niedziela, 21 stycznia 2018

Multichrome Snowflakes

Cześć Wam!
Przepraszam za moja nieobecność ostatnimi czasy, jestem bardziej zmotywowana do pisania postów kiedy faktycznie robię zdobienia. Moje paznokcie są dalej tak krótkie jak to tylko możliwe i pokryte jedynie odżywką. Postaram się być bardziej systematyczna, bo mam Wam jeszcze sporo starszych mani do pokazania. Dzisiaj na przykład, chciałabym zaprezentować moje multichromowe śnieżynki.

Hey there!
Sorry for my absence lately, I'm more motivated to write posts when I'm actually doing nail art. My nails are still as short as possible and only covered with nail strengthener. I'll try my best to be more systematic, because I still have a lot of older manicures to show You. Today for example, I'd like to present my multichrome snowflakes.


Od początku zimy nie mieliśmy w moim mieście za wiele śnieżnych dni, ale ostatnio pogoda drastycznie się zmieniła. Najpierw było kilka dni z dość niskimi temperaturami a teraz śnieg pada niemal każdej nocy. Śnieżynkowe mani jest zatem bardzo na miejscu.

Since the beginning of winter we didn't have a lot of snowy days in my town, but lately the weather changed drastically. First there was a few days of pretty low temperatures and now it's snowing almost every night. Therefore a snowflake manicure is very much in place!


Bazą w tym mani jest mój absolutnie ulubiony czarny lakier - My Secret Dressed In Black (dwie cienkie warstwy). Jest tani, ma bardzo fajne krycie, a formuła mi pasuje. Czego chcieć więcej? Może trochę dłuższego pędzelka, ale to tylko moje osobiste upodobanie.

The base in this manicure is my all time favourite black polish - My Secret Dressed In Black (two thin coats). It's affordable, it has really nice coverage and the formula suits me. What more could I want? Perhaps a bit longer brush, but that's just my personal preference.




















Kiedy moja baza wyschła zaczęłam odbijać śliczny, zimowy wzorek z płytki Creative Shop 109. To cudowna kompozycja girland z koralików i śnieżynek. Strasznie podoba mi się ten obrazek!

When my base dried I started stamping a beautiful winter design from Creative Shop 109 plate. It's a wonderful composition of bead garlands and snowflakes. I love this image!


Lakier jakiego dzisiaj użyłam do stemplowania to Colour Alike B. a Wenus. Jak widzicie jest oszałamiający. Lakier zdaje się być różowy, pomarańczowy albo złoty w zależności od kąta pod którym patrzymy, a zmiana jest bardzo wyraźna. Inne produkty jakich użyłam to Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper, Kads top coat (żeby zabezpieczyć zdobienie) oraz INM Out The Door.

The polish I used for the stamping today is Colour Alike B. a Wenus. As You can see it's stunning. The polish seems to be pink, orange or gold depending on the angle of view and the shift is very strong. The other products I used are Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper, Kads top coat (to secure the nail art) and INM Out The Door.


Płytkę jakiej użyłam możecie zobaczyć TUTAJ, a poniżej pokazuj Wam większość pozostałych produktów.

You can see the plate I used HERE and below I'm showing You most of the other products.


Dzisiaj jako bonus chciałabym Wam również pokazać makijaż jaki zrobiłam, żeby pazował do paznokci. Mam nadziję, że Wam się spodoba.

Today as a bonus I'd also like to show You a make-up I did to match my nails. I hope You'll like it!




6 komentarzy:

  1. Piękne! Ten lakier wygląda bosko na takiej czarnej bazie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest tyle sniegu, ze juz mi sie go odechcialo. Co wiecej, miasto jest w ogole nie odsniezone...
    Mani jest przepiekne. Uwielbiam takie polaczenia i z wielka checia zmaluje cos podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh u nas nie było aż tak strasznie, a teraz śnieg niemal zniknął. Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  3. Super wyglądają, a w połączeniu z makijażem oczu to już w ogóle. :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.