niedziela, 17 września 2017

Dots And Swirls

Kropki I Zawijasy

Hej!
Na dzisiajszy post mam elegancki mani. Połączyłam kropki z odrobiną zawijasów, całość utrzymałam w trzech kolorach: czarnym, białym i granatowym. Manicure taki jak ten jest idealny na wesela olbo inne imprezy. Nosiłam je do granatowej sukienki i czarnych dodatków. Wyglądało bardzo ładnie, nawet dostałam kilka komplementów :)

Hey!
I have a elegant manicure for todays post. I combined dots with some swirls and kept the whole thing in three colours: black, white and dark blue. A manicure like this is perfect for weddings or other partys. I wore it to a dark blue dress and black accessories. It looked very nice, I even got a few compliments :)


Czarne paznokcie pokryte są lakierem My Secret Dessed In Black. Nałozyłam dwie warstwy i było to wystarczające żeby osiągnąć pełne krycie. Na pozostałych paznokciach mam Safari 56, w tym przypadku dwie warstwy również dały dobry poziom krycia.

The black nails are covered with My Secret Dressed In Black. I applied two coats and it was enough to achieve full opacity. On the rest of my nails I have Safari 56, in this case two coats gave a nice level of coverage as well.




















Oba wzorki jakich użyłam w tym mani pochodzą z płytki Uber Chic 3-03. Najpierw odbiłam małe kropeczki lakierem do stempli Kads, wydaje mi się, że nazwa koloru to #2 Blue. Wszystkie moje lakiery do stempli Kads mam z TEGO sklepu na aliexpress.

Both design I used in this manicure come from Uber Chic 3-03 plate. Firstly I stamped the small dots with Kads stamping polish, I believe the colours name is #2 Blue. I got all of my Kads stamping polishes from THIS store on Aliexpress.


Moim kolejnym krokiem było dodanie zawijasowych wzorów na granatowych kropkach. Lakier jakiego użyłam to Kaleidoscope by El Corazon 01 Black. Udało mi się wypozycjonować stempel tak idealnie dzięki przezroczystemu stemplowi (Aliexpress Blue Metal Handle XL). Wszystkie ostemplowane paznokcie były zabezpieczone top coat'em Kads żeby uniknąć rozmazania. Następnie dodałam INM Out The Door na wszystkie paznokcie, ponieważ jest to mój najulubieńszy top coat. Sprawia, że mój manicure bardzo szybko schnie i dłużej utrzymuje się bez odprysków. Niestety rozmazuje też wszystkie zdobienia.. dlatego potrzebuję warstwy Kads pod żeby zakonserwować stemple ;)

My next step was adding a swirly design on top of the dark blue dots. The polish I used was Kaleidoscope by El Corazon 01 Black. I managed to position the stamp so perfectly thanks to a clear stamper (Aliexpress Blue Metal Handle XL.). All of my stamped nails were secured with Kads top coat to avoid smudging. Next I added INM Out The Door to all of my nails, becuase it's my favourite top coat ever. It makes my manicure dry extra fast and last much longer without chipping. Unfortunately it also smears every nail art.. that's why I need a layer of Kads to preserve the stamping ;)


Poniżej możecie zobaczyć świetną płytkę Uber Chic jakiej użyłam..

Below You can see the amazing Uber Chic plate I used..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/
..i większość produktów.

..and most of the products.



5 komentarzy:

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.