poniedziałek, 19 lutego 2018

Galaxy Nails

Cześć Wam!
Lubicie galaktyczne paznokcie? Ten typ zdobienia był jakiś czas temu bardzo popularny. Próbowałam kilku kombinacji kolorystycznych w tamtym czasie, a teraz chciałabym pokazać Wam moją najnowszą próbę. Tym razem użyłam jako bazy lakierów magnetycznych.

Hey there!
Do You like galaxy nails? This type of design was very popular a while ago. I tried a few coloristic combinations back in the day and now I'd like to show You my newest attempt. This time I used magnetic polishes as a base.


Zaczęłam tem manicure od nałożenia jednej warstwy Essie No More Film, żebym musiała użyć tylko jednej warstwy lakieru magnetycznego na wierzch, a mimo to osiągnęła pełne krycie. Lakiery magnetyczne jakie wybrałam to Masura The Universe i Andromeda's Nebula. Jak widzicie nawet ich nazwy idealnie pasują do galaktycznej myśli przewodniej tego zdobienia.

I started this manicure by applying one coat of Essie No More Film, so that I would only have to use one coat of the magnetic polishes on top an still achieve full coverage. The magnetic polishes I chose were Masura The Universe and Andromeda's Nebula. As You can see even their names fit the galaxy theme of this nail art perfectly.




















Pokryłam cały paznokieć lakierem Masura The Universe i nałożyłam gąbeczką losowe plamy Andromeda's Nebula. Na tym etapie nie używałąm magnesu, dalej dokładałam koloru aż byłam zadowolona ze stworzonego tła. Następnie nałożyłąm jedną warstwę INM Out The Door i namanesowałam całość za jednym zamachem.

I covered the whole nail with Masura The Universe and applied Andromeda's Nebula in random patches using a sponge. At this point I didn't use a magnet, I just kept sponging the colours until I was happy with the created background. Afterwards I applied one coat of INM Out The Door and magnetized the whole thing at one go.


Wzór jaki możecie zobaczyć na moich paznokciach pochodzi z płytki Bundle Monster BM-XL213, odbiłam go używając lakieru Color Club French Tip i Stempla Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow.

The design You can see on my nails comes from Bundle Monster BM-XL213 plate, I stamped it using Color Club French Tip and Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper.


Jak Wam się podoba końcowy rezultat? Myślę, że dzięki unikalnemu efektowi dostarczonemu przez lakiery magnetyczne moje galaktyczne zdobienie zyskało dużo głębi. Kolejną świetną rzeczą jest fakt, że lakiery Masura jakich użyłąm mają holograficzne drobinki i uwierzcie mi - wyglądały one niesamowiciew tym zdobieniu.

How do You like the end result? I think that thanks to the unique effect magnetic polishes provide my galaxy nail art gained a lot of depth. Another great thing is that the Masura polishes I used have holographic particles and believe me - they looked amazing in this nail art.


Poniżej możecie zobaczyć płytkę jakiej użyłam..

Below You can see the plate I used..

Źródło: https://bundlemonster.com/

..oraz większość pozostałych produktów.

..and most of the other products.



12 komentarzy:

  1. O Ty spryciulo! Ale fajnie wykombinowałaś z użyciem dwóch magnetyków. Od razu uprzedzam, że zgapię pomysł :P Hihi :) Przepięknie Ci ta galaktyka wyszła. Aleśmy się zgrały: i galaxy i lakiery Masura i nawet ta sama płytka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe na początku myślałam żeby nawet trzy dać ;) Zgapiaj śmiało, chętnie zobaczę. Nooo nieźle nam się zgrało :D

      Usuń
  2. Świetna płytka do galaxy :) Zdobienie super! Bardzo ciekawie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak płytka świetna! Dzięki :) Fajnie, że mani się spodobało.

      Usuń
  3. Te lakiery są zachwycające. *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna galaktyka, uwielbiam takie zdobienia.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.