sobota, 17 lutego 2018

Water Marble Bez Wody

Water Marble Without Water

Cześć!
Dzisiejszy manicure imituje jedną z najbardziej brudzących technik zdobienia paznokci - water marble. Na szczęście dużo firm produkujących płytki do stempli wymyśliło obrazki, które wyglądają bardzo podobnie do wzorów water marble, więc nie musimy już pracować z wodą, jeśli nie chcemy. Osobiście nigdy nie próbowałam oryginalnej techniki, wiedziełam bowiem, że jest ona dla mnie zbyt skomplikowana. Nie wspominając już o czyszczeniu skórek, które pewnie doprowadziłoby mnie do szału.

Hi!
Today's manicure imitates one of the messiest nail art techniques - water marble. Thankfully a lot of companies producing stamping plates came up with images that look just like water marble patterns, so we no longer have to work with water if we don't want to. I personally never tried the original technique, I knew it's way to complicated for me. Not to mention the cuticle clean-up would probably drive me crazy.


Jako bazę w zdobieniu, które możecie zobaczyć na moich paznokciach użyłam bardzo żywego, holograficznego lakieru i sparowałam go z czarnym stemplowym wzorek. Holo to Cupcake Polish Berry Good Looking i nałożyłąm dwie cienkie warstwy dla pełnego krycia.

As a base in the nail art You can see on my nails I used a very vibrant holographic polish and pared it with a black stamping design. The holo is Cupcake Polish Berry Good Looking and I applied two thin coats for full coverage.


Wzór który tak dobrze imituje water marble pochodzi z płytki Bundle Monster BM-XL210. Odbiłam go lakierem Kaleidoscope by El Corazon 01 Black i Stemplem Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper.

The design that imitates water marble so well comes from Bundle Monster BM-XL210 plate. I stamped it with Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper.


Cały manicure zabezpieczyłąm jedną warstwą Kads Smudge Resistant Top Coat i jedną warstwą INM Out The Door.

The whole manicure is secured with one leayer of Kads Smudge Resistant Top Coat and one layer of INM Out The Door.


Kilka pierwszych zdjęć zrobiłam w świetle naturalnym i holograficzne włąściwości mojego bazowego lakieru nie były zbytnio widoczne. Tutaj jest kilka fotek w sztucznym oświetleniu, żebyście mogli podziwiać efekt holo :)

I made the first few photos in natural light and the holographic properties of my base polish were not as visible. Here are some pictures in artificial lighting, so You can admire the holo effect :)




Poniżej jest płytką BM jakiej użyłam..
 

Below is the BM plate I used..

Źródło: https://bundlemonster.com/

 ..i większość pozostałych produktów.

..and most of the products.


6 komentarzy:

  1. Płytka jest bardzo fajna, zastanawiałam się nad jej zamówieniem kilka razy : ) Genialnie wygląda połączenie czarnego wzorku z tym pięknym połyskującym holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka jest świetną alternatywą dla tradycyjnych water marble, a ta ma tyle fajnych wzorów. Ja to jestem ogólnie wielką fanką połączenia czerni z jakimś kolorem :)

      Usuń
  2. Piękne holo i śliczny wzór! Też nigdy nie robiłam water marble 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Hehehe czyli nie tylko ja zrezygnowałam z wypróbowywania akurat z tej techniaki :D

      Usuń
  3. Oja oja ale genialne, nigdy mi nie wychodziło water marble - pewnie dlatego, że szybko się rozczarowuję gdy się nie udaje i prędko zaprzestałam prób :D super rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak jak pisałam, nawet nie podchodziłam. Tego typu techniki zdecydowanie mnie odstraszają.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.