niedziela, 20 marca 2016

REVIEW: DEWI L30

Cześć!
Tym razem chcę pokazać Wam lakier jakiego nigdy bym sama nie kupiła.. To perłowe lub metaliczne srebro i szczerze nie znosiłam tego typu wykończenia. Poczytajcie dalej żeby zobaczyć jak ta recenzja się rozwinie ;)

Hallo!
This time I want to show You a polish I would never buy on my own.. It's a pearl or metallic silver and I honestly hated this type of finish. Keep on reading to see how this review turns out ;)


Zacznijmy jednak od początku. To Dewi L30 i możecie zobaczyć na moich paznokciach dwie cienkie warstwy. Krycie jest tutaj na prawdę niezłe, a aplikacja poszła gładko, więc te cechy są jak najbardziej na plus. Jedyne co mi się w nim nie podoba to wykończenie..

Let's start from the beginning though. This is Dewi L30 and You can see two thin coats on my nails. The coverage is really nice here and the application went smoothly, so these features are by all means on the plus side. The one thing I don't like about it is the finish..




















Nie ważne jak ostrożni jesteśmy podczas aplikacji, pociągnięcia pędzelka będą widoczne. Również każda wada mojej naturalnej płytki była podkreślone przez ten lakier. Ten typ wykończenia po prostu nie jest zbyt pochlebny, przynajmniej dla mnie. Wierzcie lub nie, ale faktycznie wyglądał on gorzej w realu niż na tych zdjęciach.

No matter how careful we are during the application, the brush strokes will be visible. Also every flaw of my natural nail plate was brought out by this polish. This type of finish just isn't the most flattering, at least for me. Believe it or not, it actually looked worse in real life than in these photos.


Ale!!! Metaliczne lakiery do paznokci były trendem w pewnym momencie i miłośniczki lakierów znalazły pewne sposoby aby wyglądały lepiej. Fakt, że dostałam ten lakier do recenzji zmotywował mnie żeby przetestować kilka tricków o jakich słyszałam i nie miałam okazji wypróbować.
- Na wspazującym palcu możecie zobaczyć lakier bez dodatkowych zabiegów, zwyczajnie nałożony w dwóch cienkich warstwach.
- Na środkowym palcu dodałam jedną warstwę matowego top coat'u. Faktycznie ukrył on większość pociągnięć pędzelka i sprawił, że lakier wygląda lepiej.
- Na serdecznym nalożyłam trzecią warstwę lakieru, ale gąbeczką. Ta metoda jest świetna, na prawdę nosiłabym ten lakier gdyby tak wyglądał.
- Na maluchu możecie zobaczyć to samo co na serdecznym tylko z warstwą top coat'u na wierzchu.

Co myślicie? Używacie metalicznych lub perlowych lakierów?

But!!! Metallic nail polishes were a trend at some point and nail polish lovers found some ways to make them look better. The fact I got this polish for review motivated me to test some tricks I heard about and never got the chance to try out.
- On my index finger You can see the polish with no extra effort, simply applied in two thin coats.
- On my middle finger I added one coat of a matte top coat. It actually hid most of the brush strokes and made the polish look nicer.
- On my ring finger I applied a third layer of polish, but with a sponge. This method is amazing, I would really wear this polish if it would look this way.
- On my pinky You can see the same thing as on the ring finger just with a layer of top coat on it.

What do You think? Do You use metallic or pearl nail polishes?


Poniżej są produkty jakich użyłam w tym mani.

Below are the products I used in this manicure.


Jak widzicie prawie na wszystko jest metoda. Na prawdę nie znosiłam metalicznych lakierów. Teraz mogę powiedzieć, że mogłabym nosić to srebro nalozone gąbką. Wyglądalo całkiem interesująco!

As You can see there's a method for almost everything. I really hated metallic nail polishes. Now I can say that I might even wear this silver applied with a sponge. I looked quite interesting!

16 komentarzy:

  1. Sama ostatnio stosowałam tę metodę z gąbką na biały lekko perłowy lakier. Zupełnie inny efekt można dzięki temu osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Mnie osobiście pociągnięcia pędzelka wkurzają, a przy tej metodzie można ich uniknąć :)

      Usuń
  2. Kolor ładny, sama ma kilka lakierów o tym wykończeniu, ale raczej jako tło albo do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nałożony normalnie nawet jako tło nie wchodziłby w grę, za to do stempli mógłby się nadać :) Muszę sprawdzić.

      Usuń
  3. Naniesiony gąbeczką wygląda całkiem całkiem, przypomina mi satynę od Flormara :) Jednak w pozostałych wersjach... no też nie lubię tego typu lakierów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe delikatnie powiedziane ;) Dobrze, że sposób z gąbeczką go ratuje ;)

      Usuń
  4. ja metaliki uwielbiam i nawet bez gąbki mogę nosić :d chociaż w praktyce głównie wykorzystuję je do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo widzisz. Coś czułam, że mogę być do nich trochę uprzedzona ;)

      Usuń
  5. Na pociągnięcia pędzelkiem jest trick, najpierw top matujący, na to zwykły. Czasem stosuję do duochromów, bo mają najczęściej lekko metaliczne wykończenie i niektóre lekko smużą. Ale i tak najlepsza jest wersja z gąbeczką.
    A metaliki to albo do stemplowania, albo pod stemple, solo raczej nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam też o tym, ale palców mi zabrakło na próby ;) Muszę tez jakiś duochrom w ten sposób nałożyć, bo nie robiłam tak nigdy.
      To widzę podobnie jak ja.

      Usuń
  6. przy nakładaniu gąbką efekt jest świetny! dobry patent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sreberko i faktycznie nałożone gąbką bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.