wtorek, 24 października 2017

Fave Halloween Movie - #clairestelle8halloween Challenge

Hej!
Mam nadzieję, że nie znudziły Wam się jeszcze Halloween'owe mani. Zaplanowałam jeszcze kilka ;) Jeśli zaś chodzi o dzisiejsze zdobienie to muszę się do czegoś przyznać.. Jakimś cudem udało mi się pomylić kolejność tematów w Wyzwaniu #clairestelle8halloween i byłam przekonana, że dzisiaj jest dzień Potworów. Cóż, nie jest ;) Mamy robić mani nawiązujące do Ulubionych Filmów Halloween'owych.

Hey!
Hope You're not bored with Halloween manicures just yet. I still have a few more planned ;) When it comes to today's nail art, I have a confession to make.. I managed to mix up the order of #clairestelle8halloween Challenge themes and I was sure today is Monster's day. Well, it's not ;) We're supposed to do manicures relating to our Favourite Halloween Movies.


Na szczęście nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;) Zasadniczo nie mam ulubionego filmu Halloween'owego i nie miałam pojęcia co zrobić na to konkretne zgłoszenie. Przeznaczenie (i moje roztargnienie) zdecydowało za mnie i stawiam na Frankenstein'a. Było o nim dużo filmów (później będę się zastanawić co innego zrobić w temacie Potworów ;)).

Fortunately every cloud has a silver lining ;) I actually don't have a favourite Halloween movie and I had no idea what to do for this particular prompt. Fate (and my mocus) decided for me and I'm going with Frankenstein. There was a lot of movies about him (I'll be wondering what else to do as my Monster manicure later ;)).


Kolejną rzecza jaką chciałabym żebyście wiedzieli na temat tego zdobienia jest fakt, że mocno zainspirowałam się mani zobaczonym na Instagramie. Nie jest to odwzorowanie, bo użyłam innych kolorów i innej płytki, ale zasługi za całą koncepcję należą się Cath @withnailsandi.

Another thing I'd like You to know about this nail art is that I was strongly inspired by a manicure I saw on Instagram. It's not a recreation, because I used different colours and a different plate, but the credit for the whole idea belongs to Cath @withnailsandi.


Przejdźmy do sedna sprawy. Lakiery jakich użyłam w moim okrągłym gradiencie to Essie Navigate Her i China Glaze Westside Warrior. Na tej bazie odbiłam obrazki z płytek MoYou London Literature 07 i Bundle Monster BM-S248 lakierem ChG Westside Warrior. Wzorki te miały być swego rodzaju tłem dla napisów, ale nie są zbyt widoczne. @withnailsandi dużo lepiej z tym poszło niż mi.

Lets cut to the chase now. The polishes I used for my radial gradient were Essie Navigate Her and China Glaze Westside Warrior. Over this base I stamped some images from MoYou London Literature 07 and Bundle Monster BM-S248 plates with ChG Westside Warrior. These designs were supposed to be a sort of background for the inscription, but they're not very visible. @withnailsandi did a much better job at this than me.


Następnie przyszedł czas na podwójnie steplowanego Frankenstein'a na palcu serdecznym (najpierw ChG Westside Warrior) i napisy na pozostałych paznokciach. Wszystkie te wzorki pochodzą z płytki MoYou London Literature 07. Czarny lakier do stempli jakiego użyłam to My Secret Dressed In Black. Manicure był zabezpieczony top coat'em Kads i zmatowiony Golden Rose Matte top coat.

Next came the double stamped Frankenstein on my ring finger (first with ChG Westside Warrior) and the inscriptions on the rest of my nails. All of these designs came from MoYou London Literature 07 plate. The black stamping polish I used was My Secret Dressed In Black. The manicure was secured with Kads top coat and mattified with Golden Rose Matte top coat.


Poniżej możecie zobaczyć płytki jakich użyłam..

Below You can see the plates I used..

Źródło: http://moyou.co.uk/
Źródło: http://bundlemonster.com/

..i większość produktów.

..and most of the products.


Tutaj natomiast są pozostałe tematy w Wyzwaniu #claiestelle8halloween.

Here on the other hand are the other themes in #claiestelle8halloween Challenge.

Źródło: IG @clairestell8

12 komentarzy:

  1. Swietnie wyszlo i pieknie sie prezentuje w macie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ostatnio mam fazę na matowe mani :)

      Usuń
  2. Twoja wersja bardziej mi się podoba niż ta na której się wzorowałaś. Najbardziej podobają mi się paznokcie z odbitym tekstem - super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to tym bardziej mogę być z siebie dumna :)

      Usuń
  3. Genialnie wyszło ... kradnę pomysł :) Nie wiem kiedy wykorzystam w swoim mani ale bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że jeszcze się nie znudziły. Ten jest świetny i z ciekawością czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Hehehe będę się starałam trzymac poziom ;)

      Usuń
  5. Wow, zamurowało mnie! Wyglądają jak realistyczne wycinki z gazet a nie malowane paznokcie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ogromnie miło czyta się takie komentarze :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.