niedziela, 1 października 2017

Ghosts - #clairestelle8halloween Challenge

Cześć!
Zazwyczaj nie zobowiązuję się do udziału w wyzwaniach nail art'owych ponieważ nigdy nie wiem czy uda mi się je ukończyć, zwłaszcza kiedy wymagają codziennych wpisów. Zwyczajnie nie mam tak dużo czasu.. Wyzwanie Halloween'owe też jest dość wymagające, ponieważ mani mają być dodawane co trzy dni, ale jest to zdecydowanie lepsze niż każdego dnia. Kolejną rzeczą jest fakt, że tematem jest Halloween! Po prostu nie mogłam sie oprzeć i będę się starać zaliczyć każdy temat na liście.

Hi!
I usually don't commit to nail art challenges, because I'm never sure if I'll be able to finish them, especially when they require daily entries. I just don't have that much time.. The Halloween Challenge is still pretty intense, because manicures are supposed to be posted every three days, but it's much better than every day. Another thing is that it's Halloween themed! I just couldn't resist and I'll try my best to do every theme on the list :)


Wyzwanie zaczyna się dzisiaj i tematem są Duchy. Zdecydowałam się zrobić upiorną scenerię cmentarza, z dużą ilością bezlistnych drzew, starych nagrobków i wpleść kilka duchów tu i tam. Zaczęłam manicure od niebieskawego gradientu. Kolory jakich użyłam to Color Club In De-Nile, Essie Avenue Maintain i My Secret Dressed In Black. Było trochę bałaganu, bo czarny lakier zalał mi skórki, ale na szczęście My Secret w miarę łatwo schodzi ze skóry (przynajmniej jak na czarny lakier). Pokrylam też całość INM Norther Lights Silver żeby złagodzić gradient i dodać trochę blasku mani.

The challenge starts today and the theme is Ghosts. I decided to do a creepy cemetery scenery, with a lot of leafless trees, old tombstones and to twine a few ghost here and there. I started the manicure from a bluish gradient. The colours I used are Color Club In De-Nile, Essie Avenue Maintain and My Secret Dressed In Black. It was a bit messy, because the black flooded my cuticles, but thankfully My Secret cleans quite easily form the skin (at least for a black polish). I also covered the whole thing with INM Northern Lights Silver to soften the gradient and to add a little spark to the manicure.


Nie jestem pewna czy możecie to zobaczyć, ale pierwsze wzory stemplowe jakie nałożyłam na paznokcie są szare. Chciałam dodać mojemu cmentarzowi głębi, więc użyłam szarego lakieru do stempli Born Pretty Store #444 do pierwszych kilku nagrobków i krzyży żeby wyglądały jak dalekie tło. Niestety przesadziłam z czrnymi wzorami (odbitymi My Secret Dressed In Black) i zakryłam wiekszość szarości.. Wzory jakich użyłam żeby stworzyć cmentarz pochodzą z wielu płytek do stempli. Nie jestem w stanie nawet ich wszystkich wymienić, ale najbardziej charakterystyczne elementy są z następujących płytek: Qgirl-002 (nagrobki, krzyże i drzewa ), Uber Chic Halloween 01 (wielkie, krzyczące drzewo), DXE10 z Aliexpress (mniejsze drzewa). Stempel jakiego dzisiaj używalam to Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow.

I'm not sure if You can see it, but the first stamping designs I put on my nails are gray. I wanted to give my cemetery some depth, so I used Born Pretty Store #444 gray stamping polish for the fist couple of tombstones and crosses to make them look like a far away background. I unfortunately went a bit overboard with the black designs (stamped with My Secret Dressed In Black) and covered most of the gray.. The designs I used to create my graveyard came from a number of stamping plates. I can't even name all of them, but the most characteristic features come from the fallowing plates: Qgirl-002 (tombstones, crosses and trees), Uber Chic Halloween 01 (big screaming tree), DXE10 from Aliexpress (smaller trees). The stamper I used today is Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper.


Ostatnia rzecz jaką dodałam jest najważniejsza. Jakby nie patrzeć tematem dzisiejszego dnia są Duchy. Większość zjaw nawiedzających mój cmentarz jest z płytki Lina Nail Art Supplies Spooklicious 01 i odbiłam je Kaleidoscope by El Corazon 02 White. Na koniec zabezpieczyłam zdobienie top coat'em Kads i INM Out The Door.

The last thing I added was the most important one. After all, the theme today are ghosts! Most spirits haunting my cemetery are from Lina Nail Art Supplies Spooklicious 01 plate and I stamped them with Kaleidoscope by El Corazon 02 White. In the end I secured the nail art with Kads top coat and INM Out The Door.


Poniżej możecie zobaczyć najważniejsze płytki jakich użyłam..

Below You can see the most important plates I used..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

Źródło: http://linanailartsupplies.com/


..i większośc pozostałych produktów.

..and most of the other products.


Tutaj z kolei jest lista tematów w wyzwaniu #clairestelle8halloween na resztę miesiąca.

Here on the other hand is the list of themes in the #clairestelle8halloween challenge for the rest of the month.

Źródło: IG @clairestelle8

24 komentarze:

  1. Akursr HALLOWEEN nie uznaje, ale zdobienie swetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to na pewno święto obce naszej kulturze, ale ja jako wielka fanka horrorów itp. uwielbiam ten czas. Ogólnie zawsze chętnie oglądam zdobienia tematyczne, a halloweenowe i bożonarodzeniowe szczególnie :) Miło mi, że mani mimo wszystko się spodobało.

      Usuń
  2. Urocze :) Ja we wyzwanie nie wejdę, ale zamierzam zrobić sobie kilka halloweenowych mani, na pewno to wyzwanie będzie dla mnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Ja w sumie też pierwszy raz biorę udział w takim obszerniejszym wyzwaniu. Oby paznokcie przetrwały ten miesiąc bez uszkodzeń i udało się skończyć. Chętnie pooglądam co stworzysz!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To dla mnie ogromna motywacja, jak mani ma tak ciepłe przyjęcie.

      Usuń
  4. fantastyczne mani na halloween jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że efekt końcowy też mi się podobał. Miałam trochę babrania z gradientem (nie jestem w tym mistrzynią i nie znoszę doczyszczać skórek), ale warto było dla tylu komplementów!

      Usuń
  5. Kocham twoje halloweenowe mani. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak mnie to cieszy :):):) Zwłaszcza, że mam taki sentyment do tego tematu :)

      Usuń
  6. Bombowe! Niesamowity efekt! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Ja akurat w tym wyzwaniu nie biorę udziału, ale jako, że Halloween się zbliża, na pewno coś podobnego zmaluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra! Jestem mega pozytywnie nakręcona do dalszej pracy dzięki waszym komentarzom! Widziałam właśnie, że u Ciebie #glamnailschallenge. Też miałam ochotę, ale nie dałabym rady dwóch (btw. Twój kot - boski!!!).

      Usuń
    2. Rozumiem, dwa wyzwania (i to po 8 tematów) to zdecydowanie za dużo. Lepiej zrobić jedno a dobrze :) Nawet nie wiesz jak miło mi słyszeć od Ciebie, że mój księżycowy kot się spodobał :*

      Usuń
    3. Ogromnie urzekł mnie ten kotek!

      Usuń
  7. uwielbiam twoje halloweenowe zdobienia i co roku podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochlebiasz mi! To świetne uczucie, bardzo pozytywnie nastraja do dalszych zmagań :)

      Usuń
  8. This is so beautiful! I'm going to bookmark it do hopefully do it myself (minus the ghosts though, I don't think my manager would like those very much ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.