sobota, 27 stycznia 2018

REVIEW: Born Pretty Store No Smudge Top Coat

Cześć!
Jeśli tworzycie zdobienia na paznokciach, prawdopodobnie zdarzyło Wam się rozmazać je top coat'em.. Jeśli nie, to jesteście bardzo szczęśliwymi osobami. Aż się serce łamie jak spędzacie kilka godzin nad wzorem, wygląda on fenomenalnie, a w ostatnim momencie rujnujecie je nakładając top coat. Na szczęście te dni już są za nami odkąd mamy specjalne top coat'y do zdobień, takie jak Born Pretty Store No Smudge Top Coat.

Hi!
If You create nail art, You probably experienced smudging it with a top coat.. If not, You're a very lucky person. It's heartbreaking when You spend hours on a design, it looks phenomenal and at the last moment You ruin it applying a top coat. Thankfully those days are over since we have special top coats for nail art like Born Pretty Store No Smudge Top Coat.


Rozmazywanie było dla mnie dużym problemem, ponieważ mój ulubiony top coat (INM Out The Door) jest na prawdę problematyczny jeśli chodzi o nail art. Niszczy wszystko! Nie ważne jak długo czekam, jak jestem ostrożna czy jakich lakierów użyję. Może to być problem z moją dośc ciężką ręką podczas nakłądania top coat'u, ale uwierzcie mi - próbowałam robić to delikatnie. Od zawsze szukałam produktu, który nie rozmazywałby mi prac. Przetestowałam top coat'ów i osiągnęłąm najlepsze rezultaty z Golden Rose Gel Top Coat. Był tani, łątwy do znalezienia i jeśli byłam bardzo ostrożna, zazwyczaj udawało mi się uniknąć rozmazywania. Ten top coat nie jest jednak idealny, manicur pokryty nim często pękał po zaledwnie dniu lub dwóch i brakowało mi wysuszających włąściwości INM. Zaczęłąm więc nakładać na paznokcie dwa top coat'y, jeden żeby zabezpieczyć zdobienie i jeden żeby szybciej schło. W zasadzie dalej praktykuję tą metodą, z tym, że znalazłam lepszy top coat do ochrony moich prac.

Smudging was a big problem for me, because my favourite fast drying top coat (INM Out The Door) is really problematic when it comes to nail art. It ruins everything! No matter how long I wait, how careful I am or what nail polishes I use. It might be a problem with my quite heavy hand while applying top coat, but believe me - I tried to do it gentle. Since forever I searched for a product, that wouldn't smudge my work. I tested a bunch of products and achieved best results with Golden Rose Gel Top Coat. It was affordable, easy to find and if I was very careful, I usually managed to avoid smudging. The top coat isn't perfect though, the manicures covered with it often cracked after just a day or two and I missed the fast drying properties of INM. I then started putting two top coats on my nails, one in order to secure the nail art and one to make it dry faster. I'm actually still practicing this method, I just found a better top coat to protect my work.


Pierwszy top coat dedykowany do zdobień (stempli w szczególności) o jakim usłyszałam to MoYou London Smudge Resistant. To nie najtańszy produkt, ale byłam gotowa od razu go zamówić. Niestety zawsze kiedy robiłąm zamówienie, był wyprzedany. Jakiś czas po pojawieniu się tego produktu natknęłąm się na top coat Kads Smudge Resistant na Aliexpress i zdecydowałam się go wypróbować. Trochę trwało zanim lakier przyszedł, ale był tani i taaak bardzo wart czekania! Od tamtej pory to jeden z moich ulubionych top coatów do zdobień. Nie daje on ultra błyszczącego wykończenia, ale i tak nakłądam na wierzch INM Out The Door, także to dla mnie nie problem.

The first top coat dedicated for nail art (stamping in particular) I heard about was the MoYou London Smudge Resistant top coat. It's not the cheapest products, but I was actually ready to order it right away. Unfortunately it was always out of stock when I made an order. Some time after this product appeared on the market I came across Kads Smudge Resistant top coat on Aliexpress and decided to try it out. It took a while for the polish to arrive, but it was cheap and sooo worth the wait! It's one of my favourite top coats for nail art ever since. It doesn't give the nail a ultra glossy finish, but I apply INM Out The Door on top anyway, so it's not an issue for me.


Wracając jednak do Born Pretty Store No Smudge Top Coat, muszę powiedzieć, że jest równie dobry jak mój ulubiony top coat Kads. Ani trochę nie rozmazuje zdobień, fajnei się nakłąda i daje błyszczące wykończenie. Jest dostępny w eleganckiej, prostokątnej buteleczce z matową, czarną zakrętką o adekwatnym kształcie. Zakrętka byłaby trochę niekomfortowa do trzymania, na szczęście zdejmuje się, ukazując standardową, okrągłą. Byłaby nawet lepsza z jakimiś perforacjami, ponieważ czasem mam problemy z jej odkręceniem, ale nie bądźmy wybredni.

