wtorek, 31 października 2017

Halloween - #clairestelle8halloween Challenge

Wesołego Halloween Wszystkim!!!

Kończymy dzisiaj Wyzwanie #clairestelle8halloween i muszę powiedzieć, że tym razem miałam najmniej czasu na wymyślenie czegoś specjalnego. Koniec końców postanowiłam postawić na motyw prosty i dość przewidywalny, ale dla mnie osobiście najsilniej powiązany z Halloween.

Happy Halloween Everybody!!!

We're ending #clairestelle8halloween Challenge today and I have to say that this time I had a lot less time to think of something special. In the end I decided to go with a simple and quite predictable motive, but for me personally most strongly associated with Halloween.


Są tylko dwa kolory obecne w tym mani - pomarańczowy i czarny. Pomarańcz jakiego użyłam to China Glaze Papaya Punch, a czerń to albo My Secret Dressed In Black (jako baza) albo Kaleidoscope by El Corazon 01 Black (do stempli). Oba lakiery jakich użyłam jako bazy nałożone zostały w dwóch warstwach.

There are only two colours present in this manicure - orange and black. The orange I used was China Glaze Papaya Punch and the black was either My Secret Dressed In Black (as a base) or Kaleidoscope by El Corazon 01 Black (for the stamping). Both of the polishes that I used for my base were applied in two coats.


Na pomarańczowych paznokciach odbiłam drochę upiornych dyń z płytki Lina Nail Art Supplies Spooklicious 01 używając Stempla Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow i lakieru Kaleidoscope by El Corazon 01 Black. Na czarnych paznokciach zdecydowałam się zrobić pomarańczowe kropki używając ChG Papaya Punch i dwustronnej sondy.

On the orange nails I stamped some creepy pumpkins from Lina Nail Art Supplies Spooklicious 01 plate using Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper and Kaleidoscope by El Corazon 01 Black. On the black nails I decided to do orange dots using ChG Papaya Punch and a two-sided dotting tool.


Cały manicure był zabezpieczony jedną warstwą top coat'u Kads i jedna INM Out The Door.

The whole manicure was secured with one layer of Kads top coat and one of INM Out The Door.


Poniżej jest płytka jakiej użyłam..

Below is plate I used..

Źródło: http://linanailartsupplies.com/
..i większośc produktów.

..and most of the products.


Mam nadzieję, że podobały Wam się moje mani w tym Wyzwaniu. Możecie je wszystkie zobaczyć TUTAJ.

I hope You liked my manicures for this Challenge. You can see all of them HERE.

Źródło: IG @clairestelle8

8 komentarzy:

  1. Wycietych dyn na hallowee jest zawsze pelno :). Swietne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dynię lubię najbardziej z Halloweenowych motywów. :) Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jednak cmentarne widoczki, ale ogólnie uwielbiam wszystkie motywy Halloween'owe. Dzięki wielkie!

      Usuń
  3. Dynie na Halloween zawsze pasują, a te są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak: dobra dynia nie jest zła (dosłownie i w przenośni) :) Gratuluję ukończonego projektu - stworzyłaś piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe racja! Dzięki! Jestem z siebie bardzo dumna, bo zazwyczaj nie robię tylu ambitnych mani w tak małych odstepach czasu :D

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.