poniedziałek, 30 listopada 2020

Bats - #glamnailschallengeoct

Cześć,

myślę, że ostatni dzień listopada to najwyższy czas żeby pokazać Wam moje ostatnie zdobienie na Glam Nails Challenge October. Wiem, mam poślizg.. Ale szczerze mówiąc ja jestem cały rok Halloween'ową osobą :D

Hello,

I think the last day of November is high time to show You my last nail art in Glam Nails Challenge October. I know, I'm so behind.. But to be honest I'm a Halloween person all year long :D

Pomówmy o tym co wykombinowałam w temacie Nietoperzy. Jako bazę użyłam Orly Date To Bare i odbiłam na niej tekst lakierem Orly Country Club Khaki. Wzór z tekstem pochodzi z płytki Clear Jelly Stamping CjS H-22 Shivers. Na trzech paznokciach dodałam główny element tego zdobienie - nietoperze. Wzorek pochodzi z płytki Lina Nail Art Supplies Spooklicious 01 i odbiłam go czarnym lakierem do stempli Nicole Diary.

Let's talk about what I did for the Bats theme. As a base I used Orly Dare To Bare and stamped some text on it with Orly Country Club Khaki. The text design comes from Clear Jelly Stamping CjS H-22 Shivers plate. On three on my nails I added the main element of this nails art - the bats. The design comes from Lina Nail Art Supplies Spooklicious 01 plate and I stamped it using Nicole Diary black stamping polish.

Zgodnie z nową tradycją na moim blogu, oto makijaż jaki zrobiłam do tego zdobienia.

According to the new tradition on my blog, here is a makeup look I did to accompany this nail art.


Nie miałam czasu zrobić ostatniego tematu Glam Nails Challenge, więc jest to moje ostatnie Halloween'owe zdobienie w tym roku. Mam nadzieję, że podobały Wam się moje prace.

I didn't have time to do the last theme on Glam Nails Challenge, so this is the last Halloween design this year. I hope You enjoyed my work.


 


2 komentarze:

  1. ja nie jestem prawie w ogóle halloweenową osobą, ale twoje zdobienia uwielbiam <3 a ten makijaż chętnie nosiłabym sama, nude to moje ulubione odcienie jeśli chodzi o makijaż oczu. W makijażu jestem taka zachowawcza, nie to co na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no to uważam to za mój osobisty sukces! No to u mnie bywa różnie, raz szaleństwo, raz nudziak, czasem tusz i już.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.