sobota, 7 października 2017

Zombies - #clairestelle8halloween Challenge

Cześć,
już czas na trzeci temat w Wyzwaniu #clairestelle8halloween. Tym razem robimy Zombie!

Hi,
it's time for the third prompt in #clairestelle8halloween Challenge. This time we're doing Zombies!


Kolor bazowy jaki wybrałam pod moje zdobienie to shimmer'owy, neonowy żółty z China Glaze, o nazwie Sun-Kissed. Tak jak większość noenów nie jest on bardzo napigmentowany, ale udało mi się pokryć paznokcie przyzwoicie w trzech grubszych warstwach. Jak na neonowo żółty, to całkiem niezły wynik. Lakier wysycha do matu, a shimmer jest dość delikatny, jednak daje lakierowi bardzo unikatowy charakter. Paznokcie bez stempli pokryte są dwoma warstwami My Secret Dressed In Black.

The base colour I chose to put under my nail art is a shimmery, neon yellow from China Glaze, it's called Sun-Kissed. Just like any neon it's not very pigmented, but I did manage to cover my nails decently in thee thicker coats. For a neon yellow, that's actually not bad. The polish dries matte and the shimmer is quite delicate, but gives the polish a very unique touch. The nails without stamping are covered with two coats of My Secret Dressed In Black.


Wszystkie wzory jakie mam na paznokciach pochodzą z nowej płytki Uber Chic Zombie Love 2. Zdecydowałam się odbić upiorne drzewa czernią używając lakieru Kaleidoscope by El Corazon 01 Black, a ręce zombie zielenią Color Club Artsy Crafty. Napis "Pretty Much Dead Already" teakże był odbity lakierem CC. Do wszystkich wzorów użyłam Stempla Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow.

All of the designs I have on my nails come from the new Uber Chic Zombie Love 2 plate. I decided to stamp the creepy trees black using Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and the zombie hands green with Color Club Artsy Crafty. The inscription "Pretty Much Dead Already" was also stamped with the CC polish. For all the designs I used Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper.


Zdobienia stemplowe były jak zwykle zabezpieczone top coat'em Kads żeby uniknąż rozmazania. Kiedy wysechł dodałam warstwę Golden Rose Matte top coat.

The stamping nail art was like always secured with Kads top coat to avoid smudging. When it dries I added a layer of Golden Rose Matte top coat.


Poniżej możecie zobaczyć płytke UC jakiej użyłam..

Below You can see the UC plate I used..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

..i wszystkie inne produkty.

..and all of the products.


TUTAJ możecie zobaczyć zgłoszenia innych osób do wyzwania, a poniżej są wszystkie tematy na ten miesiąc.

You can see other peoples the entries for this challenge HERE and below are all the themes for this month.

Źródło: IG @clairestelle8


12 komentarzy:

  1. I płytka i mani są genialne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rece mnie przerazaja, az mam ciary na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje paznokcie jak zwykle sa genialne

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie obłędne mani na halloween *_* zachwyca mnie to nietuzinkowe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Zombie jakoś tak radioaktywnie mi się kojarzą i neonowy żółty od razu przyszdł mi na myśl :)

      Usuń
  5. Nie wiem jak Ty to robisz, ale za każdym razem wyczarowujesz coś extra! Mam wrażenie, że jesteś stworzona do malowania Halloweenowych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe super komplement, dziękuję! Może to dla tego, że Halloween to święto jakieś takie blikie mojej horrorowej duszy :)

      Usuń
  6. Wyszło strasznie - to znaczy świetnie :p Brrr, horrorek na pazurkach :D Ekstra! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Tak miało być ;) Dzięki wielkie!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.