jumbo Stamper to transfer it to my nails.




















Ostatnim krokiem jaki zrobiłam było nałożenie ciemnego, różowego brokatu. Pokryłam paznokcie warstwą Golden Rose Gel Look i przykleiłam drobinki brokatu w środku każdego kwiatka. Na wierzch jak zazwyczaj nałożyłam jedną warstwę INM Out The Door.

The last step I did was applying the dark, pink glitter. I covered my nails with a layer of Golden Rose Gel Look and stuck the glitter particles in the middle of each flower. On top as usual I applied one coat of INM Out The Door.


Tutaj są produkty jakich użyłam w tym mani.

Here are the products I used for this manicure.


26 komentarzy:

  1. bardzo kwieciście! Ja osobiświe chyba wolałabym wzorek tylko na 2ch paznokciach.
    Zostaję na dłużej na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się nad tym nie zastanawiałam.. Faktycznie mogłoby wyglądać delikatniej ;) Super słyszeć!

      Usuń
  2. Fajnie, dzięki czarnym stemplom nie jest za słodko, a brokat dodaje całości pazura! Wręcz uwielbiam zaglądać i oglądać twoje pomysły, są bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :) Ojej, to ogromny komplement! Strasznie mnie cieszy jak słyszę, że moje zdobienia mogą być dla kogoś inspiracją!

      Usuń
  3. Ładna płytka, ten wzór u góry bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ciekawy. Muszę kiedyś go wypróbować i pokolorować :)

      Usuń
  4. piękne zdobienie, delikatne, dziewczęce i wiosenne :) brokat ładnie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie słyszeć. Miło, że Wam się spodobała ta propozycja :)

      Usuń
  5. Uwielbiam kwiatowe wzory! Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na brokat :) bardzo fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że fajnie wyjdzie :) Dzięki śliczne!

      Usuń
  7. Hahaha Ciebie na prawdę wciągnął ten brokacik ^^ Bardzo ładny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! Recenzja tego setu to jedno, ale miałam tak dużo pomysłów jak go użyć, że nie mogłam się zdecydować :D Zrobiłam wszystkie!

      Usuń
  8. Podoba mi się, delikatnie, ale nie za słodko 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że udało się wyważyć to mani odpowiedni :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! Tylko niestety komentarz muszę usunąć ze względu na link, w myśl zasady na dole.

      Usuń
  10. Mgiełko, jak zwykle jestem zachwycona starannością Twoich prac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast jestem zawsze z siebie bardzo dumna, jak to słyszę. Fajnie wiedzieć, że dbałość jaką wkładam w swoje zdobienia jest zauważalna.

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdobienie, uwielbiam kwiatowe wzory <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nadrabiam wszystkie Twoje zdobienia które przegapiłam przez ostatni brak czasu. każde kolejne utwierdza mnie w przekonaniu, że warto zagrzebywać się w czeluści, żeby podziwiać takie cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.