Back to Born Pretty Store No Smudge Top Coat though, I have to say it's just as good as my favourite Kads top coat. It doesn't smear the nail art one bit, applies smoothly and gives a glossy finish. It's available in a elegant, rectangular bottle with a matte, black cap adequately shaped. The cap would be a bit uncomfortable to hold, fortunately it comes off showing a standard, round one. It would be even better with some perforations, because sometimes I have problems with unscrewing the bottle, but let's not be picky.


Jedyną rzeczą do której nie jestem całkowicie przekonana jest szeroki pędzelek. Przyśpiesza on aplikację i ogranicza ilość pociągnięć, ale osobiście wolę trochę mniejsze, bardziej precyzyjne pędzelki. Nie mniej jednak pędzelek BPS powinien podpasować większości osób. Poniżej możęcie zobaczyć małe porównanie pomiędzy BPS a Kads.

The only thing I'm not so thrilled about is the wide brush. It does fasten the application and limits the amount of strokes, but I personally prefer smaller, more precise brushes. Nevertheless the BPS brush should appeal to most people. Below You can see a little comparison between BPS and Kads.


Born Pretty Store No Smudge Top Coat możecie znaleźć TUTAJ. Zazwyczaj jest w promocyjnej cenie 2,99$ za 10ml produktu, także jest nawet bardziej opłacalny niż Kads (2,99$ za 6ml). Tutaj z kolei jest porównanie kilku top coat'ów jakie przetestowałam.

You can find Born Pretty Store No Smudge Top Coat HERE. Usually it's in a discount price of 2,99$ for 10ml of product, so it's even more profitable than Kads top coat (2,99$ for 6ml). Here on the other hand is a comparison of some of the top coats I tested.


Od góry mamy Born Pretty Store No Smudge Top Coat, Kads Smudge Resistant Top Coat, Sally Hansen Diamond Flash i INM Out The Door.

From the top we have Born Pretty Store No Smudge Top Coat, Kads Smudge Resistant Top Coat, Sally Hansen Diamond Flash and INM Out The Door.


Jak widzicie BPS i Kads w ogóle nie rozmazały stempli. Nie musiałąm być nawet specjalnie ostrożna i nie martwiłam się o pociągnięcie pędzelkiem dwa razy w tym samym miejscu. Z pozostałymi dwoma top coat'ami mogłąbym trochę bardziej uważna, a i tak rozmazały mi wzorek. Sally Hansen trochę, a INM bardzo. Poniżej zaprezentuję też kilka pełnych mani jakie zrobiłąm z użyciem Born Pretty Store No Smudge Top Coat.

As You can see BPS and Kads didn't smudge the stamping at all. I didn't even have to be too careful and didn't worry about making two brush strokes in the same spot. With the other two top coats I might have been more attentive and they still smudged my design. Sally Hansen a little and INM really badly. Below I'll also present some full manicures I did using Born Pretty Store No Smudge Top Coat.























Podczas zakupów na stronie Born Pretty Store pamiętajcie o kodzie rabatowym HMG10 z mojego bloga. Uprawnia on do 10% zniżki na zakupy (tylko nieprzecenione produkty). Przesyłka jest darmowa!

While shopping on the Born Pretty Store site remember about the discount code HMG10 from my blog. It entitles to a 10% discount for your purchase (only products in full price). The shipping is free!

10 komentarzy:

  1. Muszę się w niego zaopatrzyć, bo często mam problem z rozmazywaniem czarnych stempli na białej bazie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie. Ja już zapomniałam jak to jest martwić się o rozmazanie stempli!

      Usuń
  2. OO, dobrze wiedzieć, że jest taki dobry. Ja chwilowo używam Glisten&Glow i jak się go delikatnie nakłada też nie rozmazuje wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę fajny, nawet nie trzeba specjalnie uważać.

      Usuń
  3. Rzeczywiście topy Born Pretty i Kads nie rozmazują wzorów - to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie pojawienie się ich to istne wybawienie!

      Usuń
  4. Używam Sally Hansen i stempli raczej nie rozmazuje, ale za to naklejki wodne bardzo. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przeszłam sporo topów, odżywek i jednak te dedykowane do nail art'u są sto razy lepsze. Myślę, że na naklejki wodne też mógłby być dobry. Mi co prawda nic niegdy nie rozmazało wodnych, ale te 3D co nie dawno pokazywałam owszem. Kads i z tej opresji mnie wyratował.

      Usuń
  5. Właśnie też chcę go kupić i używać podwójnie z innym topem, przeważnie nie rozmazuję wzorów, ale wtedy kiedy goni czas, zazwyczaj na złość się to wydarzy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie taka metoda się sprawdza. Zabezpieczamy zdobienie, a potem możemy użyć czegoś co lubimy.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.