wtorek, 17 października 2017

Pumpkins - #clairestelle8halloween Challenge

Cześć!
Wiecie, że jesteśmy już w połowie Wyzwania #clairestelle8halloween? Udało mi się zrobić manicure na każdy z pięciu tematów, a ten jest szósty. Tym razem robimy Dynie!

Hi!
Do You know we’re already half way through #clairestelle8halloween Challenge? I managed to do a manicure for each of the five themes and this is the sixth. This time we're doing Pumpkins!


Manicure jaki zrobiłam w ramach dzisiejszego zgłoszenia jest kolejnym podejściem do pomysłu na zdobienie jaki zrealizowałam w zeszłym roku. Możecie zobaczyć moją pierwszą próbę TUTAJ. Tym razem cmentarz jest trochę bardziej zimowy, a dynie zdecydowanie upiorniejsze.

The manicure I did for today’s prompt is another aproach to a nail art idea I embodied last year. You can see my first attempt HERE. This time the cemetery is a bit more wintery and the pumpkins much creepier.


Jako bazę użyłam jednego z moich ulubionych białych lakierów – Kiko 203  French White For Tips. Nałożyłam dwie warstwy, zaczekałam aż wyschną i zaczęłam stemplować. Pierwsze wzory jakie nałożyłam na paznokcie to jasno szare gałęzie drzew w bardzo dalekim tle. Użyłam lakieru Virtual London Fog i płytki Qgirl-002. Potem zrobiłam więcej drzew i scenerię cmentarza z tej samej płytki, ale używając ciemniejszego odcienie szarości – Born Pretty Store #444.

As a base I used one of my favourite white polishes – Kiko 203 French White For Tips. I applied two coats, waited for them to dry and started stamping. The first designs I put on my nails were light gray tree branches in the far background. I used Virtual London Fog polish and Qgirl-002 plate. After that I did some more trees and a cemetery scenery from the same plate, but using a darker shade of gray – Born Pretty Store #444.


Pierwszy plan mojego zdobienia składa się z kilku większych nagrobków i przerażających drzew odbitych czernią (Kaleidoscope by El Corazon 01 Black). Wzory te pochodzą z płytek MoYou London Gothic 01 i Uber Chic Halloween 02. Najważniejszym elementem tutaj są jednak moje dynie! To naklejki stemplowe stworzone przy pomocy jakiejś losowej, halloweenowej płytki z Aliexpress, lakieru Kaleidoscope by El Corazon 01 Black oraz Color Club Psychodelic Scene. Całość była pokryta top coat’em Kads i INM Out The Door.

The foreground of my nail art consists of a few bigger tombstones and creepy trees stamped with black (Kaleidoscope by El Corazon 01 Black). These designs come from MoYou London Gothic 01 and Uber Chic Halloween 02 plates. The most important componant here though are my pumpkins! They’re stamping decals created using some random Aliexpress Halloween plate, Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and Color Club Psychodelic Scene. The whole thing was covered with Kads top coat and INM Out The Door.


Poniżej możecie zobaczyć większość użytych płytek..

Below You can see most of the plates I used..

Źródło: https://moyou.co.uk/

Źródło: http://uberchicbeauty.com/
..i produktów.

..and products.


Tutaj z kolej są następne tematy w Wyzwaniu #clairestelle8halloween.

Here on the other hand are the next themes in the #clairestelle8halloween Challenge.

Źródło: IG @clairestelle8

6 komentarzy:

  1. Jak zawsze przepiękne! Fajnie widać tą głębię dzięki dwóm szarym stemplom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Jednak taki "głęboki" krajobraz dużo lepiej wygląda niż taki płaski cmentarz, jak zrobiłam ostatnio.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.